utorok, 27. marca 2012

NYC foundation - chyba!


Tak tento produkt je moje najväčšie sklamanie. Chcela som vyskúšať make up od NYC, kedže s inými ich produktmi som celkom spokojná. V predajni som skúsila odtieň a vtedy mi celkom sedel, ale už vtedy sa mi zdalo, že je až moc tekutý. Ale aj napriek tomu som ho kúpila za tých 3,50 €. Doma som ho hneď chcela vyskúšať a zistila som, že peniažky som zahodila "do koša". 
Je až príliš tekutý, krycia schopnosť nulová a snažila som sa ho poriadne rozotrieť, ale ostali mi po tvári fľaky. Je úplne na nič. Určite nedoporučujem si ho kúpiť.
A bol tak ešte jeden make up, ktorý som skúsila a prišiel mi byť taký istý...
Prvý výrobok, s ktorým som nespokojná. Ale aj tak ešte poskúšam nejaké NYC výrobky;) Myslím si, že každá značka má nejaké "mínusové" výrobky.

28 komentárov:

  1. aspoň vím že do toho fakt nemám investovat! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. :D:D ja z teba odpadnem :D:D tie tvoje hlášky :D
      ...asi to poriadne nečítala :D

      Odstrániť
  3. Tak tento jsem nezkoušela, ale mám od NYC taky jeden makeup, vypadá téměř stejně není tak tekutý, tak nějak průměrně kryje a fleky mi taky nedělá a tomám dost bílou plež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no super ja som si ako naschval vybrala ten zly :DD ale aj ten druhy co tam bol mi pripadal byt taky isty. neviem kolko druhou maju

      Odstrániť
    2. Ten co mám se jmenuje Skin Foundation Matching..bla bla.. je taky tekutější, ale není to až tak hrozný ;)

      Odstrániť
  4. NYC ma zaujali hlavne tým farebným stánkom v drogérke a keď som videla tie ceny make upov radšej som nechcela pokúšať šťastie , lebo nemám moc dobré skúsenosti s tými lacnejšími :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak já ho mám a jsem s ním docela spokojená. Čekala jsem od něj vlastnosti tónovacího krému a vlastně ho i spíš za tónovací krém beru. Jen je na krém málo krémový :D. Hlavní využití vidím v létě, kdy nepotřebuju tolik krytí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre babu ktora nepotrebuje kryciu schopnost a nema taku bledu tvar moze byt fajn. mne proste nesadol a mala som z neho nepekne flaky :/

      Odstrániť
  6. radšej si si mala tie tri ečka odložiť aneskor ich pouzit na kvalitnejši makeup... ja uz som sa rozhodla že prestavam kupovat sračky a budem do drahšej kozmetiky investovat boto su potom vyhodene peniaze... ale zas netvrdim ze uz nic lacne nekupim...len nebudem zbytocne riskovat... no ale mozno bude dobry ked ho zmiesas s inym makeupom ja to robim tak... alebo si z neho budes robit korektory :D ci primery ci co si davala ten diy clanok ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no len ja teraz moc nemam peniazky na drahy make up a ked mam aspon nieco po ruke hned to miniem :D ked budu dobre vyplaty tak si samozrejem radsej budem kupovat nieco kvalitnejsie. no a jedine tento shit zmiesat s niecim :)

      Odstrániť
  7. ja mám tiž make up od nyc tento:
    http://www.newyorkcolor.com/products/face/foundation/smooth-skin-liquid-makeup
    a je tiež blbý nič neprekryje musím ho zmiešať s druhým aby som zakryla aj malé nedostatky. ale boh žehnaj ich korektoru, ten i ten make up vynahradí

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky jsem si ho jednou takhle koupila a nedelal nic! Ani nevypadal jako tonovaci krem, proste nic ... Dala jsem ho pak kamaradce s bezproblemovou pleti a ta ho pouzivala jako denni krem, nebo neco takovyho.
    Takze tve rozcarovani chapu ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. děkuju za recenzi, nedávno jsem si ho chtěla koupit tak aspoň vím že ne!:/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Okukla som skoro cely blog a poviem ti slečna klobuk dole. Za pierc, tetovanie, tunel so srdieckom-kde si ho zohnala ale asi 10mm by nemali co :) a hlavne za Zoči voči muža, chalani su velmi šikovny a ako kapela su teraz zo slovakov moji naj!

