nedeľa, 29. januára 2012

posledné dni vo fotkách.

Ahojte, ospravedlňujem sa, že som tu dlho nebola. Nebol nejako čas a ani nálada. Buď som robila do večera alebo som len oddychovala. Budem sa snažiť byť tu častejšie. Už mi to aj chýba po pravde. Posledné dni boli aké boli, takže sem nemám ani poriadne čo pridať. Jedine nejaké fotky...
Novinky: budem mať v stredu narodeniny(oslávim asi v práci -_-). Oslávim radšej zajtra, aby som nešla v stredu do roboty s opicou :D
objednala som si ako darček od ELF pár vecičiek a to znamená, že bude o tom post, keď mi to príde a odskúšam:)
Idem ďalej pozerať Nema. Čavte :D










26 komentárov:

  1. papučky brutal! inak fotka s vtakmi je nadherna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jedla si maso i na Fluff festu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaujimava otazka :D ale neviem ci som uz jedla maso mozno ano :D a co teraz ?

      Odstrániť
    2. si vegetarianka? Peťa

      Odstrániť
    3. ach škoda, keby si, tak máš u mňa ďaľšie bezvýznamné plus :D

      Odstrániť
  3. krásne fotky a všetko najlepšie k narodeninkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Deni, moc krásne fotky hlavne tá prvá :) už sa teším na dalšie a dalšie príspevky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky :). Můžu se zeptat v čem jsi upravila tu 3.od spodu? :D A jinak všechno nejlepší přeji :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bohovská obuv s kožušinkou! -_- to sú Converse? ))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. už som nevedela dočkat kedy pišeš! :D más pekné pančuchové nohavice :)
    a všetko najlepšie k narodeninkám! :)) Norina Hella

    OdpovedaťOdstrániť
  8. všetko len to naj prajem veverička :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Simpsonovské veci sú super ;) krásne fotky Deni a pripájam sa k blahoželaniam..všetko najlepšie :-* a dúfam, že pribudnú aj dáke fotky z oslavovania :-p

    OdpovedaťOdstrániť
  10. všeetko najlepšie :) a mega: ide pozerať Nema. čaute :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Všetko najlepšie prajem :)nech sa vám sa s Miškom darí :3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. zdravím nedalo mi nezaželať ti všetko najlepšie :) tvoj blog ma baví , a robíš veľmi pekné fotky :) tak nech sa ti darí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Servus , nedalo mi nezaželať ti všetko najlepšie :) nice blog , a robíš veľmi pekné fotky :) , tak len tak ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. woow <:
    i rlly like your pictures :D
    especially the one with the tree and the epic sky *__*
    how di u made that?

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  15. deni,odkial objednávaš vansy,prosím? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. TY PAPUČE JSOU HODNĚ DOBRÉ. :-D

    A Nema miluju... :-D

    OdpovedaťOdstrániť