utorok, 22. mája 2012

new+líčenia


Ahojte dievčence:)
Dnes som si pre vás prichystala dva líčenia:) Po dlhšom čase sa mi chcelo zasa skúšať niečo nové.
Ako prvé sa vám musím pochváliť mojou výhrou, čo som vyhrala v súťaži cez Visage. A týmto sa chcem poďakovať babám, čo mi dali like. Išla som si po cenu osobne. keďže majú ateliér v Nitre. Veľmi príjemná baba a fotograf a teším sa na kurz, ktorý ma čaká o necelý mesiac.  Vyhrala som tašku na kozmetiku, malú sadu štetcov, paletku rúžov, paletku očných tieňov, ceruzku na obočie, make up a  púder. Všetko značky Make-up studio professional make up. Som úplne nadšená a fakt to je parádny rozdiel v kvalite, keď to porovnám s inou kozmetikou.

No a teraz k líčenie.Na ľavé oko som použila:
-paletku make up studio(biela, žltá, zelená, hnedá)
-čierna linka oriflame
-biela ceruzka alverde
-maskara They´re real! Benefit
Je to jemné, matné líčenie. Ideálne na jarné, letné nosenie si myslím:)





Na pravom oku som sa viac vybláznila s farbami a použila som:
-tiene Barry m-dazzle dust 
-fialový "vodový"tieň make-up studio som použila ako linku 
-maskara They´re real! Benefit


Dúfam, že sa vám páčia moje výtvory:) a ak chcete môžete mi napísať aké líčenie by ste chceli vidieť v mojom prevedení :)

54 komentárov:

  1. To žluté očko je prostě dokonalé!!!

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení. Hlavně ta řasenka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gratuluju, vypadá to krásně! :) Naty ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjo, gratuluju ti k výhře a dost ti jí závidím, vypadá to fakt krásně :)
    To líčení je opět super jako vždy. To žluté je jak dělané právě na jaro a léto, co máme před sebou, ale asi bych takovou odvahu neměla vyjít s tím do ulic, ale jak to tak na tvých očích vidím, nejspíš odhodím stud a vyzkouším!
    A to modré je jako dělané na nějakou večerní párty, to vyzkouším stoprocentně.
    Ach, jsem zas inspirovaná na týden dopředu. Moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš jeden z nejlepší blogů!! Jsi skvělá Deni:) všechny příspěvky,recenze...a tvůj styl je neskutečný!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi příjemné líčení :) na léto to pravé :). Berry

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné líčení, to žluté určitě někdy zkusím. O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. velmi pekne oči :) aj uzasne namalované aj pekne skombinovane farby...držím palce na kurze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. paráda, gratulujem k výhre, tiežo som lajkovala ;) keby sa aj ja viem tak nalíčiť ....

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty umíš s malovátkama prostě kouzlit, jsi hrozně moc šikovná!!! Nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak to je super, gratulejšn!
    a obě líčení - nádhera ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Můžu se zeptat o jakou soutěž jde??:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To modré je božské :))

    Závidím ti tvojí šikovnost, já jsem ráda, když si v šest ráno dokážu namalovat oční linky a nevypadají jako kdybych je dělala při zemětřesení :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc krásné líčení :) A gratuluju k výhře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak bych chtěla se umět tak náádherně líčit :) zavidím že to tak umíš, to já když si dám černej stín jdu to odlíčit, protože mě to přijde hrozny !:D krása

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jsi naprosto ůžasná:)Máš na to i perfektní tvar očí:)! Fakt ti závidím:)a to božský obočí...aah:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. je to krasne,uz ted se těším na další!:)
    tvuj blog sleduju i několikrát denné a moc mě baví,jen tak dál:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Blahoželám :) Ale popravde som myslela, že toho bude za 350 € viac, aj keď je pravda, že sú fakt drahý, ja som si niečo málo kúpila na Interbeauty :) A kurz si tiež vyhrala, či pre ten si sa rozhodla sama? Ja som si tam tiež plánovala spraviť, ale ešte nie som rozhodnutá, keďže by som tam musela dochádzať :/ Krásne líčenie inak!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to by cakal kazdy ze toho bude viac. ale je to draha kozmetika no. ale uplne skvela musim povedat. nadsena som z nej.
      a kurz som si dohodla uz cez sutaz. oni robia kurvy v roznych mestach na fb stranke to maju popisane. a zakladny kurz co idem ja je iba jednodnovy takze pohoda :)

      Odstrániť
    2. robia kurvy :DDD jj musím si to aj ja pozrieť poriadne a niekedy na leto dohodnúť :)

      Odstrániť
  19. Vicej sa mi páči to žlté oko.
    Viacej mi to ide k letu, ktoré sa teraz blíži. :)
    a inač Gratulujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Luxusní líčení, ale u mě vede ta žlutá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ty prvni žluty stíny, to je paráda, to chci taky umět :-D video udělej, jak tohle dělaš :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. To druhé oko je super. :) Líbí se mi, jak máš to pěkně vystínovaný.

    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. baby ste uplne skvele :) dakujem vam :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Druhé líčenie sa veľmi vydarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. to druhe licenie je nadherneee uplne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. nikdy nepochopim, ako niekto moze vytvorit nieco taketo krasne! :) /a niekto zas nie/ a ty stale predvedies nieco nove, aj farebne licenie a ja sa rada pokocham na hocicom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. K vyhre gratulujem, dopomohla som svojim hlasom :) No a licenie krasne, hlave to tmavsie modre sa mi paci :) Tesim sa na tvoje dojmy z kurzu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. wow! :) to je neskutočné priam.. krása
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Nádhera, jsi prostě šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. krásný moc !!! VÍC SE MI LÍBÍ TO PRVNÍ!

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Obe očká vyzerajú úžasne... krásna kombinácia farieb...keby aj mne to išlo tak dobre...snad sa naucim :-)
    http://lifeismystyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  32. to žlté je úplne krásne, ozaj veľmi jarné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Gratuluju k výhře a právě jsem omdlela. *-* ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Já už to píšuu potřetí, ale jelikož tu máš plno komentářů, tak nevím, jestli jsi to četla ;). Byla bych moc ráda, za video o tom jak si děláš celý make-up, pudr.. prostě celou tvář. Protože vím, že udělat krásný make-up je základ malovaná, tak bych to velice ocenila a nádherně se líčíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ty vado ! si dokonalá !

    TOČ VIDEA ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  37. to je az take dobreee? jeeee baby ste strasne zlate:)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Mohla by si ozaj tie videa robiť :) aby sme videli postup... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. krásne líčenie si kreatívna! hlavne to modré :) mohla by si urobiť aj video, tvoje videá s postupom sú super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  40. To modré líčení je krásné! :)

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Fakt som si myslela ze tá výhrá bude väčšia ked je v tej hodnote :) Ale krásna je aj tak :) gratulujem :)

    http://nicimakeupartist.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Nádhera! Prosím prosím, jakou tužku na obočí používáš? Nemůžu žádnou pořádnou sehnat a tento odstín je boží! :)

    OdpovedaťOdstrániť