streda, 22. februára 2012

balíková mánia.

Dnešok sa začal fajn až potom sa to posralo. Dnes ma čakali v schránke tri krásne žlté lístočky, ktoré mi spravili veľkú radosť. Jeden veľký balík bol od Elfu(samozrejme na pošte robia negramotní ľudia, ktorý bud nevedia vypísať jeden papierik, alebo neviem čo..-_- proste som si mohla ísť pre balík po vyše týždni ako to už bolo na pošte). Prišiel mi ešte balík od missbeautyaddict, ktorý tak lienkovo krásne zabalila :D A ešte z Thailandu 16 tunelov. No chcela som sa pochlubit :D Ale viete čo to znamená?Bude nový príspevok o Elfe.



Bohužial nie je to všetko moje:( kedže robím "Elf lady"

Z kabuki brush mám asi najväčšiu radosť :)

 A toto sú moje nové hračky + červený lesk a tiene sú od makeupwithkatze :) <3




29 komentárov:

  1. Ty tunely jsou bozi! Ebay, tipuju :D
    Jinak o poste mi ani nemluv, ja jsem automaticky nastvana jen kdyz vim, ze mi ma prijit balicek a nepriveze mi ho kuryr.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, tak to je nádhera:) Moc se mi líbí tunely-ty vidím poprvé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no to bud rada, ze ti vobec nechali listky:-D mne sa na nitrianskej poste casto stavalo, ze sa balik aj vratil naspat, lebo mi nikto ani nedal vediet, ze ma caka. A velmi radi si mylia krajiny Austria a Australia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tunelky jsou tak super!!!!!!! ♥
    No a co se týče kosmetiky..závidím!!Veveričko, ty se máš:-)*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne tieto momenty so žltými lístkami tak strašne zbožňujem :))
    Tunely sú krásne a čo sa týka e.l.f. ? Radšej no comment. Závisť aj keď nie je všetko tvoje :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oh ja som sa už zlakla že si tolko toho z elfu objednala :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie tunele sú zlaté,ale aj tak sa mi nepáčia,no nič proti tým ktorí ich nosia :) z elfu je toho dosť,najprv som myslela že je to všetko tvoje :D lienkový balík je krásny

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ježiiš tie tunele sú aké skvelé :D od kade ich máš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nooo, toľko vecí! chcela by som :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tunely sú neskutočné ♥..a všetky farby si si objednala pre seba,aby si ich mohla obmieňať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super, som rada že balíček dorazil :D dobre som ho zabalila ne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ty tunely vypadají nejvíc roztomile! a ta hromada věcí od elf je prostě ohromující:D btw. taky mi dnes přišel balík od elf, už se těším, až to vyzkouším:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Aaa, ty tunely <3

    A takovejhle mega balík kosmetiky by se mi taky šiknul :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Miluju ten pocit, když u nás zazvoní pošta a nese mě balík a pak to rozbalování, jako bych nevěděla co tam je :D a ty tunely! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tie tunely sú fakt krásne a nenormálne sa ti hodia!
    Kde si také zohnala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. awesome pictures and your blog is really nice!

    XXX,

    wiebkembg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krásne tunele a už sa teším na nový príspevok Deni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tak ten tunel je nádherný !:)) kvuli takovému tunelu bych si aj to ouško nechala roztáhnout :D:) vážně moc pěkný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. presne nad tymito tunelmi som uvažovala ale nakoniec som to vsadila na tmavé drevo, mne zo silikonov uško zrovna ´nevonia´ ale to asi len ta moja precitlivelosť:D

    ale krasne su.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. tie tunele su božské tiež som nad nimi rozmýšlala ale nakoniec som sa rozhodla pre tie s krížikom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tie tunele su božské tiež som nad nimi rozmýšlala ale nakoniec ma očarili tie s križikom :-D :-D :-D (inak skvelý blog ;-) )

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ešte sa potom musíme dohodnúť ohladom toho štetca a toho krycieho krému ale inak fajin kopa

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ach, ty tunely:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ach, otřesná závist, pěkná objednávka. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  25. jeej , jake pekne tuneliky :)

    kde si ich kupuješ teda objednavaš ? :P

    OdpovedaťOdstrániť