streda, 29. februára 2012

make up storage/collection.

Ahojte. Dnes som mala spraviť video, ale nejako nevyšiel čas. Tak aspoň pridám make up storage. Ja som stále mením, tak make up storage-ov tu bude asi veľmi veľa :). Stále toho pribúda a mám ďalšie produkty na wishliste, takže si musím kúpiť aj nový boxík. Asi zasa kúpim ten farebný z tesca, lebo je väčší ako ten z kauflandu, čo niektorí z vás majú :) Je to "vec", s ktorou sa zaoberám každý deň a stále to mám na očiach a stále by som si to chcela zlepšovať . Však niektoré z Vás ma hádam chápu :) Chcela by som si hlavne kúpiť malý stolík z ikei, keď budú peňiažky. A ešte jedna poznámka. Ja nemám moc extra značkové produkty. Bohužial tu u nás nemajú také značky aké by som chcela:( Veľmi chcem vyskúšať Mac, Urban decay, wet n wild, nyx a iné prudukty.
Na prvom boxíku mám štetce a vaselínu (ktorú použivam stále). Na druhom boxíku mám veci ako brush cleaner Elf, odličovaciu vodu Nivea, odlakovač, krém Nivea, servítky hello kitty. V krabičke mám odličovacie tampóny a tyčinky. V poháriku random veci, ako malé aplikátory, eyebrow,nails stuffs a zrkadielko. Jednoducho veci, ktoré používam stále. A medzi palety

V prvom šuflíku mám lip produkty. Rúže gosh, elf, rimmel, channel, YSL, she, alverde, vollare, essence. Lesky elf, essence a vaselines. V druhom mám všetky ceruzky, eyebrow sets, gel eyeliner, lash glue, strúhadko a mihalnice , ktoré sa mi nezmestili k druhým :D

V tretom mám púdre, bronzer a blush veci od elf, miss sporty (nepoužívam), gosh, catrice, essence, alverde, vollare. Štvrtý šuflík obsahuje ďalšie face produkty, ako eyeshadow,make up bases, concealers, foundations a tak...elf, dermacol (môj FAV make up), essence, catrice.

Piaty šuflíček je o eyeshadows. Malé paletky, single tiene, effect powders a pigmenty. Alverde, essence, elf, gosh, barry m, rimmel, astor, ruby rose. A posledný obsahuje len špirály a mihalnice. Tam je veľa značiek ako napr moja obľúbená maybelline, gosh atď.

P.S.     AK BUDETE CHCIEŤ NA NIEČO REVIEW(recenziu) DAJTE VEDIEŤ :)

41 komentárov:

  1. :-D tie mascary. MAybelline ta musi milovat

    http://saschanitra.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super to máš, ja v tom mám brutálny bordel :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takový systém a pořádek! Obdivuji a hluboce smekám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš to neskutočne dobre upratané, ja mám vo svojej kozmetike taký bordel že sa v tom vôbec nevyznám a neviem kde čo hľadať, a tak používam dookola tie isté veci :D Ináč máš perfektný blog, nechápem prečo som naňho narazila len teraz :) Sledujem !

    A ak by si mala náhodou čas, prosím nakukni na môj blog :)
    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne to máš :) Mac a NYX chcem strašne vyskúšať aj ja, ale nemám sa k tomu ako dostať... inak tá lícenka GOSH je tá krémová? nemohla by si spraviť recenziu? :) a ešte sa chcem opýtať, že som si všimla, že často používaš umelé mihalnice.. aké lepidlo používaš, aby ti držali dobre celý deň? ďakujeem :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. spravím ak nezabudnem :P a lepidlo mi objednala dávno mamka. neviem aka je to znacka. V malo ktorych drogeriach maju normalne lepidlo na mihalnice:/

      Odstrániť
    2. Veď to, tie drogériové väčšinou za moc nestoja ://

      Odstrániť
  6. mňa by zaujímal ten tvoj obľúbený makeup od Dermacolu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja tiez planujem nakupit v ikei ten biely stolik a tie suflicky co su na sebe poukladane...len cakam kedy pojdeme s priatelom do noveho bytu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hrozne chcem vyskúšať od Urban Decay obľúbenú Naked paletku ale ako si písala, u nás ju nikde nezoženiem :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.znackovevyrobky.sk/znackovakozmetika/eshop/2-1-Dekorativna-kozmetika/64-2-Urban-Decay .. na tejto stranke je aj ta novsia UD Naked 2 Palette :) z tejto stranky som uz parkrat objednavala, odporucam :)

