pondelok, 14. mája 2012

dear friends clothing

A je to tu! Nová várka Dear Friends Clothing tričiek, na ktoré som sa mrte tešila. Milujem tieto tričká. Motívy za 100 bodov. Každé jedno sa mi páči a musí sa aj vám ;).  Ja som malinká celá a málo kedy si viem vybrať dáke tričko, buď mi nesedí alebo sa mi na ňom niečo nepáči. Ale na týchto tričkách mi nevadí absolútne nič a sedí ako uliate. Tričká stoja 12 €/300 kč + poštovné. Motívy navrhujú umelci, ktorý to proste vedia :) niet čo dodať.  Každé ma niečo do seba. 
Čekujte a keď máte veľa peniažkov, tak objednávajte hah.

Ježiškove husličky, ale na tej fotke so sovami vyzerám ako ruská anorektička no vážne :D
p.s. zajtra plánujem pre vás natočiť video baby.




40 komentárov:

  1. Vypadas uzasne! A tesim se na video!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já je nikdy nestihnu koupit... vždy se tam o ně perou a na mě už nezbyde žádný Sko... Stačilo by mi i Mko ale prostě se po nich vždycky hrozně rychle zapráší... Měla jsem zálusk na to ze zimní kolekce s rakví... No, věru zase nic. :D Jsem z toho smutná...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To trička se sovama je perfektní, myslím že si asi objednám :D :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja stále keď majú novú kolekciu tak nemám peniaze, ako keby naschvál :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sovičkove mi má akurát tento týždeň prísť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už dlho si chcem od nich niečo kúpiť, a myslím že prišiel ten čas :D (na to tričko so sovičkami). Inak pekné fotky ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. POsledna fotka je stobodova! Takyto styl triciek milujem, tiez som krpec, takze... Idem ocihat, dik za radu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. k Tobě to perfektně sedí! :)
    sekne Ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fotka zo sovami a džínska!
    <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. daju sa objednat aj inde ako cez fcb? enjak sa im v tom time line profile nevyznam

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak ty jsou perfekntí :), k tobě jako stvořené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. juhuu video... a fotky si skvele

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj dievcata, sovickove tricko je uz vypredane, ale z krkavca mame este velkosti S,M,L,XL. veci posielame aj do ceskej republiky a to ceskou postou. objednavky a pripadne otazky mozete pisat na info@dearfriendsclothing.com. kym nemame spusteny webshop objednavky vyhradne cez facebook a mail. treba si rozkliknut albumy s fotkami. pod jednotlivymi foTgrafiami je napisany stav velkosti triciek a dalsie dolezite info.

    michal D/F

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Všetky ich tričká sú super a som rada , že spravili dotlač :)
    A inak táto hnedá farba sa ti hodí asi najviac zo všetkých .

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherná jsi a jsou to až umělecké tričenka :) Moc ti sluší :)

    Video !!! :) HURÁÁ :) Zase uvidíme tu roztomilou babenku a doufám že zase budeš roztomile mluvit !!! :))

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. si neuveritelne krásna:) tie trička milujem zatial mam len jedno:D ale planujem rozšíriť zbierku:D:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/-GIVEAWAY(LUSH) dievčata pozývam vás:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krásne fotky :)
    a tak mimo BLAHOŽELÁÁÁM TI !!! → ty už asi vieš k čomu ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Waa ... to tričko s tými sovami ... milujem sovy !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Fakt sú všetky super strášne sa mi páčia tie motívy a ešte aj Fellows má super tričká tiež teraz z novej kolekcie. Musím si čím skôr nejaké zadovážiť :)
    Inač na tej poslednej fotke si šupa :)


    http://throughtheglass-es.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. mě do dneška mrzí, že jsem si od nich nestihla koupit triko s Poem :(

    OdpovedaťOdstrániť
  21. na poslednej fotke vyzeras dokonale!
    takto si predstavujem dievca/zenu, proste mas styl! =]

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásná trička, která Ti vysloveně seknou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. úžasne triča:) ozaj ti seknu...ta posledna 100 bodov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Moc hezká trička, hodně originální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Konecne mas normalne tie vlasy :D a uz nevymyslaj prosim ta takto ti to najviac ide

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Deni raz som čítala, že lutuješ že si sa dala ostrihať an krátko a vlasy ti nechcu rast...dam ti jednu radu, dievča ak chceš aby ti rástli vlasy tak im to musíš dovoliť a tým že ich nadmerne často farbíš tak tie vlasy nemajú oddych a nemajú ako rásť, vlasy treba každý mesiac podstrihnut, lebo tým že ich nestriháš a nič len farbíš tak oni tak oni nemaju ako rásť...ja ťa teraz nebuzerujem, dávam ti iba radu, ak chceš aby tvoje vlasy začali rásť tak musíš ísť ku kaderničke a nechat si vlasy podstrihnut, nič nenaštartuje vlasy tak ako pravidelne podstrihávanie...a tak často farbiť vlasy a vždy inou farbou tak to je pre vlasy šok...ale čo ti ja budem vravieť, zasa ma len nazveš múdrou lebo sa nejako velmi vyznám...ale toto ti povie každá jedna kaderníčka...takže si urob vlastny nazor...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nic nove si mi nepovedala. ja viem ako sa mam o ne starat... tym to asi uzavriem :)

      Odstrániť
  27. áááno:) nadherna trika!:) muj pritel takove nosi, nektera navrhuje bracha meho nejlepsiho kamarada:) slusu ti!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Na tretej fotke si neskutočne krásna! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. už dlhšie nad nimi uvažujem, motivy sa mi pačia takže si nejake zaobstaram kedže o tyždeň mam narodeniny :) pekne vlasy, išla si na prirodno? ja som sa teraz tiež vratila k svojej farbe, absolutne nezvladam dofarbovať to nonstop tie moje nezastavitelne vlasy hah

    OdpovedaťOdstrániť
  30. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  31. ta poslední fotka je úžasná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Deni, co máš za velikost toho Raven prosím?:)

    OdpovedaťOdstrániť