    nobodyperfect.tumblr.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásná recenze :) jsem ráda,že si jí napsala,zrovna jsem o tomhle makeupu přemýšlela a aspon vím,že nemám kupovat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. NO ja nastastie makeupy nejaky cas nepouzivam, zo vsetkych sa mi robili vyrazky, takze som zostala pekne pri cistiacej bioderme proti akne plus BB-kremy... nic ine nemozem. Ale dobre vediet, ze to netreba kupovat :/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak od make-upu za 3,50e ani nič iné nemôžeš čakať ;P ,že by mal nejaké extra krycie schopnosti ,takéto lacné make-upy sú skôr len také rozjasňovače dobré skôr na leto ,osobne preferujem už dlho make-up Avéne z lekárne ,lebo mám citlivú pleť a nemôžem si bars čo naniesť na pleť ,ale vrele ho odporučujem ,lebo je veľmi lahký odtiene perfektne sedia a má strednú kryciu schopnosť a ked si ho dáš trošku viac ,tak vie všetko perfektne prekryť a vôbec nevyzerá ako maska :) stojí okolo 20 e síce má len 30ml ,ale tá jeho konzistencia je taká ,že fakt stačí málo a fest dlho vydrží :) je v ňom minerálna voda ,ktorá ti počas dňa vyživuje pleť a poskytuje jej vitamíny a podobne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja pouzivam dermacol pure gold(ktory hydratuje,regeneruje, dodava vitalitu,zjednocuje a chrani) uz vyse roka a som s nim spokojna a a nikdy ho neprestanem pouzivat a stoji len 10 eur co nie je vela nato ze aky je to dobry make up...ale ja rada experimentujem a vyskusala som tento NYC a bieeeda.
      ;)

      Odstrániť
  14. Přesně tenhle makeup mám a to dokonce i stejný odstín a mě osobně teda sedne. Zakryje drobnosti a nelesknu se docela dlouho. Ale NYC mají ještě jeden... mám takový dojem, že je na něm něco ve smyslu, že je vhodný pro všechny podtóny pleti a ten zas zklamal mě. Při nanášení se drolí, dělá fleky... no hrůza.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha tak my sme asi opacne:D kazda ma inu plet :)

      Odstrániť
  15. ahojte dievčatá, potrebovala by som poradiť : )
    ako sa mám malovať, aby mi make-up vydržal , mám že 24 hodinový a to keď prídem do školy ako keby som na tvári nič nemala , štve ma to, som v tomto len začiatočník , tak keby ste mali nejaké rady tak by som bola veľmi rada, keby mi dáte nejaké rady, alebo typy na dobré make-upy ...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. to si mi radšej tie 3€ mohla dať na bus :D:D haha..ja som sa ešte neodhodlala k nákupu tejto značky..bolo by na čase niečo vyskúšať :))
    a inak máš nádherné nové záhlavie blogu!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. dojdi dam ti :D
    ta znacka je podla mna taka normal. niektore veci fajn niektore menej fajn:D ale tak tiene su napriklad dobre. vsak za tu cenu

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ja som tento make up skusila a čo sa týka mna tak mne sedí celkom fajn samozrejme že poznam aj lepsie vyrobky ale nieje až zas taký zlý zaleží od pleti vela.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ja sama mám až mrtvolne bledú pleť ,páči sami až na červeno-fialové žilky a tmavé kruhy pod očami tiež bohvieako nevyzerajú,,,chcela som to prekryť,lenže minimalne 2 apol roka som si nevedela najsť spravny make-up,jeden bol hnedý -i ked číslovanie bolo 1 (takých bolo cca 7 makeupov) druhý zas zanechával nepekné flaky,či šmuhy,alebo sa dalšie nedali rozotrieť,alebo boli také čo sa zas príliš dali ,ja som pred polrokom objavila od oriflamu VERYME porcelain ,je úžasný,je to vlastne krycii krem ,čiže všetko prekyje,pleť krásne zjednotí ,nevytvára šmuhy,a ani sa príliš nerozotiera ,a ku tomu je krásne bledý :) ako plus ešte používam od DERMACOLU púder číslo 1 ,je o kúštik bledší,stačí tiež málo a plet sa krásne rozžiarí ,a makeup mslím stál 3,50 a puder 3 éčka,čiže ak má niektorá problem,či chce skusiť niečo nové ,tak ja aj ostatné kamarátky sa v tomto našli :) treba experimentovať

    OdpovedaťOdstrániť