pondelok, 2. januára 2012

GOSH effect powder.

GOSH effect powder je pre mňa niečo iné, zaujímavé. Tieto malé 1.5 gramové farebné trblietky sa dajú využiť na mnoho vecí. Čo som predtým ani nevedela pokiaľ som si o tom neprečítala niečo na nete. Ako napríklad, že to môžem použiť ako očný tieň. Ale je pravda, že to tak dlho nevydrží aj keď pigmentácia je super. Jedine s podkladovou bázou alebo s nejakým nezmývateľným tieňom... 
Dá sa to použiť aj ako linka so štetcom na linku, ale veľmi opatrne, kedže je to prášok. A najlepšie by bolo dať to na ešte "mokrú" očnú linku.
Samozrejme je to skvelé aj na telo, ako plecia a dekolt. Ja používam ružové na líčka a jemné trblietky vyzerajú pekne. Taktiež sa dajú použiť aj na vlasy alebo nechty. Trošku fantázie a je to ;)
Záver: je to naozaj iba taká efekná vecička nie na bežné nosenie, ale zato veľmi pekná (na fotografovanie).


joj škoda, že to na fotke neni moc vidieť... ale inú nemám -_-

6 komentárov:

  1. woow, posledná fotka sa mi veľmi páči ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá posledná!! :) tá je super
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deni, za koľko si ich kúpila? a na ten koment k mojej giveaway musím reagovať, nechcem to písať medzi: Naozaj si ma rozosmiala, a hlasno! za vyskúšanie PEPSI stojí :DDD vďakabohu, že si nedala Coca Colu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. monika neviem ti povedat kolko to stalo, pretoze som to dostala od mami:/ ale na internete som videla cenu okolo 9 eur.
    a pepsi je dobry napad podla mna :D ked sa budes chciet inspirovat daj vediet hah

    OdpovedaťOdstrániť
  5. deni a co takto nieco o tvojej oblubenej hudbe a o style a tak ? strasne ma zaujima co take dievca moze pocuvat :) je mi jasne ze tvrdsiu hudbu ale rad by som vedel ake kapely mas rada :) diky a vela stastia celebritka ;)

    OdpovedaťOdstrániť