pondelok, 13. februára 2012

new header



Do you like it ? :)

17 komentárov:

  1. lepší ako predtým ale tá stredná fotka mi tam neladí
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano, libi se mi to cele, i s tou prostredni fotkou <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne! podľa mňa sa ten kvietok(orchidea to tuším je) strašne moc hodí k tomu obrázku teba naľavo..to je podľa mňa jedna z najkrajších fotiek :)) všetky sú samozrejme krásne,ale táto je najsuper :-p btw, páči sa mi aj zmenený font písma :) pekne si si to tu za ten čas "vyčančala" :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta prvá fotka je super :) krásna si tam...a neviem mne sa to páči celkovo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne ! Jednoznačne BIG LIKE ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten je dokonalej! zatim asi nejhezčí, co tu byl:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ako davas na fotku tie gulicky??...cez nejaky program alebo na nejakej netovej stranke?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vypada to uzasne..mozem vediet akej znacky je ta paletka??

    OdpovedaťOdstrániť