pondelok, 9. januára 2012

my tattoos

Na formspring mi prišla otázka, či nespravím post o mojich tetovaniach. Kedže ma pekne poprosili, tak tu to je. Pre niekoho je to veľa, pre niekoho málo a pre niekoho pekné alebo otrasné.OK beriem aj to. Každému sa páči niečo iné. Mne sa páči tento štýl a tieto "kérky":) Nebudem Vám sem písať, čo to pre mňa znamená. V jednoduchosti každé jedno tetovanie pre mňa znemená určité obdobie, pripomína osoby a to čo mám rada. Ani jedno neľutujem a ani nebudem. Keď niekto oľutuje svoje tetovanie, to znamená, že pre neho nič neznamenalo(and thats sad)...

 

17 komentárov:

  1. Tá lastovička na poslednej fotke je fakt krásna =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi som sa tešila na tento post.

    Najskvelejšie sú.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa páči to na nohe, teda spon to čo vykúka, ale myslím že na nejakej fotke si ho mala vonku? bolelo to niekedy? kde najviac?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasné, perfektné, dokonalé. Ale tak na tebe by vyzeralo asi všetko pekne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jj..tá lastovička sa aj mne veľmi páči..a aj čerešnička za uchom :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. brutálne kerky... ty si taká fajna kokos...môžem sa opýtať kde si si ich dala robiť? a všetko si si navrhovala sama alebo si len povedala čo približne chceš a tatér ti to navrhol?? lebo chcem ísť na kerku ale neviem to dať dokopy tie veci čo chcem, či mi tam s tým pomôžu :)ďakujem..Peť.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kde ti robili kérky ak smiem vedieť? veľmi pekné práce a všetky ti pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak najviac ma bolelo na stehne a na drieku. a bola som u viacerych taterov olomouc,lucenec,zvolen a dalsie bude v bb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krása, líbí se mi tenhle styl, ale ke mě se moc nehodí. Tobě sluší. :)
    Přesně, pro mě je nejdůležitější, aby tetování bylo z mýho života.
    Kérky na stehně jsou děsně sexy!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. masakr, moc ti to sluší!
    MOC ŠIKOVNEJ TATÉR.. já mám 2 kérky a jsou pěkně odfláknutý, tak se teď do ničeho nového nechce hrnout, protože s tím mám špatný zkoušenosti :-O
    každopádně TI FANDIM JE TO MOC KRÁSNÉ!
    přidej se prosím k našemu blogu, dík¨
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Proč tu prostě není tlačítko like jako na facebooku? Tohle prostě nepotřebuje komentář, navíc se mě na té poslintané klávesnici blbě píše :D Ne, teď vážně - jedním slovem úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásná tetování! já mám tři a rozhodně se chystám ještě na další..vím že hodně lidí v mém blízkém okolí z toho nemá radost, ale já miluju tetování, je určitý životní styl, určité vyjádření osobnosti, a vlastně i radost a vášeň..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na prvy pohlad sa mi ani nezdalo, ze ich mas tolko. Su krasne, ak vies, co pre teba znamenaju. Mne viac sedia cisto cierne, nie farebne, ale farebne podla mna, hlavne na zenach vyzeraju lepsie. Najdolezitejsie je, ze vies, co pre teba kazde znamena. Takze super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty jo...To jsou naprosto úžasný tetování:)Ani nemůžu říct, jaký je nejhezčí....protože všechny jsou dokonalý...A na tobě? Jsou snad ještě víc krásný, než na ostatních:D! A jak moc tě bolelo a stálo tetování na krk? Já ho taky chci, takže mi tu bolest popiš pravdivě:Dstejně jí většinou zvládám v pohodě:D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Páči sa mi to tetovanie čo máš na nohe. Je super:)

    OdpovedaťOdstrániť