nedeľa, 8. apríla 2012

Barry M cosmetics.


Ahojte holky. Dnes som si pre vás prichystala článok o kozmetike Barry M (klikni)
Barry M je módne najviac farebná dekoratívna kozmetická značka! V Británii má prvenstvo ako štýlová dekoratívna kozmetická firma. S viac ako 400 odtieňmi farieb a širokým sortimentom výrobkov, si naši zákazníci môžu vytvoriť požadovaný vzhľad do najmenších detailov. Na výber sú rôzne odtiene farieb na každú náladu alebo outfit! Barry M nesmie chýbať v žiadnom kozmetickom kufríku. Napriek tomu, že naše výrobky sú vysoko kvalitné, moderno-zábavné, sú aj cenovo dostupné.
O tejto značke som veľa nevedela, ale musím povedať, že ma milo prekvapili. Poslali mi na vyskúšanie 4 výrobky. Rúž, lesk a dva práškové očné tiene. A pribalený bola aj kvalitná nálepka, ktorú pribalia do každej zásielky. Balíček mi prišiel po dvoch dňoch! Čo ma tiež prekvapilo,pretože ja som netrpezlivý človek a balíky mne vždy prídu po 1-2 týždňoch, alebo na pošte na mňa zabudnú...no ale k veci.


Rúž na pery:
 A teraz si viac rozoberieme rúž. Odtieň je ružovo-fialový 129 (LINK). Na prvý pohľad som sa zaľúbila do farby. Po vyskúšaný som zistila, že konzistencia je jemná, "krémová" a tak trochu "mastná". Trošku mi to pripomína rúž od YSL, ktorý mi príde ako krémový jemný rúž. A ja mám také veľmi rada, takže barry m má u mňa zato plus. Pigmentácia u tohto rúžu je veľmi dobrá. Farba na perách vyzerá veľmi krásne, jemná ružovkastá farba(viď obrázok nižšie). Rúž neobsahuje zbytočné trblietky. Ale pekne sa leskne na perách, takže lesk nie je potrebný. A na perách je veľmi príjemný. Je bez vône, čiže nemôže to nikomu prekážať. Výdrž je podľa mňa taká stredná. Niekoľko hodín vydrží, ale po jedle ani stopy po rúžu.Cena je 5,80€. 
Ja osobne som si rúž veľmi obľúbila a hodnotím 8/10 


Lesk na pery:
 Jahodový Milkshake 12 lesk na pery (LINK). Tak vám poviem, že ja lesky moc nemusím. Mala som zlé skúsenosti. Ale v poslednom čase sa mi zbierka leskov rozrástla, ale vyhovujú mi iba od elfu a tento od Barry M. Nehovorím to preto, že mi to zaslali, ale vážne je fajnový. Konzistencia nie je lepivá. Farba je svetlá ružová, čiže na perách je nenápadná a dodá krásny prirodzený lesk. Vôňu musím pochváliť. Vonia mi to ako po cukríkoch hah. Mne lesky dlho nevydržia, lebo sa moc hrám s perami, ale tak výdrž je priemerná:). Aplikátor je klasický, ako pri väčšine leskov(napr elf minty lip gloss). Cena 5,80€
Hodnotím 7/10.


Očné tiene:
Tiene nie sú v original obale, takže sa neľakajte. Dostala som odtieň svetlá brusnicová a červená (LINK). Ako môžte vidieť na hornej fotke, tak sú skvelo pigmentované!  Červená je matná a brusnicová s jemným shimmerom. Na spodnej fotke je líčenie s týmito dvoma tieňmi a so zlatou ceruzkou, ale je pekne vidieť aké sú pekné tie farby. Výdrž je celkom silná (od obeda do večera).  Cena 6,00€.
Hodnotím 10/10. Nemám čo vytknúť.

P.S. Určite to stojí za vyskúšanie, ak ste ešte nevyskúšali. 
Ja som veľmi milo prekvapená a hlavne spokojná :)


31 komentárov:

  1. všechny barvy a odstíny vypadají suprově.
    Strašně pěkně vypadá pusa.
    Hodně mě překvapily stíny na oči, vykouzlily užasný oči! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som sa to toho rúžu tiež zamilovala! :) už dlhšie hľadám takú farbu..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to tvoje namaľované oko ma dostalo, úplne že wow a ten rúž má krásnu farbu :) úprimne, o tej kozmetike počujem prvýkrát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem barry m!!! :) tiez som s ich vyrobkami velmi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ja som Barry M poznala zo stránky inlovewithfashion.com, lebo tam tu značku predávali, ale som rada, že už majú aj slovenský e-shop. Ďakujem za tipy, určite niečo od nich vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rtenka vypada hezky a co me prekvapilo, ze i ty cervene stiny vypadaji celkem fajn, prijde mi, ze s cervenou barvou vypadaji oci uplakane..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já mám od této značky vyhlédnutou rtěnku, ale ani tento odstín neni k zahození :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hello! I just found your blog and I think it's AMAZING! The pics are great and I can see that You really like what you do here! I love people with great ideas, like you!
    Your blog is inspiring! I will follow you!
    xoxo

    http://nikandpic.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Och! Tie rúže! Majú úžasné farby :O

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tuto značku poznám, ale ich vyrobky nemám, možno vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie očné tiene sú božské 8_)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všechno to vypadá báječně, taky už konečně musím od Barry M něco vyzkoušet :) A líčení je překrásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zasa si nám super poradila! :) a ten rúž fakt vyzerá super...asi niečo od BM vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. skvelá recenzia! :) na ten rúž by som sa asi nechala nahovoriť..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tie tiene mám odskúšané a sú skvelé, tiež sa mi s nimi dobre pracuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Máš nádherně nalíčené oko! (oči) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Aj ja chcem aby mi poslali - kde to mám zriešiť? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Asi by som si taký rúž nekúpila lebo by som sa bála ako to bude vyzerať na perách :) ale tento ma fakt prekvapil úplne je nádherny <3

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tie tiene su krásne :) ja rozmýšlam už dlhšiu dobu že si niečo odich objednám, nejak som sa dotoho ešte nedokopala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ten rúž vyzerá na perách nádherne!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ráda bych Barry M vyzkoušela, ale bohužel nějak nejsou finance;(

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ahoj Deni, zaujali ma tie tiene. Videla som, ze si nedavno recenzovala NYC kombo cervenej a zltej, tak by som sa chcela opytat, ktora cervena sa ti zda lepsia (pigment, vydrz,...) - tato alebo NYC?

    Vdakaaa!

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v tom NYC je zlta a oranzova. takze tak :)

      Odstrániť
    2. no ok, mam ju, len som este neskusala, v baleni vyzera ako cervena (fire engine red, neviem ako to je slovensky), no na prste je to fakt oranzova, sranda :-D. Ale pigmentaciu a vydrz mozes porovnat, nie? :-D

      Odstrániť
    3. ja tam vidim nazov iba upper zest side. pigmetnacia je pri oboch dost silna a vydrz mi pride skoro rovnaka ale berry m ma asi lepsiu vydrz

      Odstrániť
  23. Ja tu znacku poznam cez ine blogerky uz nejaky ten cas, aj ked skusenosti s nou nemam, ale zatial ju vsetci chvalili na par vynimiek... Tiez sa chystam na nakup :) Ruz ti velmi svedci :) A tie tiene :)

    OdpovedaťOdstrániť