streda, 1. februára 2012

sweet 20 :)


Ahojte. Dnes som mala narodeniny a síce ešte stále mám. Piť nemôžem, lebo som to prehnala v pondelok hihi. Takže mám pekný večer s priateľom, kedže mám dnes volno(pôvodne som mala robiť). Spravil mi pekné prekvapkanie:) a dostala som niečo z elfu a tričko Darkside a milú pohľadničku (môj romantik). Chcela som malú tortičku, ale vraj nemali tak zobral aspoň zákusky :D Ale ako pekne to vymyslel no nie? haha. Zajtra idem za rodičmi domov pozrieť aj moje krásne morčatko. Jáj narodeniny su fasza vec! Dobrá nálada...a na elf spravím časom "recenziu". Som zvedavá na tie vecičky. 




15 komentárov:

  1. vsechno nejlepsi!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kooonečne prispevok :D všetko najj prajem :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetko najlepšie ! Inak máš perfektný blog :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsou ty krémové stíny? Mám dvoje a jsem z nich nešťastná :( Během pár minut se slejou do jedné čáry :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jéj, krásne:)
    všetko najlepšie, na recenziu sa teším

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Happy B-day :)
    S Elf kozemtikou som nadmieru spokojna ba dokonca ma prijali ako Elf lady pre BA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hehe, ty zákusky se svíčkou jdou dokonalý nápad!

    Asi začnu také místo dortů praktikovat B-Day Muffiny <3

    OdpovedaťOdstrániť