sobota, 25. februára 2012

moja pleť.

Myslím, že moja pleť nie je nejako problémová. V zime sa musím viac venovať hydratácii, lebo je často vysušená. Občas sa vyskytnú nejaké tie nedostatky, ale myslím, že to je normálne. Jediné čo mi tak vadí je asi to, že mám strašne bledú pokožku a je mi vidieť žilky (priesvitná som :D). Inak som spokojná s mojou baby face.
Padla otázka, či by som mohla spraviť post o tom, čo používam na pleť.  Nie je to nič extra, kedže nepotrebujem extra starostlivosť. 
Najpr sa samozrejme poriadne odlíčim s Nivea double effect (konzistencia je taká mastnejšia, ale je to iba chvíľkové. nemám z toho mastnú pleť). Pak použijem Nivea soft cream, ktorý mi zhydratuje pleť ( samozrejme si natieram aj pred tým ako si idem naniesť make up). A rozotieram ho s odličovacím tampónom, i dont know why -_-. Trochu počkám, kým sa mi to vstrebe a potom už len čistiacu vodu L´oreal , ktorá ma poriadne vyštípe lol. 
Každá má v tom určitý systém a toto je môj. Toť vše:)

4 komentáre:

  1. Ani moja pleť nieje problemová a taktiež pouzivam Nivea soft cream .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta bleda plet nahodou vobec nie je zla. Mna ked videli Indovia, povedali, ze je to krasne a ta plet je znakom blahobytu a vyssej vrstvy:-D

    saschanitra.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hey Deeeenii! she is an impostor !!! D:
    ♥ I love your blog! ^.^

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003176026434

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Preco pouzivas najprv krem a az potom cistiacu vodu? :) A ta nivea ako odlicuje? si snou spokojna? uz dlho hladam dobry odlicovac.

    OdpovedaťOdstrániť