piatok, 30. marca 2012

*GIVEAWAY*

Je vás tu cez 500, tak aby som aj ja vás potešila, tak tu máte ďalšiu rozdávačku:)
Som veľmi rada, že sa blogu darí a má dobrú sledovanosť. A pravidlá tento rozdávačky samozrejme budú! Je to pre mojich sledovateľov a nie pre bárs koho. Ja mám na to taký názor. A kto nebude spĺňať podmienky nebude zaradený do "losovania".
Vyhrať môžeš dva rúže GOSH, effect powder GOSH a ako bonus náramok monster. A musíš:
-byť môj člen tu na google friend connest a aj na FB (NEUPOZORŇUJEM, že tí čo nie sú medzi mojimi sledovateľmi nemôžu vyhrať, lebo ako vidím aj takí sa zapájajú)
-napísať e-mail

 ako ste si všimli, tak jeden rúž je trošku"porúchaný".
 Keď som ho zatvárala som asi premýšľala nad dôležitými vecmi a ups...
mimochodom aby ste si nemysleli ze som pouzila nieco z giveaway tak nie ja mam take iste veci :)

A to je všetko. Trvať to bude do 22.4. a žrebovať bude random.
Veľa šťastia:)

208 komentárov:

  1. miluju tvlj blog veveričkaa <33

    vedralova.hana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jé,to by se mi zrovna hodilo!!:)
    leonka112@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super Giveaway :)
    hairstyler1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti úspěch přeju, más vážně super blog a hlavně jsi moc sympatická. A přála bych ti followerů daleko víc, protože si je zasloužíš :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. niki1510@azet.sk
    ty si ale dobrá víla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jej aká super giveaway..kebyže tak aspoň raz niečo výhrám, za pokus to stojí..:)

    aneta.malisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. whocaresaboutthatfreak(at)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné výhry!:) Kundrtova.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jedného dňa pripláva moja loď, no pri mojom šťastí budem práve na letisku...takže asi tak to bude aj pri tejto giveaway, ale šak kdo neskúša tak nevyhrá :) giulietta@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Superná giveaway :)Sledujem už dlho ;)skúsim teda šťastie
    didala2@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pekná giveway ! :)

    a.obonova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. takový krásný věci :)
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. aj ja sa zapojim, mozno budem mat stastie :) a gratulujem k 500, snad aj ja niekedy take cislo dosiahnem :D

    mishellaway@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. áá gosh :) výborná giveaway! ..sledujem cez google, facebook a dokonca aj bloglovin :D

    simonakocurkova@gmail.com

    už len nech mi šťastie praje!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. veronika.mihalovicova@gmail.com ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ...sledujem ťa len pár týždňov, odkedy som si založila svoj blog. Mám rada tvoje príspevky zo sveta kozmetiky..pomohla si mi s výberom elf výrobkov atď...
    ten rúž rose gold je krásny..
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ešte som zabudla ak budeš mať čas mrkni si môj blog :) http://dorota-art.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. To s tým rúžom sa mne stáva večne. :D
    bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jsem na FB i GFC :), super giveaway :)
    marcelazva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. velkou sledovanost si určitě zasloužíš :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tvuj blog a hlavne Tve fotky jsou jedny z mych nejoblibenejsich. Sleduji uz dlouho.

    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sledujem cez oboje...len mi to tu na komentaroch preklikne na G+ cez ktory som si blogger prestavila, lebo som si myslela ze sa bloggerovske nasledovanie zruší ako to všade hlásali :)

    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. gfc - dištanční študenti
    fb - marta vršková
    mail - killer@privatnet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. sleduji už delší dobu, máš krásnej blog:)
    langrova.veronika14@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. To s tou rtěnkou se mi taky občas stane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Waouw ! :)) super výber, GOSH je skvelá značka :))
    pravidelne ťa "čekujem" na facebooku a hlavne na blogu ;)veľa x si mi už pomohla s tvojimi recenziami dakujem ;D

    ema.stefanikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Super :)

    natalienka3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Máš styl a to se mi líbí :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sleduju tě už dlouho přes bloglovin, teď už i přes gfc:)

    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Zkusím štěstí :)
    katka.strnadova@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. sarka.berounska@seznam.cz

    jinak u mě také probíhá giveaway, takže jste všichni srdečně zváni
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/2012/03/giveaway-c-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Máš super blog, hlavně se mi líbí tvůj styl !!! :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. páni, tahle giveaway se mi hodně líbí:-))

    mrs.luczynka@seznam.cz
    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  34. vyžrebuj mňa ok? :DDDD
    tereza.hiblarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. monicainessence@gmail.com
    a sledujem snáď všade

