sobota, 21. apríla 2012

essence lak & alverde ceruzka


Tento lak nie je žiadna novinka, len som vám ho ešte neukazovala. Mám ho celkom rada. Ja nosím väčšinou nenápadné nude farby, ale občas nezaškodí niečo výraznejšie :) Je to pekná modro-zelená farba s jemnými trblietkami s názvom CHOOSE ME!. Pekne sa leskne a nanáša sa dobre a výdrž je priemerná (po dni sa mi začína odlupovať, len ja stále niečo robím). Na obale je napísané, že quick drying nail polish a uznávam, že schne celkom rýchlo.

A tu vám predstavujem môj nový každodenný produkt. Už dlhšie som chcela veľkú bielu ceruzku. Samozrejme som rozmýšľala nad ceruzkou NYX jumbo pencil, ale k objednávaniu sa ja vždy nejako ťažko dopracujem a ďalšia vec je, že by som si potom chcela objednať fúru vecí aby sa mi to oplatilo. Tak som blúdila po DMke a našla som túto od Alverde. Je to vlastne ceruzka na tvár, ale samozrejme, že je super aj na očičká. Pigmentácia je skvelá, krémová konzistencia. Ako highlight pod obočie je úžasná! Ale ako náhrada bieleho očného tieňa na celé viečko určite nie pre mňa. nemám rada krémové tiene, pretože sa nepekne začnú otláčať a robiť nepekné "čiarky" (chápeme sa). Možno pak nekdy aj NYX :)      8/10



18 komentárov:

  1. Ten lak mám taky. V obchodě se mi líbil, ale na nehtech moc ne. Ale na tobě si ho umím uplně představit :))

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lak mám též :) Mně vydržel tak 3 dny - ale já jsem hrozná, když se nudím, tak si lak loupu, čili žádný lak nemá šanci, alespoň dokud bude škola :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lak je fakt krásnej, jaktože ho sakra ještě nemám? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten lak mám taky a na nehtech vypadá fakt pěkně:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten lak je super, tiež som akurát o ňom písala :) A o tej ceruzke som už niekde čítala, vyzerá dobre len mám pocit že u nás v DM zas nebude :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som si tychto bielych alverdackych ceruziek nakupila hned niekolko do zasoby, vykupila som vsetky co mali v DM v Auparku v BA :D A ja si ju neviem vynachvalit, super sa nanasa, nedrhne oko, pekne sa rozotiera a pouzivam ju denne pod ocne tiene, ktore sa pekne zvyraznia, vydrzia a vobec mi nezaliezaju do zahybov oka. No proste spokojnost :) Dlho som taku hladala a na NYX som nenasla odvahu? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvělý lak:)mně se ještě líbí aj s těma většíma třpytkama. S nehtama občas experimentuju,takže občas šílenost:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásny lak a ta ceruzka vyzera byť super..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nominovala som ťa na Versatile Blogger Award. :)
    TU → http://thejustmylife.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lak mám také a mám ho moc ráda :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten lak je krásny :)
    Inak nominovala som ťa na Versatile Blogger Award
    tu: http://flowersistheworld.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. najviac sa mi páčilo slovné spojenie "chápeme sa" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Akurát dneska som si kúpila Alverde ceruzku :) tiež som chcela NYX lenže objednávať sa mi nechce :) A Ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť