streda, 8. februára 2012

last days.

Ahojte, je 1:33 a mne sa stále nechce spať, tak som si pomyslela, že sem môžem niečo pridať. 
Čo mám nové za posledné dni? Jedine tak nové myšlienky. Blúdila som na nete a našla som babu z Gosh, ktorá robí kozmetické kurzy neďaleko môjho mesta. Tak som sa rozhodla, že to chcem oficiálne skúsiť. Ale nato potrebujem veľa peniažkov. Čo znamená, že výplaty budem musieť šetriť a dopriať si toho veľmi málo (už som aj essence a catrice výpredajom odolala lol). Uff to bude ťažké pre mňa :p  Ale investovať do toho sa oplatí pre mňa. Kozmetika je jedna z dvoch vecí, ktoré ma bavia už véééľmi dlho...druhá "vec" je fotografovanie. Neprejde ma to hádam nikdy. 
A "oficiálne" som ELF poradkyňa pre moje mesto;) Teším sa na ten veľký balíček čo mi príde hádam piatok alebo pondelok. Strašne moc som si obľúbila tú značku, len škoda, že slovenský e-shop toho nemá tak veľa ako ostatné e-shopy elfu. Hmm a kedže niečo z toho si nechám,tak budem potrebovať ďalší storage box na kozmetiku huhi :D A radšej už nejdem nič písať lebo to by bola kniha. Dúfam, že si to niekto aj číta ;)

 chcem slniečko





 yummi yummi lasagne 



22 komentárov:

  1. krásne fotky a gratulujem :-)
    aj keď, elf sa mi dosť sprotivil..hlavne čo sa komunikácie týka..som sa ich pýtala prečo majú menší výber a úplne na mňa začali útočiť ako keby som ich neviem z čoho obviňovala..ešteže mám babku v česku..odteraz si budem len tam objednávať :D
    a toho fotografovania sa ani ja neviem zbaviť..priateľ mi stále nadáva, že mu každý deň znehodnocujem foťák :D už je tuším na čase kúpiť si vlastný :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :)
      hm to ma mrzi, ze mas taku skusenost s elf. mne sa take nieco este nestalo chvalabohu lebo to by som ist asi poslala kade lahsie:D a je pravda ze v cz toho maju viac, ale mozno preto, ze v cz je to uz dlhsie ci ?:D
      a kup si vlastny fotak! sa cudujem ze si ho vobec frajer pozicia. ja by som nikomu nepozicala moje baby :DD zelam vela peniazkov nan :)

      Odstrániť
  2. juhúúú,že kozmetická poradkyňa! to by bolo super,držím palec,nech zozbieraš dostatok peniažkov.najbližšie si idem objednať z ELFu už aj ja,mám už niečo vytipované:) včera som blúdila po ich stránke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako si sa dostala k tomu e.l.f poradenstvu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. staci im napisat ohladom dilerstva :)

      Odstrániť
    2. presne to :D neviem preco to nazvali ze poradkyna... ale sice aj radim :D

      Odstrániť
  4. Ja gratulujem tiež :)
    Tá posledná fotka je užásná... :) A tá lasagne a tie ostatné fotky hmmmmmmmmm :D:) a ozaj koľko stojí ten kurz?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je ani k comu gratulovat :)
      a dakujem:) a ten kurz stoji 450. su to drahe kurzy no

      Odstrániť
    2. hlavne si over ten kurz kamoška si robila a ked chodi na akcie a povie že ma taky a taky kurz ju len vysmeju že vyhodila peniaze za nič...

      Odstrániť
    3. no vsak jasne ja chcem mat urcite aj nejaky centofikat. uz mame s priatelom nejake plany do buducna :)

      Odstrániť
  5. och tak to je super teda.
    a ja si to čítam, všetko!:)
    aa Courage!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fiiiha, ELf poradkyna, gratulujem:)))
    jj posledna fotka je fakt skvela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ako si spravila tie bodky tam na predposlednej fotke? :D pekne fotky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. gratuluju, Elf bych ráda taky někdy vyzkoušela!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. coool pictures...take a luck

    http://www.hightidehealth.com/fla-prolite-8in-wrist-brace.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Canon Ti sluší víc než předchozí zrcadlovka O:) http://www.elfkosmetika.cz/eshop-produkt/novinky/1186/cz toto jsem si chtěla objednat,ale pak jsem přemýšlela, na co bych to měla :-D
    Přestěhuj se do ČR tady takove poradkyně nemáme..tedy jo,ale takové staré babičky! br.

    OdpovedaťOdstrániť