pondelok, 30. apríla 2012

NYC color wheel

Už je dosť pozde večer, ale aby ste si tu mali čo čítať, tak vám napíšem o mojej najnovšej lícenke. Chcela som ešte niečo vyskúšať od NYC a dobré skúsenosti som nemala s dvoma ich výrobkami. Ako ste mohli vidieť, tak ich foundation a ešte lícenka cheek glow, ktorá má síce peknú farbu, ale upchávala mi nepekne póry(ešte vyskúšam s bázou). Ale táto ich lícenka sa mi veľmi páči a v posledných dňoch používam iba ju. V obchode som si myslela, že farba  bude nejaká "neutrálna  jemná na líčka, ale po vyskúšaní som bola veľmi príjemne prekvapená. Farba je krásna ružová a výrazná! Prvý krát som si toho nakydala až príliš a bola som ružová ako barbie. Druhý krát  som bola opatrnejšia a vyzeralo to veľmi pekne prirodzene ružovo:) Nanáša sa ľahko a príjemne. Neupcháva mi póry, ale to bude asi tým, že používam bázu pod make up už :D. Výdrž je priemerná, nič prekvapujúce. A škoda toho obalu. Je iba vysúvací, nie je šróbovací a to je malinké mínus, lebo v kabelke sa môže ľahko otvoriť a púder bude všade. Toto je jediný odtieň z mosaic lícenky, ešte je mosaic bronzér. Cena je priateľná asi 3,50€ tuším.

na fotkách farba vyzerá trošku inak:/



22 komentárov:

  1. OMG ved NYC kozmetika je najväčší shit aký exituje...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite si vyskusala vsetky vyrobky ze sa tak vyznas

      Odstrániť
    2. ja napriklad mam lip stain, riasenku a lak na nechty a za tu cenu sa mi zdaju normalne, dokonca riasenka az nadmieru ;) haters gonna hate

      Odstrániť
    3. nevyskúšala som všetky výrobky od NYC, ale vyskúšala som ich dosť na to, aby som vedela čo je kvalita a čo nie, ja si na kvalitu potrpím...a za ďalšie moja sestra pracuje pre Mary Kay ako vizážistka takže vela som sa naučila aj od nej...ja mám svoj názor na kozmetiku typu NYC a preto som ho povedala, keby som ju nevyskúšala tak si hubu neotvorím, 100 ludí 100 chutí :)

      Odstrániť
    4. haha že haters gonna hate :D akože sorry, ale človek už nemôže povedať ani svoj názor? :D ked mám skúsenosti a poviem svoj názor, že je to dobré tak je to dobré a ked je niečo shit tak je to shit no sorry :D

      Odstrániť
    5. Za to, že to je TEBE dobré neznamená, že to je každému dobré ;D Akože sorry ale najprv rozmýšľaj a potom rozprávaj nieže budeš vypúšťať hovná z úst

      Odstrániť
  2. Jééé :)
    Ale spíš Bééé Protože mi trpí peněženka :D :)

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám taký bronzer a som veľmi spokojná:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá suprově :) Já teď sháním nějaký ten bronzer, tak uvidím

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já tuhle tvářenku měla, barva hezká, matná, ale co mě odradilo od dalšího používání byla ta "vůně"...jak nějaké lepidlo :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám takový pocit, že jsem tuhle stejnou kupovala mamce jako dárek a musím říct, že je fakt dobrá i barva je moc hezká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som sa doslova ako slepé kura k zrnu dostala k tejto značke. Vtedy som k nákupu dostala zadarmo špirálu. Tá ma teda neoslovila ale z čoho som unesená je lak na nechty- Krásne sa nanáša, perfektne kryje a aj farba bola úžasná a cena len 1,29€! Catrice alebo Essence, čo sa teraz idú ostatné za nimi zblázniť sa môžu schovať :)
    A určite vyskúšam aj licenku, fajn recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa takto dostala k tejto kozmetike :)

      Odstrániť