nedeľa, 19. februára 2012

*GIVEAWAY*


Ahojte. Kedže mám už 200 followerov (čo ma veľmi potešilo:)) , tak som si povedala, že vám spravím malú radosť. Ja viem... nie je to nič moc, ale kedže nemám peniažky na zvyš, tak vám bohužel bude musieť stačiť toto hah. Ale myslím si, že aj toto môže potešiť. Lepšie ako drôtom do oka ;)

Tákže stačí byť:
- mojim sledovateľom tu na blogu a na FB
- e-mail
- a môžte napísať nejaké nápady, aké príspevky by ste tu chceli vidieť :)

Koniec giveaway bude 26.2. Týždeň stačí či? A prosím držte sa pravidla, že musíte byť sledovateľ, inak nemáte šancu vyhrať.


111 komentárov:

  1. Dáreček je super:)
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. leonka112@seznam.cz
    na blogách mám nejradši outfity,tak asi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. peroutkovazaneta@gmail.com

    Všechny tvé příspěvky mě moc baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hmm, napr.príspevky s obľúbenými vecami,oblečením.. :)

    Patrica.Krskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jankauharcekova@gmail.com

    podla mňa máš super blog, aj ty si super :D tak by si tu mohla mať nejaké outfit príspevky :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mrs.BoOo@seznam.cz
    Nejrači mám DIY články, tak bys jich tu taky mohla pár udělat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. recenzie su super!:) pripadne oblubena kozmetika, outfity..:)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. prepac ale nevidim ta medzi mojimi sledovatelmi :/

      Odstrániť
  9. hairstyler1@azet.sk

    mna vždy poteší každý tvoj príspevok ale tak napríklad nejaké príspevky o oblečení alebo niečo o tetovaniach ako ich vnímaš alebo čo tie tvoje pre teba znamenajú a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 10leni10@gmail.com
    mňa tiež bavia všetky tvje príspevky a vždy sa teším keď pridáš niečo nové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepac ale nevidim ta medzi mojimi sledovatelmi:/

      Odstrániť
  11. Ahoj Deni,mozes tu dat niake tipy/rady na ličenie:),produkty bez ktorych by si "neprezila"ale najviac by mna zaujimalo ako vyzera tvoj bezny den:).Alebo ako si pokrocila v hrani na gitaru :-)
    CARTOON-.-NETWORK@azet,sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. podmienky splnené :)

    možno by si mohla skúsiť nejaké tutorialy :)

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. haniii96@seznam.cz
    urcite recenze o kosmetice :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepac ale nevidim ta medzi mojimi sledovatelmi:/

      Odstrániť
  14. Jéé to se mě líbí, moc moc!! :) Já bych neměnila nic, jen víc a víc líčení a recenzí, to totiž miluju! :)
    slecnafotografka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gleek@zoznam.sk

    nejaké DIY, make up tutorial...a viac fotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepac ale nevidim ta medzi mojimi sledovatelmi

      Odstrániť
  16. asi recenze o kosmetice a tutoriály na cokoliv, vlasy, líčení :)

    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ejhá :) Mne sa blog páči tak ako je.. je tu primerane zo všetkého :)

    kowkuska711@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Mně se tvůj blog líbí, nic bych neměnila, třeba jen přidat sem a tam nějaká outfit :)

    disis@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. random články, recenzie na kozmetiku, jedlo, outfity, shopy, e-shopy, whatever... len nie "ouuu už som sa nejak rozpísala, to by stačilo, čau" :D :P

    veronika.mihalovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. nějaké typy na líčení nebo tutoriály :)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. niki1510@azet.sk

    mňa vždy teší tvoje líčenie, takže som maximálne spokojná s článkami, ktoré pridávaš (alebo by som mala napísať fotkami? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. potešili by ma videá :)

    stardollb@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Rozkošné ♥
    Jednoznačne make up tutorials ;)
    Vždy vyzeráš nádherne, tak nám aspoň ukáž ako to robíš ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trúbka zabudla mail ... :D
      RubyTheCrystal@gmail.com

