pondelok, 16. januára 2012

myself

new extensions color ;)


34 komentárov:

  1. ide ti to :o) ja rozmyšlam nad jasne červenou ale každy hovori že budem vyzerať jak stara kurva :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aaale prd bude to vyzerat super aj take som uz mala:D mne sa paci na babach taka ziariva farba

      Odstrániť
  2. Deni,prosím ťa,kde berieš také fajn príčesky?ja som si kúpila,ale teda nevyzerajú takto prirodzene:-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si objednavam z vlasky.sk alebo invlasy.sk

      Odstrániť
    2. Veľká vďaka:)

      Odstrániť
  3. nádherné vlasy! Ale tak na tebe je všetko pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak tak na tebe koukám, tak přemýšlím, že bych si ještě víc ucho. :D
    Sluší ti to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. newies mi poradit, kde mozem kupit dobry tien na obocie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja pouzivam od essence a som spokojna. aj stetec k tomu je dobry

      Odstrániť
  6. Úžasné máš tie vlasy, Deni :)
    Tiež som rozmýšlala nad takou farbou.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To by som teda aj ja rada vedela, že odkiaľ ich máš :P Totiž ty si ich mala vždy vynikajúce o:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj mna by zaujimaly tie pricesky..su super...a akoto ze su rovnake farby? to si zohnalaco farbila tiez? cisa to teda da:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zafarbila som ich rovnakou farbou co mam na vlasoch..pricesky z ludskych vlasou sa daju farbit

      Odstrániť
  9. Tak som takúto farbu ešte na nikom nevidela... :) Tebe pristane všetko Brad ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada ze si ju este na nikom nevidela angelina :D

      Odstrániť
  10. perfektné sú!tá farba ti veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. deni už nemaš smile piercing ? lebo tak davnejšie sa mi zdá že som ho videla na tvojich fotkách.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. preco ak sa smiem spýtat :D ... neboli s tým ziadne problémy? lebo teraz som si to dala a nevyzera to ze by mal v plane sa zahojit ://

      Odstrániť
  12. bože Deni, ty si tak krásná:) ty vlasy jsou dokonalé..stříháš se i barvíš sama?:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano sama. pri kadernicke som bola iba dva krat :D

      Odstrániť
    2. já se kadeřnic bojím:):D proto se taky stříhám i barvím doma sama:D

      Odstrániť
  13. pekné :) fakt pekné :)
    super blog! Followujem!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherná si..a musím ti to povedať: máš krásny noštek ! ;) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásná barva. Moc se mi líbí, jak to máš u hlavy tmavší než u konečků.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krasne :)

    http://makeup-and-fashionista.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť