nedeľa, 25. marca 2012

DIY eyeshadow primer

Tak kedže ste chceli niečo DIY, tak nech sa páči :D Môj výmysle to nie je, ale aspoň som to otestovala, či to naozaj funguje. Mala som prázdnu nádobku, tak som začala blúdiť na youtube a našla som video s dobrým nápadom. Jednoduchý postup. Ja som použila kus telového mlieka(lebo krásne vôní hih), trošku krému, tinted moisturizer a make up. Premiešať a je to. Nemáte to čím pokaziť! Kedže som použila dosť tekuté mlieko, tak konzistencia je trošku viac tekutá ako pravý primer, ale to nevadí. Ale fakt musím povedať, že aspoň trochu sa to aj podobá na primer. Však vidíte dole na poslednej fotke, že ten rozdiel nie je až taký veľký. A možno by som povedala, že tento diy lepšie zachytí tú farbu, kedže je viac tekutej konzistencie a je to trochu akoby na mokro. Ale musím priznať, že výdrž sa pravému primeru nevyrovná! Bohužiaľ, ale dalo sa to čakať:D Ale na tutorial je to podľa mňa fajn, na také chvíľkové nalíčenie hah. Takže na záver: nie je to až taká blbosť :)


8 komentárov:

  1. To neni mozny, dneska jsem na youtube koukala na DIY primer tutorial XDDD
    Jako je jasny, ze vydrz nebude nic moc, ale porad je to asi fajne pro baby, co nemaji mastna vicka a primer pouzivaji vice-mene proto, ze to zvyrazni barvu stinu. A jak je videt na fotce, funguje to lip nez ten legitimni primer od essence!
    Takze dobra vec, diky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne príde byť farba pod tvojim primerom vyraznejšia ale zas či to nie je priliš mastne a po čase či sa nerobia čiary? hm?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To by mě nenapadlo a na pslední fotce to vypadá na super výsledek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslim ze je to skoro ako BB creme od Garnieru...krem plus make up v jednom

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, to je super:) Na mém blogu dělám taky recenze produktů tak jestli chceš, tak se můžeš podívat a napsat, jak se ti to líbilo:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak lehký a ještě k tomu lepší jak normálně udělaný v obchodě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to, že to je fajn náhrada když po ruce zrovna nemáš primer :) dík za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. slušný výkon :) ja si tak nejak miešam ľahké tónovacie (alebo moderne nazvané BB) krémy na leto :)

    OdpovedaťOdstrániť