sobota, 19. mája 2012

Hervana blush-Benefit




Ahojte. Konečne som sa dopracovala k recenzii môjho nového naj produktu z dekoratívnej kozmetiky.
A tou je práve lícenka Hervana od Benefitu. Som z nej úplne očarená. Tušila som, že bude dobrá, ale je excelentná :). Je podľa môjho gusta, ale to neznamená, že sa musí páčiť každému.
Tak najprv sa zmienim o cene, ktorá je podľa mňa dosť vysoká a určite mi dáte za pravdu. Cena na oficiálnej benefit stránke je 28$.  Ale tak vám poviem, že občas sa vyplatí investovať do drahšej kozmetiky. Ale pri tomto sa to určite vyplatí. Ale tak niekto si možno na kvalitu nepotrpí.
Obal je veľmi krásny, ako môžete sami vidieť. Ľahko sa otvára a zatvára a neotvorí sa to samo, pretože to drží magnetka. A z boku sa mi páči nápis "Good karma" :).  Po otvorení na teba vykukne malé zrkadielko a štetec(neviem ako je to možné, ale pribalený som tam mala brush z lícenky CORALista), ktorý je veľmi jemný a príjemný na tvár. Práca s ním je jednoduchá, ale treba si naň zvyknúť, keď ste už zvyknuté na klasický blush štetec. 
A musím pochváliť aj vôňu. Ešte som sa nestretla s tým, žeby nejaká dekoratívna kozmetika tak dobre voňala. Občas sa pristihnem ako to čuchám! 
Teraz k farbe. Farby sú 4 a po zmiešaný je to matná ružová farba. Keď si nanesiete jemnú vrstvu má to krásne zdravý ružovkastný nádych. Keď toho nanesiete viac, tak máte krásne výrazne líčka. Nie je šanca, aby by ste to nejako zbabrali. A výdrž je skvelá. Iné lícenky mi po pár hodinách zmiznú a táto vydrží dvojnásobok.
A celková výdrž balenia bude véľmi dlho. Ani nevidieť, že sa používa.
Jednoducho nemám čo vytknúť. Vážne. Ako ju mám už nepoužívam nič iné hah. A určite, keď budú financie si musím kúpiť CORAListu <3







31 komentárov:

  1. já mám Hervanu moc ráda, miluju její obal i jemnou růžovou barvu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si dokážeš tak nádherne namaľovať líčka! :) nemohla by si dať nejaký tutorial alebo niečo ?:) nemáš na to nejaké triky alebo tk?:-P lebo fakt neviem ako ináč ;)..
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá skvěle..v Sephoře jsem se na ni dívala, ale bylo mi líto za ni utratit tolik peněz.:D

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá to moc pěkně!
    Nádherný příspěvek, jako každý Tvůj! :-)
    MOC SE TO POVEDL!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je prekrásna, už škrečkujem peniaze :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už jenom obalem mě zaujala, a když jsem si přečetla tu chválu a viděla jak nádherně vybarví tváře. asi si jí co nejdřív pořídím.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá nádherně, u bych chtěla, ale bohužel nemůžu tolik utrácet:)

    Koukni ke mě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc si jí přeji! Krásná recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělý příspěvek! Moc se mi Hervana líbí, asi si jí pořídím. Mohla bych se zeptat jak děláš ty hýbající se obrázky? ;) díky Maty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzerá to fajne :) len teda tá cena..

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásná, už několikrát jsem uvažovala že si ji koupím tak uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. skvelé, a mas naozaj skvely tunel! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Úžo !!! :)
    Moc ti to sluší !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. úžasná je :) a na tebe tak pekne vynikne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Váááv vyzerá skvele! Úplne si ma namotala :) asi ju chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. aaaaaaaaaa <3 už len ten obal laka:) a presne taky odtien by sa mi hodil:/:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mne sa kazda druha licenka od Benefitu paci (najma co sa odtienov tyka, ako inac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jaký program používáš pro výrobu animací? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. pre mňa je to veľa a zas ja by som ani na to toľko nedala mne by to bolo ľúto :D ale tak každý sa k tomu stavia inak a tebe veľmi svečia tie líčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Hervana je fakt senza, ta barva je krásně přirozená,

    už šetřím, už šetřím! :)

    katushkaa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Velmi velmi pekna a sympaticka. Myslim, ze ju musim skusit :)

    OdpovedaťOdstrániť