pondelok, 2. apríla 2012

nežná vs rockerka

Ahojte baby, už ste mi chýbali hah. 
Včera ma frajer zobral do obchodov, aby som si niečo vybrala. Zo začiatku to bolo celkom ťažké. Ale v H&M si vždy niečo vyberem ;) Našla som konečne čipkované tričko, ktoré sa mi páči a v krásnej mentolovej farbe. A našla som riflovú vestičku, ktorú som tiež hľadala.
 H&M vládne svetu! Ale sere ma, že v našom Nitrianskom nemajú creepers tenisky.
A ozaj teraz majú akciu za nákup nad 25€ dostanete poukážkovú kartičku v hodnote 5€ (platnosť 10.4.-17.4.)
A farba vlasov nie je upravovaná, mám sivú hlavu a to mám iba 20 :D

42 komentárov:

  1. hm, ani v nemeckych nemaju creepers, teda ja som tu v Nemecku ziadne nevidela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne triko, super farba a vestičku hľadám tiež, ale zatiaľ márne :D
    Ďakujem za tip ! :)

    http://lamodetoujoursavecnous.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě teda tahle šedá barva na vlasy dost baví. Smůla je že já jsem černovlasá a odbarvováním bych si jen ty vlasy precizně domrvila... Ta vesta je dost dobrá, ale já bych tam přišpendlila ještě nějaké cvoky nebo alespoň pár placiček ^^ Jsem hold na ty rockinn věci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To krajkované triko je nadherné! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne tričko :) a creepers nemajú ani u nás v Žiline :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný věci..:)
    http://fashiondiarybytereza.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Brad môj krásny aké máš vlasky!!!!!! :* Nežná nežná je top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tú farbu vlasov máš vážne dobrú,lúbi sa mi ! :)
    a to tričko sa mi páči tiež ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Myslím, že ta šedivá barva ti sedne ;) Což se nedá říct o každým :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To tričko je úžasné, spolu s vestičkou parádní kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už se ani nedivím jak moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Prosim Ta, co si pouzila na vlasy aby si ich mala taketo sive?
    Ja sa stale neviem zbavit zltych koncov.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super nákup :) Ja som bola cez víkend v BA a tiež som nakúpila len v H&M.. ešte mi museli dávať dole sukňu z figuríny :D Inak žiadnu kartičku som nedostala aj keď som si to tam všimla ale viac menej mi je to jedno lebo by som ju aj tak nevyužila :/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja jsem ty creepers tenisky sehnala v Praze, ale tam je asi vetsi vyber nez v mensich mestech :(
    Strasne ti to slusi! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. náhodou ty vlasy jsou úplná bomba! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádherné je to triko..dobre si to skombinovala, veľmi si krásna..a tie vlasyyyy!! :-* yumi yumi

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tricko je velmi pekne, vesticka tiez a farba vlasov ti svedci podla mna, za 20 eur nemusis cakat 40 rokov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. v košiciach som creepers tenisky v HMku videla:) plný regál :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Na creepersky odporúčam túto poľskú stránku :)Pri objednávke sa však musí platiť predom na účet a poštovné je okolo 14-16 eur, závisí od kurzu :)
    http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/creepersy.html

    OdpovedaťOdstrániť
  20. super tricko!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tebe sa snad hodi kazda farba na vlasoch! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. u nás taky nejsou a děsně mě to štve!
    jsi krásná a ty vlasy ti takhle staršně sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. To tričko je opravdu krásný :) a máš strašně pěkný vlasy :P*

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Si strašně krásná! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tričko, vlasy, ty a všecko je dokonalý♥ Já tě miluju)))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. vau ta vesta je uplne boží! :) nejaku podobnu hladam aj ja ale asi si budem muset pockat kym HM otvoria aj u nas v BB lebo zatial som nieco take v okoli nevidela... a nova farba naozaj zaujimava, ale uplne sa ti hodi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Oj, ty jsi extrémně velká kočka, dokonalá! To neni fér..! ;-)
    H&M to jistí, taky ho miluju a stříbrnou kartičku na slevu 150,- už mám doma ;-). Tričko báječný.
    Šup k ostatním followerům ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
  28. wow..jsi skvělá!!! :) a to obočí je naprosto luxusní :)

    OdpovedaťOdstrániť