pondelok, 28. mája 2012

favs of the month




Chcete na niečo urobiť recenziu?



Something about me:
A poviem vám tak rýchlo aspoň, čo mám nové. Konečne som si našla robotu po pár mesiacoch, čo sa mi vôbec nedarilo. A zajtra idem ešte pre istotu na ďalší pohovor. Nájsť si robotu je veľmi ťažké vo väčších mestách. A rozmýšľam, že si spravím živnosť a otvorím si visage studio, samozrejme s tým by bolo veľa roboty...ale tak času dosť :) Dúfam, že sa to raz aj uskutoční. Ja len tak, ak by vás to náhodou zaujímalo, že čo mi teraz stále behá po rozume. 
Tak sa majte. My si ideme zahrať bowling. Dúfam, že si užijete večer aj vy ;)

48 komentárov:

  1. drzim palce, take nieco by sa pacilo aj mne:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekny prispevek :-) ..Me by se libila receze na tu paletku korektoru od Elf :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stay matte make up a pudr, recenzi bych uvítala.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. čo je ten PORE od benefitu?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. držím palce ;) a na POREfessional by bola recenzia super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nie je pre teba ten makeup tmavy? ja mam taky isty odtien a je dost tmavy a to teda nie som nejaka snehulienka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. s tvojim talentom ti to štúdio bude frčať jedna radosť :) Ja som zástancom toho, že stále treba skúšať nové veci a nestagnovať na mieste, inak je ten život dosť o ničom ;)

    http://inmymind-amelia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. recenzi na stay matte pudr, a bázi pod oční stíny prosím :) hlavně tu bázi, protože tolik protikladných recenzí jsem snad u jednoho výrobku ještě nečetla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Stay matte je můj nejoblíbenější pudr za super cenu a I love stage bázy používám jako korektor na kruhy pod očima :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Recenzi na všechno :) A s prací ti gratuluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. chcem recenziu porefessional!:D či sa oplati kupiť:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/ ( giveaway )

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já bych prosila recenzi na ten make up..(:

    OdpovedaťOdstrániť
  13. recenzia na riasenku od Benefitu by bola skvelá, ak by sa dalo aj napísať kde sa dá kúpiť ;)

    http://lucyslifegallery.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten make up som mala a veľmi mi nevyhovoval, ale púder používam tento tiež a mám ho rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten Rimmel pudr je fakt dobrý, nedávno jsem si ho taky koupila + moc pěkně voní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tú paletku korektorov od Elfu mám aj ja, resp. už ju pomaly míňam a využila som všetky štyri odtiene...
    Z vlastnej skúsenosti viem, že rozbehnúť tzv. vlastný biznis je ťažké teda vlastne odhodlať sa k tomu ale keď sa do toho zahryzneš už to ide akoby samo :) Tak smelo do toho, ten pocit, že Ti žiadny šéf nedýcha na chrbát je na nezaplatenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. recenzy na make-up, a bázy pod stíny jestli je to ona od essence.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tenhle pudr je úplně nejskvělejší a je super, že odstín 001 je faaakt hodně světlej:) měla jsme ho jednou a teď jsem si koupila nějakej miss sporty a není to ono, no:) jinak by se mi líbila recenze na i love stage a make-up stay matte. má ho kamarádka, ale strašně tmavej odstín, tak by mě zajímalo, jak je to s těmi světlejšími:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ja by som chcela recenziu na ten produkt od Essence i love stage :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. mohla by si ke kazdum treba vet proc jsou tvoji favorrite :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. chtela bych recenzu na they're real, porefessional a elf korektro :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. porefessional, they're real a rimmel pudr vlastím také a všechno MILUJU! nejvíce mě překvapil právě ten pudr, opravdu výborný, drží mi perfektně :) Zajímala by mě báze od Essence, slyšela jsem na ní zatím samou kritiku, používám bázi od Urban Decay, ale levnější bych se nebránila, pokud bude srovnatelná...

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ja by som rada recenziu na púder Stay matte ale tiež aj od Elfu tie korektory .:-)

    http://catherinestyl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Úplně Tě vidím v nějakém cool tattoo-cosmetics studiu! <3 :)) A já tam budu pracovat s Tebou!! :DD :*

    OdpovedaťOdstrániť
  25. jéé super :)) ! držím palce nech všetko víde podla tvojich predstáv :P

    a čo sa tyka recenzie, nebudem skromna. Chcem na všetko ! :D Pokukávala som Benefit aj puder od Rimmel a bodla by dobra recenzia od teba :))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. no minimálně make-up bych taky potrebovala!))

    OdpovedaťOdstrániť
  27. JA by som rada nejakú o lícenkách čo máš:)

    http://stoker-dewy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. mňa by veľmi zaujímala recenzia , resp aspoň pár viet k POREFESSIONAL :) Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Zajímal by mě ten make-up. Kdysi jsem ho měla a moc mi nevyhovoval, tak by mě zajímal i jiný úhel pohledu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe po pravde k tomu make upu vzdy pridam este moj iny make up. lebo som sa o trosicku netrafila do farby :D a je to clekom fajn a som spokojna :) zatial :D

      Odstrániť
  30. Ráda bych recenzi na ten make up od Rimmelu a na tu paletku korektorů od elfu :) Jinak jsem na tvém blogu poprvé a lituji, že jsem tu nebyla dřív, líbí se mi tu! Follow :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. držím palce :) ten make up som mala aj ja...ale vôbec mi nevyhovoval. či už farba, konzistencia, krytie...ale tak každý ma inú pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Já bych brala recenzi na makeup Stay Matte, doma ho sice mám, ale vůbec mě nenadchnul, tak by mě zajímalo co na něj říkáš ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ejha dako vela z vas s make upom nie su spokojne:D zasa nemam o az tak dlho a miesam to trosku, ale kryciu schopnost ma clkom dobru :) skoda ze som si nevybrala svetlejsi...

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Tak ako Constance by som rada vedela názor na tento make-up ale aj púder . Doma som mala oboje a mne sa veľmi páčili a bola som naozaj spokojná :) A myslím že štúdio by si mohla skúsiť. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ja by som rada vedela názor na make-up ale ja som spokojná :)) Aj s púdrom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Myslím, že je to dobrý nápad si zařídit visage studio :) Obzvlášť u Tebe, když máš takový talent!
    Vyhrajte parfém od Lanvin! 1st Giveway

    OdpovedaťOdstrániť
  37. ten púder Stay Matte je fajn ten som mala :) a mala som aj makeup...teda ešte ho aj mám doma ale vôbec ho už nepoužívam..zo začiatku mi bol super ale po tom mi dosť vysušoval pleť aj keď som používala krém pod neho
    ja len tak že aké mám skúsenosti :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Talent máš, přidej píli a to studio ti může vyjít!

    OdpovedaťOdstrániť
  39. A tak gratulujem k novej práci :D A čo vlastne budeš robiť??

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Aj mna by zaujímala aka je tá práca ;) a to studio je skvely napad, mas na to ! :) a renziu by som chcela na veci od benefitu + elf , puder :D jo som skromna

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahoj já bych rádá recenzi na ten makeup i s fotkama;) já jsem ho teďka nedavno dostala od kamarádky že jí nesedí odstín:) ale ještě jsem neměla čas ho zkusit, takže recenze by byla skvělá!
    A gratuluju k práci;)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. drž sa v práci :)

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  43. najlepšie na všetko aby si každý našiel to čo chce najviac:D

    OdpovedaťOdstrániť