sobota, 10. marca 2012

speedlite.


Ahojte, včera som prišla pozrieť domov rodičov a čakala ma tam táto nádhera. Blesk je ako narodeninový darček ešte, takže som ja necvakala nič :) Aaaach už chcem ísť na nejaký koncert, nech ho vyskúšam poriadne. Ešte musím dočítať návod a pôjdem ven poskúšať. V pátek potom na koncert v BB a horská chata bude obletovaná bleskmi hah. Kurňik ale inak je to dosť ťažké teraz a ešte si chcem kúpiť druhý objektív. To si budem musieť prilepiť sekundovým lepidlom o ruku! 
Ale som šťastná...fotografovanie je hádam jediná vec, ktorá ma baví už roky. Chcela by som sa tomu "profesionálne" venovať, ale to by nebolo také ľahké... ale ako zábavka mi to zatiaľ úplne stačí. 
Zajtra potom zasa domov do Nitry za drahým...

15 komentárov:

  1. Mě bolí ruka uz jen po držení samotného canona :D ale přítel by si strašně přál přikoupit rybí oko :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teším sa na fotky :) a tajne ti ho závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Víc než foťák se mi líbí Tvoje levá ruka!:-)Perfektní tetování

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvělý blog! sleduji ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Denulka a čo to máš prosím ťa na hlave za farbu? Je to Directions? a teším sa na profi fotky :) externý blesk je super vec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Focení mě také před pár lety chytlo a zatim nepustilo... A sem za to ráda, oujé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky mám občas problém s udržením foťáku. Jaké označení foťáku máš prosím?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super barva vlasů :) Podle mě lepčí, než předtim.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. :D zrkadlovka sama o sebe je fest ťažká. Si nechcem predstaviť, čo to váži aj s tým bleskom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Rada poslúžim ako fotografický objekt "profesionálka". ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Profesionální fotografové to nemají nikdy lehké v tom, že nemůžou vědět, jestli budou mít práci nebo nee.. ale to je tak u spousty povolání :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Príď ho vyskúšať ked budú chalani v TN ! :))

    OdpovedaťOdstrániť