utorok, 3. januára 2012

make up storage.

  Rozhodla som sa, že vám ukážem môj kufrík s milovanou kozmetikou, ktorý som dostala od miláčka.
Zasa mám veľkú mániu na kozmetiku a všetko by som chcela, ale našťastie ma vždy zastaví priateľ s otázkou "Potrebuješ to?" a ja sa zamyslím a poviem si, že nie a ušetrím. Ja moc neuznávam mega veľa  kozmetiky. Ako kukám videá s make up storage, tak si vždy poviem " Preboha! Stavím sa, že polovicu z toho ani raz nepoužili!". Ale musím uznať, že je to taká malá závislosť.
A teším sa na elf ;)


24 komentárov:

  1. ahoj môžem sa opýtať na značku toho čierneho tieňa?vyzerá super
    Jula

    OdpovedaťOdstrániť
  2. cierny tie je od essence paletka vampires love

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tebe to ale pristane v tom zrkadle ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože aké úžasné oči máš..a tá kerka <3 teraz neviem ktoré mám chváliť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tmave tiene a ruze sa ti neskutocne hodia :) paradota

    OdpovedaťOdstrániť
  6. bolo k tým mihalniciam ajlepidlo? lebo som minulý týžden po nich pokukovala...a nevedela som či kupit alebo nie tak som nekupila :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hej hej bolo k nim lepidlo ale neskusala som vobec. mne zatial ani jedno lepidlo nelepilo co bolo k mihalniciam:D ale vsimla som si ze to lepidlo ma na aplikovanie tycinku na vrchnaku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvely kufrik! Kde ste ho kupovali? A cim si teda mihalnice lepis, ked ti prilozene lepidlo nedrzi? Chcela by som skusit si nalepit, tak nech viiim ako na to :) Si super, kraaasna a stylova :-*** Vsetko dobre do Noveho roka ;) Euka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nevadia ti že sú také široké? mne zájdu až do kútiku oka a tam mi to vadí... mám takéto modré... a podobné fialové.. a dosť široké ich robia
    ale inak krásne líčenie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Deni prosím ako sa volá ta pesnička k tomu videu s mihalnicami ? http://www.youtube.com/watch?v=UVf7nZ20xm0&feature=player_embedded . btw krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fakt len čumím ..taky kufrík mam aj ja na pláne v baumaxe som si vykukala podobny (neviem či nie taky isty) užasné máš tie oči a tá fotka je perfektná !!! inak neskor ale všetko naj k meninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. neurobíš niekedy hair tutorial? napr ako si pripínaš vlasy(teda ak si ich ešte zvykneš) abo farbenie nejaké účesy, abo napr.tvoja ofina :D je to trápne ale vždy ti skvele stojí na každej fotke ju máš super

    OdpovedaťOdstrániť
  13. na tej fotke si velmi pekna a tie fialove riasy chcem, chcem a chcem...

    inak ty pouzivas vsetko z toho čo máš? lebo ja mam toho doma ako nasrateho a použivam 4veci dokolečka :D preto ked vidim nejaku lakavu kozmetiku tak slintam, ale uvedomím si že to použivať nebudem

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tak pekné dievča sa ani nemusí maľovať...a už vôbec nie takto moc...viem, že to nie je na bežné nosenie, ale načo vôbec? deni, keby vyzerám jak ty tak sa nehanbím ani čerstvo zobudená chodiť po vonku v pyžame...tým prehnaným malovaním len zakrývaš prirodzenú krásu..

    OdpovedaťOdstrániť
  15. euka mám špeci lepidlo. skus sa spytat vo viacerych drogerkach ci maju lepidlo na mihalnice, lebo malo kde ho maju.

    sonia podla mna nie su az take dlhe. nedavam si ich uplne do kutika. zatial ma nepichaju :D skus ich skratit. ja som to tak musela spravit pri ióbycajnych.

    kate hope je to ten isty :D

    hajlander ja moc neexperimentujem s vlasmi ked nemam pricesky. mozno potom ked si pricesky zafarbim :)

    cherry stellka hm no ja napr ruze obmienat stale,aj licka, aj tiene atd :D ja sa vzdy namalujem podla nalady naco mam chut. ale samozrejme ze ze tam je par vyrobkou ktore som dlho nepouzila :D

    anonym ja sa malujem podla toho naco mam chut. bud vyrazne alebo nie...a hlavne ma to bavi. to je asi vsetko co sa da nato napisat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. na tej fotke vyzerás skvelo:)a tie mihalnice su uzasneeee!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. deni a nemohla by si sem niekedy hodiť tutorial ako si tak pekne urobiť tie čierne tiene?:)
    Jula

    OdpovedaťOdstrániť
  18. AHoj Deni :) Ja si tu elfa kupujem porad :D najradsej mam taky puder s trblietkami.. dobra cena a fakt je to pouzitelne.. nieje to the best, ale je mas sa na co tesit.
    ja som od ježíša dostala Tri kufriky- ruzovy, strieborny a taky kockovy..a jeden je cisto na make up, druhy je plny tienov, pudrov a vsetkeho mozneho a treti je mix :D
    viem, o com hovoris, make up je moja droga, aj ked ho uz nepouzivam tak ako predtym.. vzdy si cosi kupim :D
    ANika

    OdpovedaťOdstrániť
  19. prdelko, ja ťa tomu Michalovi ukradnem! :* :) (Denji)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Viem, že sa to sem nehodí ale chcem sa spytať či maš k foťaku dokupeny objektiv alebo maš ten zakladny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. mam zakladny ale chystam sa aj na druhy, ale skor chcem blesk na fotenie koncertov.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mám taký istý kufrík. Je to omnoho praktickejšie než mať kozmetiku len tak rozhádzanú po šuplíkoch a poličkách. :D

    PS: Prebehla som tvoj blog a popravde musím povedať, že ma oslovilo tvoje líčenie a ďalšie články. Veľmi rada sem budem chodiť pravidelne :)

    OdpovedaťOdstrániť