štvrtok, 8. marca 2012

NYC&essence+video

Neviem ako je možné, že som sa na to dala. Nejako som sa prinútila, lebo sa mi nechcelo rozpisovať o produktoch hah. Mala som trému, síce neviem pred kým...strašné blbosti tam trepem a teraz by som toho povedala ešte viac. Bože, keď to kukám sa za hlavu chytám. Musím sa nejako vytrénovať. No som zvedavá na tvoj názor, ale bojím sa toho... Plus som ešte pridala nejaké fotky aj rúžu NYC s porovnaním rúžu od kate moss(čo má asi veľa z vás). A aj fotky púdru a bronzéru. Dúfam, že to niektorej babe pomôže 







použité: NYC powder, essence bronzer, NYC rúž, a ďalej už nieje potrebné :D

69 komentárov:

  1. mne sa video velmi paci :) ja som tiez rozmyslala nad tym bronzerom essence len ma presne odradila velkost hmmm ale vyzera super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc pěkné video :) sluší ti to tam, je ti dobře rozumnět a ani se mi nezdá, že bys plácala blbosti.. nepodceňuj se tak ;)
    a ten essence bronzer mě zaujal, vypadá fakt skvěle :) takže děkuju za tip ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zlate a mne sa to pacilo! :) o tom NYC teraz uz uvazujem, vcera som si ho obzerala a nebola som si ista ...

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mna je to zaujimava znacka kozmetiky :) maju krasne farebne tiene na ktore sa chystam :)

      Odstrániť
  4. na fotkách taká ženská a tuto taká ťuťuťuuu na zožratie :D tak už aj viem prečo ťa (myslím) volajú malá Deni, haha :D a toto bolo hádam prvé video tohto typu, ktoré som dopozerala dokonca, lebo tvoja miminka je úplne že fascinujúca, haha! :p

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala deni lebo mam 155cm a bolo by divne keby mam hruby hlas...ja som trpaslik :D
      a som rada ze si to dopozerala :D

      Odstrániť
  5. som bola prekvapená aký máš dievčenský hlas ja keď sa na videu počuje zniem jak chlap:D super sa ťa počúva, a ten bronzer už plánujem kúpiť vyzerá pekne tiež mám biely xicht :D
    a miiilujem nyc používam trblietaví tiene transparentný púder a mám aj takú paletu :) už plánujem veľké nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sprav dalšie a dalšie a dalšie a dalšie vidá :)),lebo dala si nám užitočné informácie napriklat pre mna o essence bronser :) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zlata taka tutu :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. máš parádní blog !:)) i video se mi moc líbí působíš milým dojmem určitě se přidám k dalším co tě sledují :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fest si zlata ked hovoris ohodnotenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já jsem se zamilovala :D
    Jinak ten pudr NYC mám, i stejný odstín, ale vůbec se mi nezamlouvá. Hrozně se mi na obličeji jakoby drolí. Možná to bude tou pudřenkou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tu pudrenku som ani neskusala. ja pouzivam stetec a som fakt spokojna :)nemam toho vela na tvari tak jemne iba :)

      Odstrániť
  11. Ach bože strašně se mi líbí ten tvůj tunel, videou je super! Klidně udělej další.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty jsi zlata! Jsem strasne rada, ze ses odhodlala a na to, ze to bylo tvoje prvni video, kde mluvis, tak ti to slo fakt super a ani ses nebala koukat se celkem casto do kamery! Bomba!
    Jinak na essence bronzer uz mam zalusk hodne dlouho, ale tady v Holandsku maji jen ten trpytivy, takze az pojedu za rodinou do Cech, planuju ho jit ulovit. Hlavne vypada, ze na moji snehurkovsky pleti nebude vypadat jak kdyz jsem se umazala od cokolady :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. umazala od cokolady :D:D to je super:D ale tam v holandsku maju urcite lepsi vyber ako u nas

      Odstrániť
    2. Hele ani ne, je tady klasicka drogerkova kosmetika jako v CR. Ani nevim, jestli jsem tady narazila na nejakou znacku, ktera by v CR nebyla k dostani.

      Odstrániť
  13. Super video, toč dál tokováhla videa :) www.style-of-lonnie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jsi vážně moc krásná..ale tak to už jsem zjistila i naživo :))
    taky se furt přemlouvám k natočení videa, páč mě o něj pár slečen žádalo, ale přijdu si před kamerou jak debil:D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. velmi milé video, tiež som ho dopozerala do konca a ďakujem za tip na ten bronzer od essence, myslím že ho vyskúšam..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. milé video, hlavne preto, že vôbec nie je strojené ale spontánne :D určitej pokračuj, máš pekné vystupovanie a krásny hlások :D ten NYC rúž vyzerá veľmi, veľmi fajn :) a ten bronzer elf je oproti essence fakt hardcore :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je fajn je je tak trochu trblietkavy a ja skor matne oblubujem :) haha a je to fakt hardcore :D

      Odstrániť
  17. ahoj malá deni :P si úplne úžasná tvár na kameru a máš úplne úžasný hlas..ale to som si všimla už naživo:) noooo... kľudne by si mohla robiť v rádiu alebo v telke..alebo hrať v mojom filme :P :)
    video je skvelé, pozerali sme ho aj s erikom .. až do konca!!:)
    čím si to točila? a toč veľa veľa..:)
    na tú fotku som nezabudla..ale nestíhala som, cez víkend sa odfotím s vašou fotkou hell yea drž sa cmak :*