    OdpovedaťOdstrániť
  36. izurka357@azet.sk :)
    krásna giweaway :P

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Som aj na facebooku :)
    martisovakristina@gmail.com
    http://i-live-in-own-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  38. sleduji už dlouho :)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. parádička :O :) ....
    klouy0106@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Blog sleduju téměř každy den:) máš skvělé články a si strašně krásná,orinální a sympatická:)..Ceny sou krásné takže zkusím štěstí:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Krásná výhra, zkusím své (ne)štěstí :D :))

    Natinka24@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Mám moc ráda tvůj blog. Jsi sympatická, milá a krásná. Tak já teda taky pokusím štěstí.:-P

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. krásne darčeky, GOSH mám veľmi rada :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. fkovalcikova@gmail.com

    Zabila si to týmto givom Brad! :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Ciernamacka@azet.sk
    Tvoj blog je veľkou inšpiráciou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. juuj keby aspon raz by som mala to stastie
    ana1230@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  47. gratulujem k 500 :-)
    beessweetylife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Krásné dárky..Moc se mi líbí jak jsi svá a máš moc zajímavou osobnost.
    jaja.jajulka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. krásná giveaway :)
    KatkaPavlovska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. ceny :-O!! a najviac sa mi páči ten náramok, bo krpatá sestra má veľmi rada monster:)
    lucia.uhrinova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Tak to je pecička, zrovna nedávno jsem začla důvěřovat rtěnkám, tak by se šikly :) Jinak gratulujem k 500, jen tak dál, bavíš nás, slečna :)
    MisaE3@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Ahoj Deni :)* Gratuluji Ti k takovému úspěchů s blogem ! Jen bych si přála, aby jsi točila víc kosmetických videí, protože mam pocit, že jsem se do tebe zamilovala po tom prvním videu,hehe ))
    Měj se krásně, ahoj Žanet :)
    zaneta.hromadkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Krásné dárky :)
    janemission@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Deni. Nejdou mi bohužel přidávat komentáře na blozích a nevím proč :( Ale moc ráda bych se taky zůčastnila giveway! :)
      Mrs.BoOo@seznam.cz

      Odstrániť
  55. ještě nikdy jsem se nepřipojila,..tak to aspoň jendou zkusím :D
    PS: nechápu jak někdo může být tak hezkej jako ty :D taky bych si přála :D
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. to aj si niekedy keď kupujem napr darček k narodkám kúpim to isté:D
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Červená je HOT ! ♥
    ccowhouse@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. uha ale veľa komentárov :D to ani nie je šanca vyhrť no ale však skúsiť treba
    h8girl@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Super blog :)
    Vecerkova.petra@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  60. super ceny 8D
    sledujem GFC aj FB 8)
    di_va22@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Ty jsi, ale štědrá:) To jsou super výhry:)
    veverkaverka3003@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Přeji mnoho dalších followers :)

    heligrova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. effect powder gosh!parádna cena :)
    emkacka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  65. skvělá giveaway:)zkusím štěstí!:)
    didusa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  66. už dlho sledujem tvoj blog :)
    mailfacebook.miska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Snad to aspoň jednou vyjde :D
    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Sledujem :) A gosh milujem, tak by som sa velmi potesila :))

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Dievča! teba beriem ako svoj vzor:) vyzeráš tak, nevinne a hneď aj hriešne :) och
    kirnagovamonika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. wáw chcela by som moc ... dendiska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Tvoj blog je úžasný :)
    timulqa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. tiež som sa rozhodla , že sa zapojím. Mimochodom máš super blog,-) terazelena@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Hádam sa mi pošťastí :)
    domi01@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  75. doufám, že je možný se zúčastnit i z ČR:)
    zoliee@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  76. :)no zkusím to :)
    karolina.kalovska@klikni.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. fuuuha, cez vikend nebyvam doma, v piatok som nemala cas a uz ma predbehlo vyse 150 ludi.. No pekne teda :D

    zuzanalabudova1@gmail.com
    Samozrejme sledujem pravidelne aj blog a na FB ta mam tiez :)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. sledovala jsem tě již předtím přes bloglovin, google friends connect skoro nepoužívám....nicméně, nyní jsem follower skrze oba dva způsoby :)
    krista.kudelikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Sleduju na GFC, Bloglovin i na FB:-)
    teleska.k@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. že by se i na mě konečně smálo štěstí? Zkusím to :)