      Odstrániť
  9. krásna zbierka :)
    inak krásnu fotku máš s Mišom na pravej strane
    mna by zaujímali štetce ... akej značky používas? chcem si teraz kupit nejake nove tak by ma zaujimalo kt. by si odporučila? dakujem a este by ma zaujimal make up od essence stay all day či je ok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mam sadu od zoeva.sk plus nejake od elfu a nejake drogeriove, ale tie neodporucam. a ten make up som si kupila najsvetlejsi odtien a je mi dost tmavy a mala som z neho flaky takze z mojej strany ho neodporucam. v tomto pripade plati cena=kvalita :/

      Odstrániť
  10. mna by zaujimal tvoj nazor na paletku od ELF, kde su 4 tiene. ja si dam aj primer od elfu, dam si tiene, no vydrzia mi tak dve hodky max. ako si s nimi ty spokojna? celkovo s elfom nie som spokojna... lak mi na nechtoch vydrzal den, cierna ceruzka nie je velmi cierna a pod.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si dam bazu od essence a tiene mi vydrzia polovicu dna. vecer a odlicujem a stale mi drzia. a lak mi pride celkom fajn. po 1-2 dvoch sa mi zacne odkrabavat ale nelupe sa mi dole ako laky od essence alebo catrice

      Odstrániť
  11. Ty šuplíky jsou prostě dokonalý! Neumím si představit lepší skladování kosmetiky. Můžu se zeptat, kde sis je kupovala? A co ty vazelínky? Už je vidím asi po třetí. Koukala jsem na ně v Tescu, kde by je údajně měli prodávat, ale nic.:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ;) v kauflande som kupila ten biely (4€) ale je celkom maly:/ a ten farebny boxik v tescu (7€). A vazelinky som kupila s 50% zlavou za 4 eura. mozno to bol iba nejaky dopredaj aby sa toho zbavili:/
      a pozri si ten film!! :D

      Odstrániť
  12. Ak chodievas do parndorfu, tak tam maju outlet s kozmetikou kde predavaju aj MAC a tie outletove ceny su pri takejto drahsej kozmetike dost pozitivne :-) V tom obchode maju aj ine super znacky,napr. bobbi brown.. Mozno si o tom obchode vedela, a ak nie, ak som mozno pomohla O:-) Pre mne podobne "konzervy" v liceni su vacsinou vyhovujuce na slovensku dostupne produkty od chanel, lancome, dior a tak, ale sledujem tvoj blog a vidim, ze sa vies uzasne hrat s farbami a mac v tomto ponuka rovnaku (ak nie lepsiu) kvalitu a najma neskutocnu kreativitu :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nikdy som tam nebola a isto by som to nenasla :(( budem plakat :D

      Odstrániť
    2. je to tam jedina parfumerka, keby tam si, tak to by si urco nasla :-)

      Odstrániť
  13. Wáu :D Deni určite neprestavaj s videami !!! :)Super bomba špica video !! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. skvělý článek! tvůj blog obsahuje vše, co mám nejvíc ráda - hodně kosmetiky a fotek, takže se velmi ráda stávám tvým novým čtenářem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krasa, na taketo posty sa vzdy dobre pozera!:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tie šuflíky su pre mňa nebíčko, ahhh

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mohla bys doporučit pěnový makeup od essence? Váhám nad ním už nějakou dobu.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak v rychlosti ja som s nim spokojna. aj odtien mi celkom sedi. len mi pride taky "tazky" pre plet. najlepsie sa nanasa s klasickym foundation stetcom. rozotiera sa podla mna celkom lahko a aj na pocudovanie celkom dobre kryje:)

      Odstrániť
    2. Zkusím a uvidím, děkuji:)

      Odstrániť
  18. Ahoj, ja som sa chcela opýtať, ako si spokojná so špirálami od maybelline. Mám krátke a riedke riasy, skúšala som colossal volume expres tá žltá a je super, ale chcela som sa opýtať na tú červenú čo máš na fotke, či je lepšia. dík

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj, ja by som si veľmi rada prečítala recenziu na makeupy Essence, a ak máš, tak aj Yves Rocher, Oriflame a Gosh. :)

    OdpovedaťOdstrániť