      Odstrániť
  24. Ako vyzerá tvoj bežný deň, random a outfit posty... hocičo :)
    saska.rackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. henlity@email.cz

    nejvíc se mi líbí příspěvky s přítelem, vžydcky se rozplývám jak vám to moc sluší ♥ ještě bych uvítala nějaký příspěvek o tetování :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. to je krásna,ružová,roztomilá cena!
    sledujem už nejaký čas,na fb od teraz
    mňa by zaujímal tvoj wishlist alebo článok s obľúbenými blogerkami :) inak krásny design!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. alice9xo@yahoo.com

    mám ťa aj na fb aj tu a aj na bloglovin ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Já jsem pro zveřejnění nějakého dalšího postu s tetováním! :)
    zickie-kagerou@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Mňa by celkom zaujali nejaké tie make-up tutorials videá. A taktiež príspevok o tetovaniach.

    aneta.malisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. viac fotiek o tebe,o make upu,tattoo...:))
    szabonorina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepac nevidim ta medzi sledovatelmi :/

      Odstrániť
    2. no už viem čo to bolo,zmazala som moj google účet a už mám nové... dakujem že si ma nato pozorovala :)

      Odstrániť
    3. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  31. lida.lwk@seznam.cz

    No určitě bys mohla publikovat víc o sobě:) hrozně obdivuju tvůj styl a navíc jsi slovenka a slovenský jazyk je sexy. Takže třeba i nějaké videa:) každopádně tvůj blog je už teď úžasný:) a jinak sledovat na FB tě nemůžu, FB nemám:) snad to nevadí.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. didala2@azet.sk
    Ja by som možno uvidela rada outfity alebo aspoň nejaké kúsky oblečenia a tak :) ale inak máš uplne super blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. tá cena je náhodou nádherná
    páčia sa mi fotky, to líčenie očí wow, privítala by som možno nejaké tvoje outfity
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  34. niki.1997@centrum.sk

    krásna vyhra, na tvojom blogu mi nič nechýba, ale potešili by ma videá ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. bartova.maja@centrum.cz

    Hodně outfitů ! Máš skvělej styl.

    OdpovedaťOdstrániť
  36. katusicek@gmail.com

    príspevky o kozemtike su super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Super dárek!:)
    PolakovaAnicka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. mishellaway@gmail.com

    recenzie, make-up tutorials :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. sleduju jak na blogu, tak na FB ;)

    g.wencelova@seznam.cz

    a byla bych ráda třeba za nějaké make-up tutoriály, protože tvoje líčení se mi vždycky strašně moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Návody na líčenie, prípadne aj nejaké video :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. kozmetické recenzie :)
    sona.sladeckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. dkuzicova@zoznam.sk

    veľmi sa mi páči tvoj blog a ty si tiež veľmi krásna máš štýl a tento blog patrí k mojim obľúbeným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. xxlove12@pokec.sk

    my perfect imperfections prispevok:]

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Tessie.von.novak@gmail.com

    Všechny tvé příspěvky čtu moc ráda, ale mohla by jsi přidávat víc outfitů a celkově fotek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. blogprincess.gibi@gmail.com

    Určite niečo z tvojho bežného dňa, make up tutoriály, tipy na účesy a podobne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. mailfacebook.miska@gmail.com

    milujem také "príspevky zo života" a tiež článok o tattoos :) a možno by si mohla spraviť nejaký tutorial na líčenie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. skvělá giveaway, mám hrozně ráda tvůj blog :)
    katka.bacova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Máš super posty, si zaujímavá osôbka a privítala by som nejaké info o tebe. Určite by ťa viacerí chceli lepšie spoznať ;)

    meszarosova.lenka1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. dagmar.vacenovska@seznam.cz

    žádné nápady nemám, líbí se mi všechno tak jak to tu máš :))

    OdpovedaťOdstrániť
  50. michalkascotkova@seznam.cz
    make up tutorial, outfity

    OdpovedaťOdstrániť
  51. alexandra cintelova@gmail.com

    outfity, makeup tutorialy a tvoje fotky!! :) tvoj blog je inšpirujúci!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepac nevidim ta medzi sledovatelmi:/ neviem ci som slepa

      Odstrániť
  52. Kisska.Zuziska@seznam.cz
    outfity a recenze na kosmetiku;)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. delisa535@azet.sk
    Mohla by si dávať viac príspevkov len tak zo života ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. nana.hornisova@gmail.com

    potešili by ešte niake príspevky o tetovaniach a recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. fkovalcikova@gmail.com

