sobota, 11. februára 2012

lighted mirror...

Dnes som konečne našla zrkadlo s led svietidlom s dobrou cenou halelujah. Samozrejme som našla som predtým vo FAnn, ale tak tam stálo tuším 63€...to by som ja za jedno zrkadlo nikdy nedala.Toto stálo 16 € a je také isté ako tie vo FAnnku, len držiak je iný a je na baterky...ale inak úplne také isté :D Dobrý cenový rozdiel čo ? A mám  valentínsky darček od frajera haha. Svetlo  nie je až také silné, že by som nepotrebovala iné. Ale oči sa mi pri tomto led svetle líčia lepšie. Jedna strana normal a druhá 3x zoom. 
A ešte mám nový farebný storage box(tesco 7€). Už má všetko svoje miesto a hlavne mám všetko po ruke . Som maniak na kozmetiku...keď mňa to tak baví :/ Môže to byť choroba? A ešte v pondelok mi príde veľká zásielka z elfu. Teším sa ^.^
Tešíte sa aj vy na Valentína? Ja veľmi. Bude sa oslavovať valentín a aj frajerove narodeniny :) 


10 komentárov:

  1. Deni mopc sa mi paci ako si si to zariadila...ja mam kozmetiku v ikea farbenych nadobkach na stole cize to mam tiez po ruke ale u teba sa mi to paci viacej i ked stetce by som nenehavala odokryte uz len z toho dovodu ze sa nich usadzuje mnhozstvo prachu ale co som si vsimla objednala si si cistic nanen tak by to problem byt nemal :) mas to sikovne palec hore :) http://chuliosdiary.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja tiež sa tešim na valentin! :)len ešte neviem že čo by som mala darovať k priaťelom:S máš nejaký typ?:) A nie si chorá že ťa to bavý,vidno na tebe ked si otom píšeš,že ako ťa to baví a podla mna to je najdôležitejšie:) vždy sa teším ked si dáš prispevok do blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah ja priatelovi budem davat darceky na narodky a nic valentinske tak ti asi moc neporadim :D kup mu cokoladu ci ?:D

      Odstrániť
    2. kúpila som mu muffin čokoládový :DD

      Odstrániť
  3. jeeej, super super :) myslím, že je nás viac chorých... ale každý musí mať nejakú tú svoju úchylku ;) žijeme len raz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžastne len žasnem:)a to zrkadlo zo svetlom neuveritelne!:)

    OdpovedaťOdstrániť