štvrtok, 5. januára 2012

today.

Dnes sme boli kúpiť skriňu, ktorú sme nedostavali a pri stavaní sme na pár vecí pozabudli ale však nevadí. A mala som ťažkú chvíľku, lebo sme si sadli v obchodáku akurát pred fann parfumeriu a tak ma to lákalo. ale nemôžem! ale pozreť som sa bola chichi :)) a som našla moje vysnívané zrkadlo TOTO ,ale je kurva drahé:/ už je napísaný na wishliste...a spravila som si new make up storage, kde som si dala pár vecí z kufríka, lebo to bolo prepchaté (občas sa celkom nudím a špekulujem). Neviem čo by som Vám ešte napísala už je veľa hodín a môj mozog je už offline.
koniec správy.

 another make up storage
quick eye make up from today

9 komentárov:

  1. Brad, ty si fakt písala, že nemáš veľa kozmetických vecí hej? No pomlčím radšej... Krásny make-up ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to zrkadlo mám, je super! Ale na veľký stolík so žiarovkami okolo to nemá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektní zrcadlo! to by se to líčilo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja sa tiež dosť niekedy nudím a vtedy svoj make up storage premiestňujem aj trikrát denne :D a krásne si sa nalíčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja mám to zrkadlo :) ale lepšie sa mi líči pri dennom svetle..toto je fakt tak na večer...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. AJ mě by se hodilo takové zrcadlo. A krásné líčení! :]

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to zrkadlo som videla v datarte... maju aj male aj velke... ale planujem ho kupit až do noveho bytiku, ktory sa chystame s priatelom kupit... :o) strašne s ana to teším rýchlo aj poklopem aby som to nezakríkla... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pojdem aj do datartu pozriet ci tam nemamu lacnejsie :D
    a sa tes tolko penazi ide do toho spolocneho byvania ze sa s toho s prepacenim pokakate :D

    OdpovedaťOdstrániť