nedeľa, 12. februára 2012

brush holder & vaseline

Rozhodla som sa, že si aj ja kúpim "piesoček" na štetce. Už mi liezlo na nervy, ako som sa vždy hrabala v tom jednom kelímku. No otrava to je haha. Takto mi to príde praktickejšie ale aj krajšie. Piesok som kúpila za euro v sconte a aj pohár s kvietkami (a ešte podložku do kúpelky :D) Ale ten piesok majú aj v Tescu alebo  Kiku v rôznych farbách a použiť môžete akúkoľvek nádobku....Mala by som prestať pozerať tie videá s kozmetikou....nuž nemám inú zábavku, keď nie som v práci. 

A táto lip vaseline mi padla do oka v Tescu. A ešte viac mi padla tá cena do oka, že 50% dole. Z 8€ na 4€ za 4 kusy. V pohode podľa mňa. Všetky druhy ako original, rosy lips (vonia ako ruže a je červenej farby, ale pery nezafarbí), cocoa butter (mne to vonia ako kakao s kokosom), aloe vera (vonia tak limetkovo). Pery úžasne premastí, sú jemnejšie a mám pocit, že to vážne pomáha na moje momentálne od zimy popraskané pery. Odporúčam :)

18 komentárov:

  1. Vypadá to moc pěkně, dobrý nákup:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten piesocek dobre vyzera:) asi sa pojdem pozriet do obchodov po nom...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. len nedavno som objavila tvoj blog a uz som ho cely presla ;) mozem sa spytat, ze kedy si kupovala tie vazeliny? lebo v trnave su uz vypredane a neviem ich zohnat :/ S.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeej, ja som si spravila podobný brush holder pred pár dňami :) piesok som si kúpila v Tescu za 1 euro (no nekúp to).
    ja som si to ešte trocha vyčačkala :) tu je videjko: http://www.youtube.com/watch?v=IvVi4gXCQ44

    Pekný deň želám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U nás v Tescu nic z toho nemají. Mrchy!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no tak tie som v tescu nevidela,tá cena je super za to balenie :) tie štetce sa mi takto páčia,ale nemala by som tam aké dať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nooo, to si najprv budem musieť rozšíriť zbierku štetcov :D ale pekné pekné... skvelé vazelíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkná sbírka štětců. Už mám doma koupený několik měsíců stojánek na štětce, ale pořád se nějak nemůžu dokopat k tomu, abych ho konečně dokončila. Hezká inspirace, ve skleničkách štětce vypadají dobře, moc se mi to takhle líbí :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie vazelíny vyzerajú super..dúfam, že u nás budú tiež :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dúfam s tebou :) kedze 50% zlava tak to je asi nejaky dopredaj

      Odstrániť
  10. Vazelíny - super, určite keď budem v tescu popozerám sa niekde po nich... Odkiaľ máš takéto štetce na líčenie Bradík môj krásny?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tsss to by si chcela vediet co angelina?:D niektore su random a tie vpredu su od zoeva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeee, u vas taky prodavaj tyhle vazeliny? Ja si pro ne jezdim, nebo mi je vozi kamaradky z Anglie, u nas nejsou k sehnani. Mam zelenou a ruzovou a jsou uplne fantasticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidis ja som iba zasla do tesca a zrazu aha vazeliny vitajte u mna :D

      Odstrániť