streda, 2. mája 2012

čo radšej??

Ahojte dievčatá! 
Mám pre vás skvelú správu. Budete mať šancu sa zapojiť do ďalšej GIVEAWAY ! V spolupráci s Benefit cosmetics máme pre vás súťaž, ale najskôr vyberte aké chcete ceny. Myslím, že poteší aj jedno aj druhé. Teda určite! :) Tak vyberte a čo bude mať viac ohlasov tak to bude v súťaži.
Buď to budú  maskary They’re Real
Díky řasence They’re Real! budou Vaše řasy tak dlouhé a husté, že Vám jen málokdo uvěří, že nejsou pravé! They’re Real! je již třetí měsíc č.1 v síti parfumérií Sephora v České republice a nejen to, je bestsellerem v celé Evropě!!! Díky kartáčku, který řasy natočí, prodlouží a včelímu vosku, který kromě toho, že řasy vyživuje, udržuje barvu na svém místě. Už jste ji některá vyzkoušela? Napište nám... Já už ji mám (neodolala jsem) a je to vítr, když zamrkám :-)))

 alebo to budú vône Ring my Bella
Určitě nejedna z Vás hledá způsob na to, aby nejbližší rande bylo nejlepší a opravdu nezapomenutelné. Máme pro Vás tajnou zbraň. :-) Sáhni po Ring my Bella, ojedinělé květinově-ovocné vůni, jejíž základ tvoří lákavá mandarinka plná pokušení, pivoňka, která přitahuje a pačuli, co jiného než uchvátí. Tomuto kouzlu nikdo dlouho neodolá…Malá rada na závěr. Delikátně aplikuj vůni v ohybu předloktí a během večeře několikrát nenápadně sáhni po něčem v blízkosti talíře tvého nápadníka, vždycky to funguje!!! :-D



"Popisy" produktov som ukradla z ich fb stránky :)

64 komentárov:

  1. Mě by se víc líbila ta vůně Ring my Bella ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem všema deseti pro They’re Real ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som za vôňu,riasenku nepoužívam :) gratulujem k spolupráci!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. za mě rozhodně They’re Real, už dlouho o ní sním :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já bych raději řasenky :) ale i ty vůně vypadají super. Jen doufám, že podmínka giveaway nebude zase likenout stránku na FB. Já totiž FB nemám,tak se vždycky kvůli tomu nemůžu zúčastnit. :(:( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. řasenka řasenka a do třetice řasenka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak vyhrala maskara!!!! :) myslim si ze by to uz vonavka nevyhrala.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak já ještě taky přidám Že hlasuju Pro č.1 Řasenku :P :)) Je určitě skvělá ale ještě jsem neměla tu čest ji vyzkoušet :))

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Joj akurat som sla pisat o vonavku, ale ani maskara nie je zlaa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja se nerozhodnu :( obojí mně láká

    OdpovedaťOdstrániť
  11. aaaa a ja som išla hlasovať za voňavku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja som tiež za voňavku no čo už.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hlasuji za řasenku! :) Ale kdyby se hrálo o parfém, tak se taky ráda zúčastním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nedokážu se rozhodnout, ale asi vůně :))
    slecnafotografka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. obojí vypadá úplně skvěle, ale já hlasuju pro řasenku!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ring my Bella.. Překrásné:))
    bara.kurdzielova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. určitě vůně :))

    wannabediverse.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť