pondelok, 16. januára 2012

our weekend.

Som celá zlámaná. Krásny začiatok, ale je to tak. Frajer mal volný víkend, tak sme si spravili menší výletík a zobrali snowboardi :). Prvý krát som na tom stála, zo začiatku nula bodov na Krahuliach. Ale potom keď sme boli na Králikoch s chalanmi, tak mi to už celkom šlo a aj ma to začalo baviť...pokiaľ som tak nespadla, že mi vybilo dych (neviem či nemám narazené rebrá) :D  V bb bolo fajn...mám rada to mesto a ľudí z bb.
Škoda, že som si nebrala foťák na svah. Ale aspoň niečo z toho víkendu.

 <3


P.S. ľúbim oreo *.*

9 komentárov:

  1. awwww your dog!!! how cute ♥ love your blog! i dont understand what you are writing about, but the pictures are really nice!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oreo ? Silná namotávka ♥
    Pozývam ťa ku mne na Giveaway ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D aj ja som mala vyrazený dych minule,keď som sa učila zdolávať skokanské mostíky. Si šikula, že ti to už šlo.Mne to trvalo tak 3 dni, kým som robila pekné oblúčiky :) btw, krásne máš tie vlasy!! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj.... rada by som sa opýtala kde si si kúpila tie bríle? :D hľadala som všade ale majú len také ktoré sa mi nepáčia ale tieto vyzerajú fakt dobre ;) inak pekné fotky ....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super fotky :) a oreo je super!

    Kisses from Slovakia:

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oreo? akurát som ich papala a ešte tu mám jeden balik, také kexíky môžem
    hauko je krasny

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak jsem si říkala, jestli tam vzadu na zadních sedadlech nemáte autosedačku (!) :P

    OdpovedaťOdstrániť