piatok, 3. februára 2012

freedom.

Som doma u rodičov teraz do nedele a mám fajnovú náladu. Keďže som mala narodeniny, tak jasné, že som niečo dostala aj od rodičov:) Sú to  veci, ktoré mi spravili najväčšiu radosť- kozmetika( aj od môjho miláčka), oblečenie a kapsa na foťák(♥)+ešte bude aj blesk.... Ale chýbali mi už rodičia a aj moje krásne morčiatko(ktoré si zajtra zasa pofotím). Mám rada takéto dni, keď sa nemusím nikam ponáhľať a mám čas na nič nerobenie :D Zajtra mám celý deň pre seba, tak sa budem ešte venovať rodičom,foteniu a musím aj vlasom hah. A chcem sa Vám poďakovať, že mám takú vysokú sledovanosť...aj keď sem už tak často nepridávam príspevky a je to tu celkom nuda:) A môžte sa tešiť na recenzie ;)



16 komentárov:

  1. ten obraz je dobrý. kde v nitre je?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to triko Courage the cowardly dog mam aj ja, super je

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som milovala tu rozpravku ked som mala little :D

      Odstrániť
    2. aj ja brutalne. asi si aj tu mikinu k tomu kupim:D

      Odstrániť
  3. jeeej,aké pekné veci si dostala :))) len sa oddichuj a urob nám fotky :P hihi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. top secret ! :D 22 tienov a ani to nebolo take drahe...18 eur tusim :)

      Odstrániť
    2. Paletku Gosh mám aj ja, ale pigmentácia nie je veľmi dobrá...

      Odstrániť
    3. ukáž ukáž :D to si kúpila vo fannku?

      Odstrániť
    4. ano ano vo fannku. za nejakych 18 eur ? :D

      Odstrániť
  5. az vyzkusas te puder od essence tak nam povedz aky je,aj ja som sa na neho pozerala ale prekvailo ma ze je taky bily:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten make up Bourjois je super !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hej dobrej blog, jsem vždycky ráda, když narazim na blog někoho kdo má vlastní styl a nejde mu o to se za každou cenu jen všem zalíbit :)Máš novou čtenářku, takovejch blogů je vážně málo.

    OdpovedaťOdstrániť