utorok, 28. februára 2012

angry birds nails + OOTD

Ehm bol to môj prvý pokus vyčarovať niečo zložitejšie.Ja si nejako extra na nechty  nepotrpím.
Roztrasená ruka rocks...ale angry birds milujem :)
A prepáčte, že sem toho moc nepridávam. Ani neviem prečo. Hádam sa polepším. 
Zajtra by som chcela vyskúšať nejaký rýchly video tutorial, nech ma trošku aj vidíte hah.
A OOTD je bored, ale ja sa málo kedy "fintím"...hlavne, keď mám čas a náladu. Väčšinou sa obliekam športovejšie(je to rýchle pre mňa). Ale chceli ste viac ourfitou, tak tu to máte :D


31 komentárov:

  1. geniálne nechty..:) vlastne celá si geniálna..:) ako sa ti to podarilo?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. náhodou sa ti to podarilo :) a na video sa teším, super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Povedlo se ti to :) Já bych byla pomalovaná všude kolem, ale nehet bych musela nakonec odlakovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné :) A outfit je super! :) Taká "moja" vlna :) Inak canon EOS a číslo? Ja len že či nemám ten istý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfektné nechty a ešte úžasnejší outfit!!zbožňujem tvoj štýl!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a podarilo sa ti to aj na pravej ruke? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super, mala si nápad z http://www.youtube.com/watch?v=_e0hewa7iY0 ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a ked by si nahodou robila video aj rozprávaj prosim :) haha

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásná fotka a úžasní outfit ! Prosím , odkiaľ máš to tričko Couragea ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. riadne nechty.. ako sa poznám nepodarilo by sa mi to :-DD haha..
    ale ty to máš bohovské..aj outfit je dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty máš 550d? pokud vím, tak já taky :D:))
    jinak outfit krásný! ta čapka je vans? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super fotky :-) Som zvedavá na tvoje nové video :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skúšala som tie nechty no ale moj angry bird je mierne retardovaný

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty nehty jsou úžasný!! Na mém blogu mám giveaway, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vybledli ti vlasy že? pekne su, aj AB necht!:)
    aj ja takto chodim skoro stale do školy a podobne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vybledli ale uz su aj zafarbene :D idem zasa na bielo :D

      Odstrániť
  16. fajný obleček ;) a nechtíky si maľovala takou tom tyčinkou s guličkou na konci?ja to zháňam a nikde to neviem nájsť:(

    OdpovedaťOdstrániť
  17. normálne ľutujem, že si odmalička obkusujem nechty ach.. nemám pevnú vôľu. krásne to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty nehty jsou krásné! (hlavně ten jeden <3) ..ale já bych to asi nesvedla :/ jinak na fotce Ti to moc sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Milujem Angry birdov! :D dokonca mi jeden doma tróni, ale plyšový :D
    klobúk dole že si na to mala nervy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. tie su super :) ja mam tiez na blogu angry birds nechty, milujem ich :))

    OdpovedaťOdstrániť