    Brad, nemeň na blogu nič ani nič podobné. Presne to, čo tu pridávaš je super, čisto ty. Tak sa mi to páči. :) Pokojne si ma preklepni či som followerom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  56. :-) podmienky splnené.. a mne sa darček veľmi páči
    beessweetylife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. onlypepi@gmail.com
    Sleduji
    nic, je to tady dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Tvůj blog jsem začala sledovat až dnes, kdy jsem na něj náhodou narazila. Zaujal mě natolik, že mu nemám co vytknout :)
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. miiapastel@azet.sk
    tvoj blog je úplne najlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. lucineckaa@azet.sk
    Všetko je super!:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Sleduji ;)
    rozanska.d@seznam.cz

    www.deni-diary.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. martisovakristina@gmail.com
    Nič tu nemeň je to tu super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. emkacka@gmail.com
    máš super blog, ale mohla by si sem pridať príspevok o tom ako prebieha tvoj deň, ráno líčenie a tak niake outfity a niečo z vlasmy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. určite nejaké videá :)
    lucia.uhrinova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Videá !! :)) bibiana.valterova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. aj ja som sa sem konečne dala! :D keď už som taký úchyl :( nemeň nič,nič,nič :) všetko je super tak,ako to je :* prdelko <3
    denisa.turecekova@gmail.com ( nech nežerem!) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  67. možno nejaké tie videá,ale blog uplne mega:).. denikaja@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  68. videa a tvoje fotky :) čím víc tím líp :)
    verruna.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. no, skúsim šťastie a po druhýkrát :-D
    miaslifestyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Píš o tom, čo ťa baví :) Vtedy to baví aj ostatných
    l3nik27@gmail.com
    A ďakujem za návštevy a komentáre :-*
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  71. tak ja by som tu chcela viac outfitov :))
    monika.laurincova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Chcela by som napr., aby si nas informovala, ak natrafis na nejake super vypredaje typu makeup alebo fashion,velakrat sa mi to u inych blogerov osvedcilo a vytesovala som sa zo super veciciek za skvele ceny :D Dakujem
    moj mail: andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. ema.stefanikova@gmail.com

    Možno by si mohla dať niake účesy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  74. nahodou mne sa to páči:)
    cherrystella@azet.sk
    a ja chcem tiež viac outfits

    OdpovedaťOdstrániť
  75. fotky:) síce ich je tu dosť ale viac :)
    kika.demetrova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Mne sa to tu paci:) Ale ked musim nieco predsa napisat, tak castejsie outfity!:D
    supercutesupereasy@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Nechybí mi tu nic :-)
    hanka.bee@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Mne sa páči úplne všetko čo pridávaš. :)
    Ale možno by som chcela vidieť viac outfitov a nejaké tvoje fotky zo života s Miškom. :)

    03blackangel@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  79. sledovateľ som aj tu aj na fb :)
    gallova@hotmail.com
    je to tu skvelé, ale možno viac tvojej tvorby (viem, že pekne kreslíš:)
    outfity, čo bežne nosíš
    hudba, kľudne.. viem, že kvalitnú počúvaš :)
    aj zoči voči novinky môžeš hodiť :)
    myslím, že všetko čo pridáš ľudí zaujme :)))
    :*

    OdpovedaťOdstrániť
  80. lucka.tusimova@gmail.com

    máš to tu super ;) možno viac outfitov a videi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  81. duricova.julia@gmail.com kedže zo všetkého najviac mňa osobne zaujíma hudba tak možno nejaké kapelky čo počúvaš, alebo koncerty/festy na ktoré sa chystáš, ale inak je tvoj bolg úplne skvelý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. tanicka017@azet.sk

    blog je úplne dokonalý..;) sledujem ho tu aj na fb..;)nič mu nechýba, najviac ma na ňom vždy zaujme tvoj make-up a kerky..

    OdpovedaťOdstrániť
  83. make-up tutorials

    katka.galisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Určitě hromadu DIY bych přidala, ty miluju! :))))
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  85. sledujem cez bloglovin a na FB :) prijala by som nejaké články typu obľúbenci mesiaca, tutoriály atď. :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. máš super blog :)
    DIY, recenze a outfity :)
    sarka.berounskaseznam.cz

    ještě bych chtěla všechny pozvat ke mně na giveaway, budu ráda když se zúčastníte :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť