piatok, 27. apríla 2012

OOTD+random

A tak čo vám poviem. Dnes vám porozprávam niečo zo života haha. Bolo dnes dosť teplo(no vlastne včera kedže sú dve hodiny) a ja som sa v tej najväčšej horúčave premávala po meste.Celý večer som iba preležala zničená z toho tepla. Ale celkom sa teším na to leto, na partys :) A napísali mi mojesminky.cz či by som chcela s nimi spolupracovať. Veľmi som sa potešila, kto by sa nepotešil. A všetko produkty, ktoré nie sú testované na zvieratách. Uvidíme čo z toho bude ;)
A ešte jedna vec! DNES bude mega večer a noc. Koncert kvasfest-absolution v Nitre a afterka huhuuu.  Baby príďte aj vy ;)




Mám pre vás niečo ako typ alebo radu ak sa to tak dá nazvať. V tescu som si zasa kúpila šifličky na moje blbosti a zistila som, že sa dajú rôzne skladať. Tri šuflíčky stoja 7€? Tie z vás čo majú podobné asi aj ocenia niečo takéto:) Ja som si premiestnila jeden červený šuflíček do druhej pyramídky a vyzerá som asi lepšie :)

29 komentárov:

  1. jo,,ty suplicky mam taky, ale me bohate staci jenom tri :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásnou baseballovou bundičku :) moc hezké barvy. Na holkách vidím samé červené, modré, nebo šedé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna bundička a gratulujem k spolupráci,snáď ti to teda vyjde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takovéto šuplíčky byly podobné i v Kik ale po brně jsem obešla všechny obchody a říkali že už mi je předemnou různé baby vykoupily ...Naštvalo mě to ale teď moc děkuju za typ a baby teď mě jich tam prosím pár nechte :DD

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v kiku som videla aj ja a ked som chcela ist kupit uz zrazu neboli. a v tescu som kupovala uz davnejsie a potom boli zasa vypredane a zasa ich dostali :))

      Odstrániť
    2. Keď môžem poradiť, tie biele šuflíčky som videla v katalógu pre obchoďák Jysk, tiež sa tam chystám a všetky tri dokopy za 4€ :)

      Odstrániť
    3. Děkuju vám oboum moc moc :))) A prosím vás nevykupte mi je!! Jsem teď bohužel nemocná měla jsem je jít koupit naplánované Ale sem hrozně náchylná... :(

      A do jysku se rozhodně taky podívám :)
      Děkuju vám moc holky :)

      gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

      Odstrániť
  5. Super outfit:) Ty šuplíčky a celkově to tvé uspořádání se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak ja gratulujem teraz zas tebe ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasny ten outfit! :-) mam rada tvoj styl..
    a ďakujem za tip na tie šuflíčky lebo ja tú kozmetiku už nemám kam dávať ://

    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a tie na lavo biele sufliky mas odkial?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie biele su z kauflandu ale uz nikde som ich nevidela

      Odstrániť
  9. No tomu ver že dneska bude mega večer, ale aj mega teplo kedže vonku je milion stupňov v pekárni sa aj upečieme , nevadí hlavne že sa zabavíme :) :) tešime sa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta baseballová mikina je dokonala!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na ty barevne boxy jsem take koukala, ale ja mam na šminky celou komodu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super outfit, sluší ti to :) A ty suplíčky vypadají moc hezky!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krasne hlavne napadite fotky :) a ten stol mas super zorganizovany !!! LIKEEE

    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak ty šuflíčky jsou vážně krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Máš stejnou bejsku jako já :) a docela náhod,a že jsem si vlasy zrovna včera barvila taky na fialovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten outfit se mi strašně líbí:))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ty šuplíčky jsou skvělý, taky bych potřebovala :))
    a líbí se mi Tvoje vansky.. jsou to vansky žejo? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj.Vím, že už jsi byla nominovaná několika blogy, ale přesto jsem tě nominovala též na Versatile Blogger Award:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. To je super, něco takového bych potřebovala na ty svoje tuny věcí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. outfit je moc pěkný a hrozně se mi lííbí ty plastové krabičky na stole! :)nějaké takové by se mi fakt hodily.. kde se dají sehnat a za kolik?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Moc hezké kraťásky!!:))

    mh-priorities.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. je ty barevné šuplíčky jsou skvělé! Já mám podobné, ale menší z Kik, ale tyhle by byly lepší! :)
    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    OdpovedaťOdstrániť