štvrtok, 15. marca 2012

Nail polish tag.

Ďakujem Miuške, že ma označila v jej nail polish tagu . Zato, že je to Mia, tak som sa zľutovala a spravila som to aj ja ( to si ceň :D)
Pravidla:
  1. odpovedz na nasledujúce otázky
  2. označ tri ďalšie blogerky, ktoré budú v reťazovke pokračovať....a viete čo? Ja nejdem nikoho označovať:) Keď budeš chcieť, tak budiš :)
1.Koľko lakov na nechty vlastníš+foto
 Tákže, moja zbierka je strášne malá. Ja to nejako extra nezbieram. Ja mám svoje obľúbené a tie mi stačia :) Mám ich iba 15 :D smiešne ja viem, ale mám doma u rodičov ešte asi 5 úúú :D  


 2.Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov?
Fúha, kedže ja ich moc nemám, tak také fav sú asi regina, essence a elf. Kvalita lakov je podľa mňa v poriadku. Miss sporty moc nemám rada:/



3.Dostala si niekedy lak na nechty ako darček?
Ak si dobre pamätám, tak nie. Všetci moji blízky vedia, že veľmi na to nie som zaťažená. Síce musím mať vždy nalakované nechty, ale nemením to nejako extra. 

4. Aký máš lak na nechtoch teraz?
Momentálne mám ešte lak od NYC 170 Oh SoHo Sweet, ktorý som si kúpila pred dvoma dňami a vôbec s ním nie som spokojná :D Musela som si natrieť 5 krát aby bolo aspoň trochu vidieť aká je to krásna farba vo fľaštičke. Skoro ma vystrelo. Ale bude veľmi dobrý na francúzku manikúru, len ja som tak veľmi chcela takú krásnu jemnú  do ružovkasta farbu a prd z toho :D Takže NYC laky u mňa zatiaľ určite nie...možno skúsim ešte raz šťastie.
5.Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Ja by som vymyslela "galaxy" laky haha. Skúste si dať do googlu, aké krásne obrázky nechtov ukáže :) A ešte nejaké matné farby.

6.Ktorý lak je tvoj obľúbený?
Môj obľúbený je od Regina(asi tú značku ani nepoznáte, moja mamka ju má v teta drogérii). Krásna hnedo vínová farba bez trblietok. Uprednostňujem prirodzené farby do nude.

14 komentárov:

  1. též preferuju nude barvy + černou. :) já zase naopak nechápu jak někdo může mít třeba 750 laků :D mě osobně lakování nehtů ani nebaví... (respektive chápejte čekání na to až lak zaschne)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Len 15 ? Ja ich mám ani nie toľko :D Super článok ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten lak na nehtech je velice pěkný!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uuu..cením si to cením :-D tiež mám najradšej prirodzené farby :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na mňa je aj 15 veľa! ufff :) máš tam úžasné farby !

    http://lucyslifegallery.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekny moc moc)) já mám laků tak třicet a ztoho 25 prakticky nefunkčních haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja zbožnujem Miss sporty laky haha :))

    ..aký je prosím ten lak NYC čo máš na nechtoch? Už dlho na neho pozerám..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prej ,,jenom patnáct" :D)) Já mám tři a jsem ráda, že jsem ráda :D ale pěkná sbírka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Myslím, že na to ideš rozumne. Ja som si lakov nakúpila veľa a teraz neviem, čo s nimi :D Všetko také kiki-riki farby...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Regina lak vypadá nádherně. Taky se těším, až si teď na jaře udělám s nehty něco extra ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja mam skusenost, ze tieto bledoruzovucke pastelove nemaju skoro ziadne krytie, cest vynimkam (ktore som este nenasla)..inak ten ruzovy z hm, je uplne podla mojho gusta:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aké máš pekné tie nechty, upravené :) ja len sníva môžem :D

    OdpovedaťOdstrániť