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ňuňu! určite chceme viac videí, si strašne zlatá :D

    a v pondelok si bežím do drogerky po ten púder od NYC :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Neuveriteľne si zlatá Deni. Krásny hlas. Bože, ja sa rozplívam Bradík môj, o5 som si pripomenula, prečo ťa milujem. Super hral, naozaj ťa už veľmi chcem stretnúť naživot. :) Chcem určite ešte viac videií. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeeee moja zlata angelina :) raz sa musime stretnut :)

      Odstrániť
  20. to video je naozaj zlate! je super, ze si tam taka prirodzena a nemas to len vsetko naucene :) take mile, uprimne!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. super to je úplne!! a ten bronzér vyzerá skvelo, pozriem u nás aj keď skoro nič tu nemajú :// Aj ja sa trošku odhodlávam, že by som mohla natočiť nejaké video ale nejak stále neviem či to nebude trápne :D I keď ty si ma trochu navnadila na to :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne to bolo trapne a vlastne este stale je a urcite si vela ludi teraz bude zo mna robit posmech ale mne je to jedno robim to pre vas co vas to zaujima a mam pekne povedane v pici :) treba to tak brat :)

      Odstrániť
  22. Máš strašně příjemný hlas a jsi roztomilá:-)) Natáčej dál:PP

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Deniiii, ty si jaká zlatááá :) áno áno natáčaj dalej :) máš ppč hlas a si moc roztomilá :) škoda, že ťa nepoznám osobne :) ale ked budeš niekedy v BA tak daj vedieť, skočíme na caféé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jasné že sa video páči , určite ešte dačo natoč :)ten púder od NYC ma zaujal takže ho určite vyhľadám , videjko pomohlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Už som aj ja oficiálne zaľúbená :) podarené video, páči sa mi hlavne, že to máš s čím porovnať a určite nejednej z nás veľmi pomáhaš..teda mne určite čo sa kozmetiky týka ;) určite pokračuj s videami, veľmi dobre sa na teba pozerá a počúva.ináák,asi som ťa minule videla pri Mlynoch,ale len tak z dialky (prídem si ako nejaký špión,ale neboj,bola to len náhoda :D) :-p si taký štupeľ jak ja ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Naprosto super :) Příjemný hlas a velmi sympatické celkově :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. wááá deni jaka zlatá si a vôbec to nie je trápne, trochu si bola neistá na začiatku ale si sa rozbehla pohodka :) inak jaky maš hlasok ja zomrem xD som tipovala niečo hrubšie na teba :D video ma nezaujalo čo sa týka obsahu lebo malovat sa neviem.. sice nejaky bronzer mam ale v zivote som to nepouzila ani make up ani pudre takze pre mna nezaujimave ale kvalita videa a osoby ktora ho robila je supr dupr :D sa teším na dalsie určite sprav si prirodzená svojská nestruhas zbytocne ksichty nekecas do vetra je to fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Veľmi sa nevyznám makeupoch a tých ostatných blbostiach. Mne stačí jednoduchosť. Ale čo som ti chcela napísať je že si veľmi milá a ten tunnel v uchu: <3 A určite ťa chcem vidieť v ďalšom videu,nech sa dozviem zase niečo cool.
    Have a Nice day. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  29. jaka rozkosnaaaaa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  30. áááá Deni nechápem ako môže byť nikto taký pekný ako ty a tieto videá rob častejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. neviem prečo, ale v tom video mi pripádaš akokeby som ťa už poznala roky. :) si zláta.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. strašne rozkošná si tam..:D :) a veľmi sa teším na ďalšie videá..dúfam, že budú pribúdať častejšie..lebo tieto recenzie alebo ako to mám nazvať mne osobne dosť zatiaľ pomohli..niektoré veci čo by som asi nevyskúšala, keby som o tom nečítala, tak ani nekúpim a pri tom sú fakt parádne..:))

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Jsi zlaťoučká. Zamilovala jsem se do Tebe. O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. určite urob aj iné video..toto je super:))

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Dneska som si išla ten púder kúpiť a nebol :/ asi bude fakt dobrý keď sa po ňom tak zaprášilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Deni to video je fakt super !!! :) a určite sprav aj ine ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ahoj Deni, máš nádherný hlas a video se mi mooc líbí :-) Ale ten pudr je opravdu novinka? Kamarádka ho má už asi jeden rok, přesně tenhle Smooth skin..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ta znacka je novinka u nas. v zahranici je uz velmi dlho :)

      Odstrániť
    2. Aha, promin,já si neuvědomila, že nejsi z Česka:D A videa natáčej dál, protože jsi opravdu hrozně sympatická :-)

      Odstrániť
  38. juj aká si zlatunká :-)) ja mám tiež matte bronzer od essence, ale ten menší a tiež si ho nemôžem vynachváliť!!a tá nová značka..niekde na nete som čítala, že obsahuje nejaké škodlivé látky..nevieš či je to pravda?lebo by som ju rada vyskúšala :-P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to si kde citala? :O mne z toho zatial nenarastla ziadna tretia ruka ani oko tak hadam ze to nie je pravda. na youtube ma nyc hrozne vela dievcat a nehovoria tam nic zle o tom ...:/

      Odstrániť
    2. http://www.zdravie.sk/sz/510/t1603643/p1/nyc-kozmetika.html

      Odstrániť
  39. Tiez musim napisat, ze ma prekvapil tvoj nezny hlasok :D a pokracuj v tom, casom naberies urcite viac istoty :) Na prvykrat je to podla mna dobre, viac nez dobre. A vela urobi tvoja charizma a vyzarovanie, to zatieni aj male chybicky, ktore tebe mozno vadia :) Fakt dobre psobis v tom videu. Len tak dalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Skvělé, děkuju 'Mie', že jsem na tebe narazila, jsi úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. jeeeej jaka zlatá si fajne to je ... take přijemne video ma to aj vtipný nádech :D keep it on těším se na další :D

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť