štvrtok, 12. januára 2012

random pictures.

 



12 komentárov:

  1. to sudoku :D sovičku mám tieež :) ten časopis je taký úžasný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jay donleck preco by som mala byt nemocna? chodim do prace na 12tu teraz.

    lizzy a ja ten casopis neznasam! :D len mi to dala naj kamoska.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jej..aj ty si už podľahla elfu?:)
    a ďakujem za výhru..dnes mi prišla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kde si kúpila tú sovičku? zháňam takú už veľmi dlho :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mia dufam ze aspon trosku potesilo:)

    a sovicku som dostala ale bola v casopise bravo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aká je nakoniec tá kozmetika elf? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. SUDOKU FAIL :D
    aká je ta elf? mňa to celkom zaujalo, len neviem, mala som z toho prvý pocit takého šmejdu, tak sa chcem najprv opýtať

    OdpovedaťOdstrániť