utorok, 17. apríla 2012

čo je nové?


V prvom rade vám poviem, že v drogériách Teta platí akcia, pri kúpe akéhokoľvek krému od Lirene dostanete micerálnu vodu Lirene zdarma. Ja som chcela nejaký nočný krém, tak som si vybrala tento na prvé vrásky :D Uchvátila ma jeho vôňa! A micerálna voda po prvom odličovaní mi prišla ako od Biodermi. Takže super zatiaľ. Možno pak spravím recenziu, keď to budem mať poriadne odskúšané.

A tu je naše prvé dieťa pieskomil Pišta. Moja nová láska. Je strašne hyperaktívny a všade robí malé bobky, ale ja zlatý.  A teraz som si uvedomila, že mi trochu pripomína veveričku burunduk s tým chvostíkom :) 

A túto vec som si doniesla z mojej starej izby.
 Mám to už asi 7 rokov a stále sa mi to veľmi páči.

14 komentárov:

  1. Presne som to videla v letáčiku, tak si to zbehnem kúpiť :) krém sa predsa vždy zíde a tá voda je príjemný bonus :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm lacnejsia alternativa biodermy? dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ješiš, to je krásný mimčo :-)
    a ta skřínka vypadá skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pieskomilove meno je najviac namakané :D Pišta :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hej ten Pišta je dokonalej!! :D Taky bych chtěla nějakýho takovýho mazlíka, ale moje mamka by se zbláznila!!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéj, ten je zlatý :) Aj tá skrinka je zaujímavá :) Ale... ach, ten BlackBerry, ten chcem ♥_♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Můžu se zeptat, na tý poslední fotce, jaký to je mobil? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Můžu se zeptat, jaký je to mobil, na té poslední fotce? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pišta je rozkošník :)) A ten krém že 30+ :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No ten Lirene sa asi naozaj oplati, ale teraz mam cisto novu Biodermu pollitrovu, takze zbytocne.. Jeej, pieskomila som vzdy chcela spolu s osmakom :)
    A ta skrinka je kraasna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pišta je zlatunký :D A ten nákup sa teda oplatil :)

    OdpovedaťOdstrániť