nedeľa, 22. apríla 2012

video líčenie.


Chceli ste ďalšie video, ale problém bol, že som si nevedela vybrať z návrhov čo ste písali. A rozhodla som sa pre líčenie. Je to moje každodenné líčenie. Úplne jednoduché na bežné nosenie. Ospravedlňujem sa za to svetlo. Nabudúce sa pokúsim bez tej hlúpej lampy. Dúfam, že vám bude páčiť a niekomu možno aj pomôže. :)

Použila som:  
  • alverde biela ceruzka
  • catrice paletka smokey eyes set Meet me at the bonfire
  • astor biely očný tieň matte&shine Moonlight
  • GOSH maskara Show me volume
Postup:
  • na celé viečko bielu ceruzku a rozotrieť
  • naniesla som najsvetlejší tieň z paletky na celé viečko
  • v poradí druhý tieň z paletky do vonkajšieho kútika oka a poriadne rozotrieť do stratena
  • tretí tieň je dosť tmavý, tak stačí iba jemná vrstva a poriadne rozotrieť do stratena opäť vo vonkajšom kútika oka, ale len kúsok.
  • ešte biely jemne trblietkavy tieň ako highlight pod obočie a do vnútorného kútika na rozžiarenie
  • a posledná vec je maskara


15 komentárov:

  1. jéj zlatá :)
    Pomohla som ako sa dalo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné líčení, určitě vyzkouším. Budu ro tvou fotku hlasovat :)

    http://talking-about-all.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môžeš spraviť recenziu na umelé riasy+lepidlo, keď si ich chce niekto kúpiť po prvý raz a nevie ktoré sú dobré:-) + prezraď akou farbou si dosiahla také šedé vlásky ja sa tiež o také pokúšam:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podľa mňa nabudúce urob video tak, že aj budeš komentovať to čo robíš, bolo by to tak oveľa lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. top:)

    ps.: ako sa vola ten song z toho videa?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dakujem :) a nabuduce hadam budem hovorit, ale hanbim sa :D
    a neviem co je to za song :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super video :)) Toč jich vííc:) Jsi super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super video :)
    Zkoukla jsem tvoje první video a nasmála jsem se (v dobrém smyslu slova)
    Začala jsem nedávno " blogařit " :D ale stydím se udělat video :)
    Vypadám tam jako idiot a mektám blbosti ale ty jsi to ve svém prvním videu brala super s nadhledem aaspoň na kameru vypadáš nádherně zato já jak brambora :D

    PS:super líčení :)
    A mimochodem z toho tvého prvního videa jak jsi na začátku mluvila o tom pudru od NYC-tak jsi ho asi koupím (jsem ujetá na pudry :)
    Děkuju za typ (už jsem ho viděla ale myslela jsem že bude nic moc) Díky za přesvědčení :) PS: Promiň jsem zvyklá psát dlouhý komentáře :D

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj :) Nominovala som ťa do Versatile Blogger Award :) Snáď ťa to poteší :)
    Pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Achjo, ty jsi snad dokonalá :) Je to vůbec možné?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásne ličenie :)..a nemaš sa prečo hambiť :)) si zlata

    OdpovedaťOdstrániť
  12. https://www.facebook.com/profile.php?id=100003690294365&sk=wall

    SHE IS IMPOSTORR D:

    OdpovedaťOdstrániť
  13. umíš se nádherně nalíčit :)
    a ten song se mi líbí, škoda že nevíš název :/ :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  14. song je olvidé, carla morrison:)

    OdpovedaťOdstrániť