streda, 21. marca 2012

elf review

Dnes napíšem niečo o výrobkoch kozmetiky elf, s ktorými som veľmi spokojná. Hádam to niektorej babe pomôže.

elf complete coverage concealer
Ideálne pre 4 ročné obdobia. Na výber máte v paletke 4 farby. Moja pleť je veľmi svetlá a vyhovujú mi prvé dva odtiene, ale ďalšie mi budú vyhovovať cez leto. Takže určite využijete celú paletku :) Pokiaľ  máte stredne tmavú pleť bude vyhovovať paletka medium. Sú na výber iba tieto dve light a medium. Krycia schopnosť je veľmi dobrá podľa mňa.Dobre sa rozotiera, ale určite nie so štetčekom čo bol pribalený v paletke. Som s ňou na 100% spokojná, takže môžem len odporúčať :)


elf kabuki face brush
Stačilo, že som videla iba krabičku a už som bola úplne uchvátená! Veľmi som sa na ňu tešila, kedže som musela čakať kým ju budú mať skladom. Štetinky sú vážne jemné (často krát sa s tým musím iba v rukách pohrať:D). Ja ju používam hlavne na loose púder (práškový), na klasický púder je tiež dobrý, ale ja používam na klasický púder klasický powder brush. A musím povedať, že kabuki brush cestuje všade so mnou. Je skvelý na rýchle prepúdrovanie:)
Všetky aplikátory e.l.f. sú vyrobené zo 100%-ne syntetických vlákien, pretože naša značka odmieta zneužívanie zvierat pre účely kozmetického priemyslu. Sú antibakteriálne, vďaka čomu zostávajú hygienické aj pri dlhodobom používaní. Vďaka anatomickému tvarovaniu je ich používanie pohodlné a sú vhodné na nanášanie práškových aj krémových kozmetických výrobkov. 


elf stipple brush
Na prvý pohľad som bola trošku zdesená, že aký je veľký. Proste som čakala niečo menšie, kedže som ho chcela používať na tekutý make up, ale prvý dojem klamal. Je skvelý, jemný a pre mňa ideálny na tekutý make up. Krásne sa s tým rozotiera a nezostávajú mi žiadne "čmuhy" po ňom. Čítala som, že jednej dievčine vypadala polka  štetín, no mne vypadli asi dve štetinky za mesiac. Bohužiaľ treba počítať s tým, že občas sa nájde nejaký nepodarok.:/ Pokiaľ nie ste spokojné s klasickým foundation štetcom, tak určite tento odporúčam.

20 komentárov:

  1. Ten korektor by sa mi hodil, keďže na pleť potrebujem vždy niečo iné. ALe neviem, či by na mňa nebol aj tak príliš tmavý, ja som taká bleďulka :((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie urcite ti nebude tmavy:) ja s tym mavam problemy lebo som bledulka aj ja

      Odstrániť
  2. Nad tým kabuki stále uvažujem, púder používam aj práškový aj klasický, tak by sa snáď dal použiť na oba :) Nie je ten stipple veľmi riedky? ja som si na makeup objednala štetec na púder z Elf-u taký rovný (všetci ho chválili na makeup :D ) a s tým som spokojná :) Inak aký štetec používaš na lícenku/bronzér? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mna riedky nie je. je tak akurat :D na licka pouzivam od zoeva blush brush :)

      Odstrániť
  3. Z kosmetiky ELF jsem ještě nic neměla, ale ty štětce mě tam hodně lákají, takže až budu mít nějaký penízky navíc, tak si nejspíš objednám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka korektorov odskúšaná (len s inými farbami, Kabuki mám tiež doma a na Stipple brush čakám. Jednoducho 1 000 000 % spokojnosť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Elf jsem ještě neměla, ale vypadá to moc lákavě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten stetec mam od sigmy a je super
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super paleta korektorov...môžeš sem hodiť link kde sa to dá objednať? 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a môžem sa spýtať koľko sa platí poštovné a všetky tie výdavky ? :) lebo tam je písané niečo iné a na koniec to bude niečo iné tak či si s tým nemala nejaké problémy alebo čo ? :)

      Odstrániť
    2. neviem. nepamatam si hah. ale nebolo to nic hrozne okolo 2-3 eura ? proste klasicka cena :)a ziadne problemy som nemala

      Odstrániť
    3. no uvidím teda. a Ďakujem! :)

      Odstrániť
  8. tieto výrobky ma zrovna očarili všetky tri, hlavne tie štetce vyzerajú ako také líštičky hah

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nad tym kabuki som rozmyslala, ale nez som si to stihla premyslet, kupila som si jeden z Marrionaud...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. odveci ale si fajna na stránke Šialená Móda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. stipple mi od nich bohužel vůbec nevyhovuje :/ psala jsem o něm článek. ale chystám na ten kabuki, protože můj štětec na pudr už je šílený, takže se těším :)

    OdpovedaťOdstrániť