utorok, 14. februára 2012

14.feb.


No aký bol Valentín dámy ? :)
Ja som mala taký pekný, pohodový. Dostala som dve ružičky a pusu JOU! :D Ale dnes sa moc neriešil Valentín, ale mužove narodeniny. Dobrý dátum na narodky, že? A sme si spravili "romantickú večeru" SUSHI. No tak Vám poviem, nedúfala som, že to bude až také dobré! Úplne ako z obchodu, či reštaurácie. A spravíte si to podľa svojej chuti a ušetríte peniažky. Len treba hľadať tie správne ingrediencie, čo môže byť niekedy problém. 
Ach a už som tak trochu nervná...stále čakám, kedy mi príde balík od elfu. Ak to zajtra nepríde,tak...tak nič :D  Sorry, asi to už lezie na nervy, že v každom druhom poste sa spomína elf. Ale dosť som sa namotala na tú značku. Cena nezodpovedá kvalite! Ako vážne, tie ceny sú doslova smiešne. Kto nemá okamžite objednať.
Viem, to líčenie je suché, ale dnešný deň som skúsila niečo ružové. Nezvyk, na bežné nosenie preferujem nude colors.


27 komentárov:

  1. Veveričko, růžová ti sluší víc než ostatní barvy.. :-) a to sushi.. sakra ženská ty jsi kuchařka.. :D zítra zkusím udělat, to bude...na život a na smrt!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nie som kucharka :D ja som to robila spolu s Miškom :)

      Odstrániť
  2. vidim, ze niekto skusal sushi set:-D mna sa az na konzistenciu ryze podarilo sushi skoro ako z knizky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne si nalíčená! :-O vau! a to sushi vyzerá mňam:) ja som ešte sushi nejedla,no chystám sa :)) a ružičky na Valentína..no čo si môže žena viac želať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem. a co si viac moze zena priat ? celu kytica ruzi :D

      Odstrániť
    2. zas pri chlapoch to netreba preháňať:D teda v mojom prípade môžem byť rada,že sa sem-tam aj kvietok podarí :D

      Odstrániť
  4. fuuuha...tiež som sa kolkokrát chystala spraviť "home-made" sushi, ale bála som sa ako to dopadne :D Ale ked vidím toto, tak fakt musím vyskúšať :)A to líčenie práve že vôbec nie je suché... neoblubujem ružovú,ale toto sa mi ozaj páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba vyskusat ale aj tak je to drahe jedlo :D a dakujem :)

      Odstrániť
  5. waw to sushi vyzerá super a určite tak aj chutilo :) musím ho vyskúšať spraviť aj ja...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chutilo tak super ze som teraz smutna ze uz nie je :( :D

      Odstrániť
  6. to sushi vypadá suprově:)) já chci příteli akorát upéct muffinky v srdíčkových formách a on mi udělal zamilovaný gif, jinak si nic nedáváme :)
    přemýšlím, že elf zkusím..jsem zvyklá na alverde, ale elf mají taky úžasné ceny, na to, že je to značka, která netestuje na zvířatech:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. alverde je fajn ale elf je podla mna omnoho lepsia kvalitou si myslim :)

      Odstrániť
  7. Najlepšie sushi je urobené doma! Pristane ti to :) Pa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. si krásne nalíčená :) mne osobne sushi nechutí ale to tvoje vyzerá fakt dobre :D inak v tých obrázkoch hore... tak to na pravo je GOSH paleta? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme :) farby su podla mna dobre pigmentovane, su tam aj matne aj jemne trblietkave farby,ktore su samozrejme lepsie pigmentovane a vydrz ma celkom milo prekvapila. chcem potom spravit aj review :)

      Odstrániť
    2. určite urob rada si prečítam :)

      Odstrániť
  9. Moc krásná jsi :)
    A to sushi vypadá výborně, ještě nikdy jsem ho neměla, ale hrozně bych chtěla ochutnat.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. kočka si Deny! :)
    a na ostatok len mňam♥ !

    KateH.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak ty jsi frajerka, šikovné ručičky.. YUMMY..

    OdpovedaťOdstrániť