piatok, 20. apríla 2012

fotky+gifyo

Posledné dni nemám nápady, čo by som vám napísala. Ale asi vás zoznámim s mojim novým geniálnym produktom, ktorý môžete vidieť aj na fotke oka v akcií :D A nejako mi nevyšlo to líčenie. Však robila som to dosť pozde večer a na pol už slepá. Bože, ale a tie mihalnice sa nemôžem pozerať lol.
A zasa fotka Pištu, ale keď on je taký podarený. Opäť som zaláskovaná.
A mám mám "zasa" nové vlasy. Kamarátke som farbila ombre a tak prečo si už aj ja niečo nespravím? hah trošku oživenie pre tie moje krátke nudné vlasy.





26 komentárov:

  1. Ty vlasy máš pěkné :) ale tobě sluší všechno podle fotek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, to je krásný pískomil :)) a tobě to moc sluší náhodou.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pišta je úžasný, takový živý.Můj potkan, se hned tak akorát prok jídlo :) PS: Nádherně fotíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty bláho, jsi úžasná!
    vlasy jsou boží a o tom líčení ani nemluvím :]

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náhodou je to líčení pěkný a tvoje vlasy jsou taky super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pišta je úžasně roztomilý :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super máš tie vlasy

    http://thegunofstyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krasne mas tie vlasky :) tebe pristane tusim vsetko. a to licenie sa ti podarilo napriek tomu ze si to robila "na pol uz slepa" :D
    nice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To malé čo vyzerá ako myš je geniálne :D a vlasy máš super :) a to líčenie, vieš čo? aj ja sa chcem vedieť tak pekne nalíčiť :D mne to tak pekne nejde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherná barvička, strašně ti sedne :))

    A ten septum <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty vlasy jsou luxusní :) Seš strašně krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš super vlasy:P
    a roztomilé zvieratko:))

    http://petush-book.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. "nový vlasy" jsou super! strašně se mi líbí tvůj sestřih, ale ten už máš déle viď?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Výhra je farebná, nositeľná, veľmi trendy. Stačí trošku kreativity a fantázie a môžeš vyhrať. Teším sa na teba a tvoje dielo :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/04/giveaway-3.html
    Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krásný líčení, stylový vlasy :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Fialová ve vlasech vypadá hodně zajímavě, sluší ti to :) Taky jsem uvažovala o nějaké výraznější barvě, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. tá fialová je naozaj dobrá :)
    nice pics
    príď na giveaway: http://fabolousandclassy.blogspot.com/2012/04/1st-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. supr ty videa :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jooooj, krasne licenie, podla mna ti vyslo, PIsta je bohovsky, ako si spokojna s jeho spravanim? A Vlasy su bomba!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nádherné líčení!! A ty jsi tak ..roztomilá :-)

    www.mischa-the-blogger.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Milujem Tvoj blog ! Dakujem za inspiraciu. !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. nevíš jak zrušit účet na Gifyo?:/

    OdpovedaťOdstrániť