sobota, 4. februára 2012

elf & other

Možno toto niekomu pomôže v rozhodovaní:) na ďalšie produkty urobím neskôr.

Elf contouring blush& bronzing powder - tento produkt som si veľmi obľúbila. Zo studio série. Krásna jemná peachypink farba. Vyzerá skvelo na líčkach a nie je ani moc trblietavé. Ideálne pre jemné bežné líčenie. S bronzérmi nemám skúsenosť, ale zatiaľ som s týmto spokojná. Ľahko sa rozotiera a vyzerá prirodzene.
Je tam aj zrkadielko, takže šup do kabelky :) 4€

Elf pigment eyeshadow - Mám odtieň Baked brown. Línia Studio. Farba je samozrejme tmavšia ako na stránke, ale s tým som aj počítala a je krásna. Pigmentácia je na jedničku. Bol k tomu aj malý štetček, s ktorým pigment aplikujem a potom vytieňujem s blending brush. Výdrž je skvelá, vydrží takmer celý deň. 4€

Elf duo eyeshadow creme - Tieto krémové očné tiene ma trochu sklamali. Mám odtieň Coffee. Čakala som niečo iné. Farby sú krásne, ale výdrž je minimálna. Po hodinke sa mi to už začína vlievať do prehybu oka...ale tá biela/strieborná farba vyzerá dobre v kútiku oka. Škoda, ale tak za 1,75€ z línie basic mi to ani nevadí.

Essence fix&matte loose powder - Na tento zmatňujúci púdrik som čítala pár dobrých recenzii a rozhodla som sa ho vyskúšať (aj keď nemávam lesklú pleť). Nevedela som čo mám čakať, kedže nič také nemám a nemám ani s čím porovnať. Používala som vždy make up a klasický púder, ale teraz mi stačí make up a tento loose powder a pleť vyzerá skvele bez žiadnych fľakov a lesku. Stačí naniesť na powder brush len máličko, kedže je to ako "múka". Pleť nie je biela z toho prášku, vôbec nezmení farbu make upu. Ale musím povedať, že mám vysušenú pleť(ale to mám asi iba z tej zimy..musím viac krémovať). Som z neho príjemne prekvapená. Pleť s ním vyzerá skvele!

Catrice eyebrow set - Do teraz som mala od essence a tieto majú svetlejšie farby, tak som sa rozhodla, že vyskúšam teda svetlejšie(kedže teraz nemám také tmavé vlasy). Používam tú tmavšiu a farbí skvele a skvelo sa aplikuje s pribaleným mini štetcom. Je k tomu aj mini pinzetka a zrkadielko. Tento eyebrow set je lepšie vybavený ako od essence a celkovo je lepší.

Maybelline One by one -  Túto maskaru pozná veľmi veľa dievčat. Najlepšie maskary z tejto rady! Obrovská kefka, ktorá krásne a ľahko rozčeše mihalnice a pracuje sa s ňou super. Občas použijem aj od Gosh, ale táto musí byť stále po ruke.

14 komentárov:

  1. Máš moc hezký blog :-))
    http://janyany.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kolko stoji ten Fix & Matte od Essence?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fix&matte púder a one by one satin black mám aj ja a odporúčam!!!!!!
    Pri kozmetike elf - niektoré produkty vyjdu - iné bohužiaľ nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá špirála je naozaj skvelá :) ... a v poslednom čase sa tu objavuje nejako málo tvojich fotiek ... príspevky o kozmetike su naozaj zaujmavé ale ja a určite aj viac návštevníkov by uvítalo viac aj tvojich fotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu spiralu mám a som s nou spokojná, ostatné produkty nie ale niektoré vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super inšpirácie, asi vyskúšam aj ja ten púder keď vidím, koľké ste s ním spokojné :) snáď sa k vám pripojím so spokojnosťou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak ten Catrice set asi kupim ked ho tak chvalis:)a s maskarou suuuhlasim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tu farbu na licka a bronzer mam tiez, neviem vynachvalit =) Super!
    http://geminka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kolik stoji ten Catrice eyebrow set? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf tak to uz fakt neviem :/ ale do 4 eur urcite

      Odstrániť