sobota, 10. marca 2012

ďakujem.

V prvom rade by som mala poďakovať kissbookbymia.blogspot.com. Vďaka jej poslednému príspevku, kde som spomenutá som získala okolo 80 sledovateľov a dnešná sledovanosť bola asi rekordná ;) Dostala som šok, keď som prišla domov. S otvorenou hubou som kukala, že čo sa to deje, či mi nezblbol počítač :D
Jednoducho si to cením. Takéto "nič" ma vie potešiť a hlavne, keď vidím tie komentáre. keď vidím, že vás ozaj baví pozerať a čítať si tie moje blbosti :) som rada, že vás mám. wow mám dáku citlivú chvílku asi...

29 komentárov:

  1. Veliká gratulace! Určitě si to zasloužíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vsak si to taky zaslouzis! Je fajn, ze o tobe vi vic lidi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejsi nám ľahostajná Deni :) my sme zasa radi za teba ;) perfektné fotky, perfektné videá, jednoducho krása, čo viac k tomu dodať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tééda priznám sa, že tiež som na teba natrafila len vďaka Mii. :P
    Ale ako tak pozerám, budem pravidelná fanúšička a budem tu sedieť a čakať na dáky príspevok každý deň! Sľubujem ! :D :)
    Fakt skvelý blog. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednozačne zaslužíš :) si výnimočná a úprimná.
    Mi dakujeme že si ;) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nemáš za co :)) Myslím , že si to zasloužíš. Díky Mii jsem na tvůj blog narazila a podle mě jsi neskutečně zlatá :)) Miluju tvůj sty, Piercingy, tetování a to jak Roztomiloučce se směješ :)) jen tak dál...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, přeju ti to.. tvůj blog je suprovej! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vůbec jsem tě před tím neznala, ale hned jak jsem viděla u Mii tvůj blog, tak ho projela až ke konci a jsi mi hrozně sympatická a jsi nádherná!
    těším se na další příspěvky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gratuluju! určitě natoč další videa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, na tvůj blogspot jsem narazila taky díky Mie, a jsem za to moc ráda:) Hrozně se mi líbí tvůj blog a budu sem pravidelně chodit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jsem moc ráda, že na tebe Mia u sebe v blogu upozornila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Deni si super a určite si to zaslúžiš..máš skvelé fotky,skvelo sa líčiš a ešte si aj taká roztomilá..neni o čom :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jsi úžasná a já děkuju Mie,že mě na Tebe přivedla ! ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Panejo:-) Rozhodně ti tahle návštěvnost patří :-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nemáš za čo ďakovať. To bola moja vlastná iniciatíva. Si proste mačička. Zamotala sa mi z toho hlava a hovorím po slovensky. :DD haha
    PS: Neviem či je to správne, ale tak neva. Snaha bola. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ak by niekto čítal môj blog tiež by som ťa v ňom spomenula ale to je asi zbytočné :D lebo by si to nikto nevšimol. a zaslúžiš si to ja každý deň pozerám čo nové sem dáš :):) baví ma tvoj blog už od prvého príspevku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Věřím že taková sledovanost potěší,... gratuluji :-)

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Teším sa s tebou, takéto veci vedia neskutočne potešiť :) Ja mám veľmi rada tvoj blog, a som rada že sa ti takto darí ♥ :) Zaslúžiš si to

    OdpovedaťOdstrániť
  19. gratuluji,vždyt si to zasloužíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Gratulujem, veverko :) len tak ďalej, mňa tie tvoje blbosti strašne bavia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tež sa stavam tvoji novou pravidelnou čtenářkou:) bo ty si original mezi všemi.. miluju piercingy,a tetovani..nekdy bych si tez chtela nechat vytetovat ptacka:) ..už sa těším na další príspevky od tebe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Dneska sem se koukala na Mii blog a zaujala mě tvoje fotka a hlavně to, že máš tetování (ne něco malýho na krku) a piercing! Pěkný blog a líbí se mi tvý skladování kosmetiky :)

    http://droppedpearls.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Taky jsem se o Tobě dozvěděla od Mii a rvu si vlasy, že ne dřív! Jsi krásná, vtipná, perfektní:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tiez ako viac bab tu, viem o tebe od Mie, chvalabohu, ze som ta objavila, tetovania mas nadherne, v aprili sa pridam k ludom s tetovaniami a uz sa neviem dockat :/

    OdpovedaťOdstrániť