pondelok, 2. januára 2012

meninyyyy

Áno áno volám sa Daniela a nie Denisa :) Dnes mám meniny a už včera som dostala darčeky. Nikdy som na meniny nič nedostávala tak sa z toho teším (tento rok bude si naozaj fajn). Dostala som akože od rodičov kabelku (kedže bývam ďaleko od nich tak mi poslali money aby som si niečo kúpila hah). A od priateľa čo som si vybrala mihalnice a "kabuki" brush a samozrejme, že mi pomáhal :D 
A ak budú nejaké blahoželania tak vopred ďakujem. hádam sa jedno nájde nech nie som trápna ;)

♥♥♥

29 komentárov:

  1. :D tak všetko najlepšie Dani :) veľa pekných fotiek, šikovnú ruku pri líčení, spokojnosť, zdravie, obrovské množstvo followerov a čo najviac splnených snov (ale len tých dobrých, bo mne sa občas zasnívajú aj divné :)) M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko najlepšie k meninám! :) krásne mihalnice aj kabelka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéééj tak všetko NAJlepšie k meninkám prajem...:)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vsetko najlepsie prajem! :) si mi aspon pripomenula, ze sesterke treba zablahozelat :D
    btw. tie mihalnice su ndherne, este som take nikde nevidela :)

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabelka a Party eyelashes sú úplne bohovské ! A samozrejme - všetko naj naj naj k meninám. "Nech nie si trápna" :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetko najlepšie prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak všetko najlepšie :) a pekná taška :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dakujem Vám baby ste úžasné:)
    a mihalnice sú z H&M :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. všetko najlepšie prajem, nech sa ti aj tento rok darí tak ako teen minulý :)
    a keep going in good work on ur blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. všetko najkrajšie! a mište je ta kabelka <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. len to najkrajšie a najlepšie prajem :) aj keď to si už zjavne dostala.. kabelka a aj mihalnice vyzerajú úžasne

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj Deni :) strašne sa mi páči že si začala dávať častejšie príspevky a o líčení, si velmi inšpirujúca a krásna, strašne rada pozerám tvoj blog hh aj lookbook sa mi lúbi :P len tak ďalej s príspevkami a tiež všetko najlepšie :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Všééétko najlepšiéé :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Všetko naj prajem,len pokračuj v tom čo robíš,si šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. všetko najlepšie :) (fb: kristinka kmeťová)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nech nie si trápna (čo aj tak si :D) tak všetko najlepšie Veverička :) Fakt prekvapujúce, že sa voláš Daniela.... To ako ja Boba=Frederika.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. máš skvelý blog, páči sa mi aký je originálny:) a v tomto príspevku máš krásnu meninovú kabelku, všetko najlepšie!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. happy name day! :) a blog je uzasny! I like it! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  19. všetúčko najlepšie ti prajem :)máš nádherný blog <3

    OdpovedaťOdstrániť
  20. všetko najlepšie!:) a tie mihalnice sa dajú použiť aj viackrát za sebou?

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Všetko najlepšie prajem :) a ja som si myslela že Deni,tak že si Denisa :)) Btw. úžasný blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Všetko najlepšie ;)BTW užastný blog, vždy si rada prečítam tvoje nové príspevky ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Aj keď už nie som aktuálna ale aj tak všetko naj..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. opäť ďakujem ;)
    a mia mihalnice sa daju pouzit viac krat ako vsetky ostatne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Deni aj ja sa pripájam k blahoželaniam..síce trošku neskoro,bola som mimo netu, ale snáď sa aj to ráta :) kvalita tvojho blogu sa z príspevku na príspevok rapídne zlepšuje..i like it :-*

    OdpovedaťOdstrániť