    laskova.b@email.cz
    a na fb tě sleduju pod jménem Barbora Lásková

    OdpovedaťOdstrániť
  81. barbora.dolezalova-2@seznam.cz
    ty rtěnky jsou božský! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. hezká giveaway. sleduji na blogspotu i na FB
    eliska.janci@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Krásna Giveaway :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. úžasná giveaway
    theceady@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Gosh je skvela znacka cize sa tesim a dufam, ze vyhram:)
    biancaprincipesssa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Nevím, jak budu stíhat sledovat tvůj blog, ale třeba mi bude štěstí přát: vadoef@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taak do tvojich členov na google friends som sa pridala,tiež som ťa "lajkla" na FB :)Síce ako som pochopila,takýto tvoji "nepravidelní" čitatelia ako ja veľmi veľké šance na výhru nemajú no ja to aj tak risknem! A ešte niečo,tvoj blog je podľa mňa taký zaujímavý,že sa sem určite vrátim či už niečo vyhrám alebo nie ;)

      emokika2@azet.sk

      Odstrániť
  87. Sleduji na blogspotu i na FB :)
    shinca@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  88. tvuj blog sleduju jako move.you.body a i na fb :)
    jinak můj e-mail je move.your.body@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  89. makyy9@seznam.cz

    sleduji sleduji :)) **

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Ahoj, tvůj blog se mi moc líbí :) Přeju ti moc úspěchů, zdaraví , lásky a ták a začínám doufat ve výhgru :) Měj se fajn :)

    ZZimova@seznam.cz(blog sleduji i FB :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  91. juchuu))
    jane.meluzinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Medzi toľkými babami to bude asi problém ..:D

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Na Tvoj blog som natrafila len dnes a je nádherný. Aj ceny sú krásne.

    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  94. mokyseq@seznam.cz
    Sleduju přes GFC i FB :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Všetko samozrejme splnené ;)

    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. neskutočná si, celý blog prelúskaný od hora dole :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  97. guckova.daniela@gmail.com :)))
    krásny blog a máš parádny štýl, fotky všetko :) chodím sem denne aby mi niečo neušlo :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Sleduju hodně blodů a ty mě ispirovaly k založení si svého vlastního blogu a já bych si hrozně přála abych byla jako ty blogerky které mám v oblíbených takže i ty moc by to pro mě znamenalo kdybych byla tak originální a svá jako ty a měla takovou návštěvnost tolik komentářů... A jelikož jsi slovenka tak se nebudu divit když vyhraje slovenka ale mě to vůbec nevadí já jen zkouším štěstí protože se mi zatím ještě nevydařilo :) a navíc jsem tu kvůli tvému blogu ale hlavně kvůli TOBĚ už teď gratuluju holčence která toto vyhraje.... tahle blogerka je úžasná :) Vážně bych si přála aby takto vypadal můj blog :)

    Přeju ti moc štěstíčka s blogískem :)

    gabcai@seznam.cz

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    Budu moc ráda když se kdokoli podívá na můj blog nedávno jsem začala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  99. dokonalá GA!:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  100. No wow, pěkné ceny :-).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Chcete dát ostatním vědět o své giveaway? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS: http://newgiveaways.blogspot.com

    Chcete dát ostatním vědět o své giveaway? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS: http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Super blog. <3
    scene.queen@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  103. eichlann@seznam.cz:) Snad to do čech nebude kdyžtak problém :) Máš skvělý blog, moc mě baví :) A další videa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Úžasná giveaway! :) Kozmetiku GOSH milujem :)
    claudiakickass@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  105. holikovamartina1@gmail.com
    sledujem ťa síce ešte len dáke dva týždne,ale pravidelne ....keby som o tebe vedela skôr, sledujem už dávno ..........veľmi pekný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  106. díky za pozvání :)

    email mám v profilu

    (a jen taková technická, protože já si toho třeba všimla až nedávno - na FB tě lajkuju jako moje "Page" Černá Moora, takže mě nenajdeš v nových lajcích pod "People", ale právě pod "pages", je tam takové vyjížděcí menu na to .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oukej a aj ja ta na fb lajkujem uz asi dlho ako som si vsimla :)

      Odstrániť