sobota, 5. mája 2012

mojesminky.cz

Juhú prišiel mi balík od mojesminky.cz. Prišiel mi neskutočne rýchlo, na tretí deň ma už ráno čakal :). Čakala som, že mi to príde minimálne po týždni, kedže majú českú stránku, ale nakoniec som zistila, že to posielali zo slovenska. A keď otvorila balík, hneď som mala úsmev na trári, keď som zbadala aký odkaz mi napísali:). Ako môžete vidieť na dolnej fotke mi pribalili veľa vzoriek! Som nečakala, že toho toľko nabalia. Sú to skvelé a štedré baby a komunikácia s nimi je skvelá :) Je super, že ku každej objednávke pribalia vzorky zdarma Barry M Dazzle duty a Fine glitter dusty alebo niečo z pečujúcej kozmetiky. Poštovné na Slovensko  činí 0,9€ pri platbe prevodom a celkom 2,4€ za dobierku.

Čo je vážne super a čo veľmi oceňujem je, že kozmetika nie je testovaná na zvieratách a je prírodná! Na e-shope z dekoratívnej značky majú Barry m a Color club. Z pečujúcej kozmetiky značky ako Amie a Raw gaia. Niektoré výrobky sú až vegan.

Do našeho katalogu je tak typicky zařazena kosmetika vyráběná bez konzervantů a parabenů, veganská kosmetika, kosmetika vyrobená z přísad získávaných v jejich přirozeném prostředí nebo vysoce kvalitních minerálních komponentů. 

Iba toľko vám ešte poviem, že bude dosť recenzií. Ja som už teraz nadšená a hlavne z body butter, po ktorom voniam ako kokos :)))

A mojesminky.cz ďakujem za príjemnú spoluprácu :)



22 komentárov:

  1. tuhle stranku ani neznam!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá paletka má krásny obal ♥
    a už sa teším na recenzie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj, takový milý vzkaz hned při otevření krabice.:-) Pěkné, pěkné, asi taky navštívím jejich stránky.:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé tenhle e-shop vůbec neznám, musím ho omrknout :) Těším se na recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, bylo od nich hezké, že to poslaly i s tim přáním! :)
    http://tery-dreamer.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je věcí :) Už se těším na recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty věci vypadají moc pěkně:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Objednávky od barry-m taky miluju, se vzorky nikdy nezklamou! Těším se na recenzi paletky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som zvedava na vnutro paletky:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jů:) Taky se těším na recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jujky už teraz sa neviem dočkať na recenzie ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja som túto stránku poznala ale keď už si si aj ty niečo objednala :-D pôjdem tam pozrieť aj ja :-DD
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fú toho ale máš :) Teším sa strašne na recezencie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jůů :)) Taky chci !!! :D :P

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tie vzorky vyzerajú super! :) Aj na tú paletku som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Teda, to by som ani ja necakala, nakreslenu kvetinku. Tesim sa na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ths ths ths! Niekto sa tu mááá ;) Deni, určite dojdi na moju giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. niekoho svoja práca baví a spríjemňujú deň aj zákazníkom :)je to úžasné balenie

    OdpovedaťOdstrániť