pondelok, 12. marca 2012

monday.

Ahojte, dnes som pôvodne robiť, ale nejako sa to zrušilo a už som bola nachystaná...tak na mňa prišla narcistická chvíľka. A mám nové vlasy zasa. Vyzerá to kadejako. Malo to byť také hmm tmavo sivé, ale...ale je to skoro také aké to malo byť:D Takže dobre  hah. Neviem prečo, ale posledné dva dni mám dáku divnú náladu...akoby som stále nad niečím premýšľala, aj keď neviem nad čím a trápi ma veľa vecí...FUCK
but anyway robí sa konkurz na fotografa pre monster energy tak mi držte palce, aby mi napísali. Veľmi mi na tom záleží, ale bohužial asi na to nemám...




ou yea mne už z toho šibe. stále sa s tým hrám a musím to meniť -_- ale zistila som, že vážne potrebuje ďalšie šuflíčky :D

45 komentárov:

  1. dobry makeup. ako porcelanova babkaa:-D to sa cloveu zije, ked este nema vrasky. A drzim palce, ale neboj, moznosti je neuveritelne vela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný fotky, moc ti to sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tebe sa hodí každá farba na vlasy Deni a samozrejme zase krásne fotence.. Držím palce s tým monsterom! :)
    Ešte by som ta poprosila o radu.. ako si si vytiahla farbu z tmavej na úplnu blond ? Ja sa bojím chodiť kaderníčkam a teraz mi to hrozne chitilo :/ keby si mala niaky typ prosím odpíš mi na to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je jedno ci pojdes ku kadernicke alebo si budes sama doma odfarbovat aj tak budes mat spalene vlasy. ako aj ja ked som bola pri kadernicke... ked idem z nejakej tmavej farby na blond tak odfarbujem melirovacim praskom a peroxidom. to najlepsie vytahuje ale pozor lebo je to velmi silne. a ked idem z nejakej rysavej alebo hnedej na blond tak mne staci dat 2 krat farbu palette v tych velkych modrych krabickach. tie obycajne palette v malych modrych krabickach su uplne na hovno. takze asi tak :)

      Odstrániť
  4. krásna ako vždy! nech ti to s monster vyjde, budem držať palce

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá farba je perfektná, myslím, že ti veľmi pristane! A s tou náladou sme na tom podobne, tiež len stále premýšľam a najradšej by som si niekedy vypla na chvíľu celý mozog. :D
    Čo sa týka toho konkurzu, viem, že to znie ako klišé, ale v prvom rade si treba veriť.. Častokrát viac urobí dojem ako samotná práca a výsledky.. Určite na to máš. ;)
    A to tetovanie máš skvelé, ja už strašne dlho jedno chcem, ale netuším, kde si ho mám dať spraviť, aby to nebolo zbytočne predražené a hlavne, kvalitné..D
    Drž sa na tom konkurze!
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)
      ja by som si nevyberala ze kde je to lacnejsie ale kde je to najlepsie. tie ceny v studiach nie su ani az tak velmi odlisne :)

      Odstrániť
  6. mne si sa zdala ina a uz viem cim to je! tym ruzom! tebe ide snad kazdy odtien. Drzim palce, šikula! btw. tie vlasky mas super!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty vlasy ti šlíně sluší :) PS: určitě na to máš.. Máš výborné fotky :-* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Držím palce, nech job výjde! Robíš krásne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. superná farba,moc ti pristane :) a čo to je zač prosím ťa?aká značka?
    a na margo Monsterovskej fotografky,zdieľam podobný názor ako kolegynka niekde nadomnou, že si treba veriť.to je základ:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš krásny úsmev ! :)
    Nechápem prečo sa častejšie na fotkách neusmievaš .

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na fotkách ti to moc sluší :-)

    www.my-wild-live.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak to držím palečky:-)
    A ty vlasy jsou super!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ty jsi nádherná!
    hlavně v obličeji a vlasy se mi an tobě taky staršně líbí, držím palce ať to vyjde!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. páni,taká kočka :))*
    a tvoje tetovaní je top))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. pane bože na tej druhej fotke si úplne najviac prirodzene krásna na svete..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. mňa raz z teba šľahne,aká si pekná :) ja ťa asi ozaj tomu Michalovi prídem ukradnúť :) a odkiaľ máš,prosím, nadkolienky? šak ich nikde nemôžem zohnať :/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ta barva je skvělá a přesně takovej pocit už mám asi dva tejdny! Takže nejsi sama..

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nádherné tetovanie!!! aj vlásky 8)
    držím ti palce, aby ti teda napísali 8) Je skvelé, keď si ide niekto plniť sny, dúfam, že k tomu dostaneš príležitosť 8)

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásné fotky :) na té druhé vypadáš krásně přirozeně:)
    odkud máš ty nadkolenky, prosím?:) já furt obcházím krámy a nikde nic:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie nadkolenky som kupovala v h&m uz davnejsie :)

      Odstrániť
  20. tvá krása nezná mezí!
    jsi vážně úžasná a máš svůj super styl. :-)
    achjo, závidíme!!!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. krásne fotky a krásna Deni :-))
    inak označila som ťa na Nail polish tag..keby si chcela ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zabijem ta mia :D mozno sa do toho pustim :)

      Odstrániť
  22. Aj ja držím palce, máš nádherný blog, určite si naň pyšná :) Vaď máš aj za čo :)


    PS: Už som ťa followla :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ty si opica ako môžeš byť taká krásna ??? toto je nefér :( ináč cez čo upravuješ fotky ??

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Skvelý blog!! :))
    a božská farba čo to je za značku???

    OdpovedaťOdstrániť
  25. krásný blog, máš jedinečný styl:) taky mám od včerejška nějakou divnou náladu a vůbec nevím z čeho..:/ ale bude líp;) a držím palce na konkurz:)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. mas skvely blog a si krasna kocka!!! :)
    ako si to ale myslela, ze na to nemas?
    tvoje fotky su podla mna dobre a ked este aj uvidia,
    ze si sympaticka a da sa s tebou na urovni porozpravat,
    nieje o com ;)
    alebo to nebude formou pohovoru? ako vlastne prebieha taky konkurz na fotografa? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Aká si krásna! Veľmi milá tvárička!

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Máš super blog, dneska jsem na něj narazila a follow :)) Btw. moc ti to sluší

    OdpovedaťOdstrániť
  29. skvelý style :) a úžasný blog :*

    OdpovedaťOdstrániť
  30. 3 fotka od konce je bez chyby!!.. Ostatní fotky jsou taky krásné, ale tadle mě doslova uchvátila.. Krásný blog :)

    Annie

    OdpovedaťOdstrániť