štvrtok, 22. marca 2012

NYC eyeshadows - líčenie

Ahojte holky. Dnes ukážem môj výtvor s tieňmi od NYC odtieň Upper Zest Side 810B. Jasná žltá a oranžová. Mňa osobne uchvátili od NYC najviac tieto duo očné tiene. Sú skvelo pigmentované na moje prekvapenie. Líčenie som spravila podľa "návodu" čo bol na zadnej časti balenia. Žltý tieň ako highlight a oranýový tieň ako contour. Samozrejme som použila eyeshadow base Essence, ktorá napomohla farbám viac zažiariť. Tiene som nanášala štetcami Zoeva so smudger brush a oranžový tieň "rozmazávala" s blending brush. Balenie sa mi páči, malé kompaktné aj s malým aplikátorom, ktorý ma tiež trochu prekvapil, pretože je trošku iný s akými sa stretávame, je vážne malinký a materiál "hubičiek" je iný, ale lepšie sa nanáša farba a tým pádom je pigmetácia lepšia. Tieto tieňe môžem len odporučiť. Cena je celkom priaznivá 2,79€



33 komentárov:

  1. Wow!! Pěkné a sluší ti tyto barvy ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne farby! ♥


    http://lucyslifegallery.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tieto farby sa mi k tebe sakra hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow wow wow!tie sú fakt sýte..no tuším sa ne pôjdem pozrieť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to nádherné, jsi krásná a moc ti to sluší. Je to už opravdu krásně jarní/letní. :) Jsi spokojená s tou eyeshadow base od Essence? Prý se dá používat i jako korektor. :) Díky. :)

    http://man-darinka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je nádhera! Já bych si asi netroufla, ale když vidím ta tvoje kukadla, tak bych něco podobnýho docela ráda zkusila. Máš na mě dobrý vliv ;-).
    Přidávám se k následníkům hned teď, protože jsem tu prvně a rozhodně se budu ráda vracet.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow,nadherná :) farba jak veveríčka :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásné líčení :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vypada to krasne..co pouzivas na obocie??

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to je supeeer! máš hezký tvar obočí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Love this! You can really pull it off. www.alltimevintage.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. popravdě mě barvy trochu vyděsily, ale na tvých očích vypadají nádherně! nemůžu se zase vynadívat, jsi opravdu krásná!

    http://piskoviste.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tyvole ty si perfektní musim sledovat :D
    hej videla sem na tvoje fb strance s fotkama takovou užasnou borderku ! je tvoje ? nuf

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Uplně skvělé! :) Takové krásně jarní!
    Jak dlouho ti to trvalo?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherný barvy.. :) a na těch tvých očích to vypadá božsky :)) Seš šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. What an awesome make-up!!! It is somenthing special and i love it! The colours are beautiful!! I just can say: Wooow!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wau, to mě překvapuje, že jsou tak dobře pigmentované! Já od nich mám paletku se 4 stíny a jsou to snad ty nejhorší stíny, které mám :(

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty stíny jsou božské. Miluju je! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. úžasné, zajtra sa skočím na ne pozrieť. takéto výrazné hľadám. tie, čo mám, sú také bledé, musím im pomáhať nanášaním na mokro :-(

    OdpovedaťOdstrániť