nedeľa, 15. januára 2012

elf cosmetics.

Nedávno som si objednala kozmetiku od elf. Počula som o nej už celkom dávno a stále som mala na očiach stránky o nej. Tak prečo nevyskúšať? Plus je, že netestujú na zvieratách a na výrobu sa používajú technológie šetriace prírodu. Objednávka mi prišla cca po týždni. Tak trochu som sa bála čo to bude zač, aj keď som čítala samé dobré recenzie. Preto som si objednala iba pár drobností. A musím povedať, že som až príliš milo prekvapená. Určite si toho objednám viac  :)

Tento podkladový krém ma prekvapil najviac. Mám odtieň Light beige a farba mi sedí, čo je dosť ťažké nájsť taký odtieň, kedže som biela jak stena.  Úplne mi stačí, keď si dám iba trochu tohto podkladového krému a nemusím si dávať make up. Nemám žiadne fľaky. Nemám veľmi problematickú pleť, takže úroveň krytia neviem povedať.

Rozjasňujúca farba na tvár odtieň Camilla tiež zapôsobila, jemnou farbou a trblietkami. Krásne zvýrazní lícne kosti. Asi som iba ja taká drbnutá, ale občas si dám aj na pery jemnú vrstvu (páči sa mi tá farba).

 Lak mattefinisher vyzerá trošku tmavšie ako na obrázku (som sa ľakla prvý krát), ale farba je aj tak veľmi pekná s trblietkami. Stačia dve jemné vrstvy, s tretou to už je veľmi tmavé. Výsledok je skvelý. Len škoda, že sa po dvoch dňoch začne sám zoškrabávať.

A ako posledná vec dve paletky day to night beauty on the go (limitovaná edícia). Na jednej paletke je 10 očných tienov, 2 lipglossy a blusher (sú to vlastne dve paletky a pekné púzdro so zrkadielkom). Tiene pigmentujú dobre a farby sú podľa môjho vkusu. Lipglossy ja nemám rada, ale zato blusher slabo ružový je fakt veľmi jemnučký a druhý tmavší je dosť červený pre výraznejší look.


áááá mám new storage za pár šupov. ;)

8 komentárov:

  1. aaaach, už ľutujem, že som si neobjednala day to night... inak mám tiež pripravený článok o elfe :D aká náhoda. bola to moja prvá objednávka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. asi to teda skusim, zišiel by sa mi novy mejkap aj riasenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie hnedé očné tiene sa veľmi páčia..sú moc trblietavé?
    a šuflíčky sú super..kde si ich kúpila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. monika akurat vydrz ja velmi nesledujem(uz budem) ale cca od 5 vecera do pol noci drzali este celkom obstojne :D

    mia tie tiene su z polovice trblietave a z polovice matne. a suflicky som kupila v kauflande za 4e :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. taky chci od elf něco zkusit:) snažim se používat jen netestovanou kosmetiku a elf jsou dosti levní:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. i love elf products! they are very affordable and the quality is good. :) the color of the nail polish you chose is so beautiful! :D

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zase jeden pozitivní článek o elf a zase už mi začíná hlodat červíček, jestli si také přeci jen nemám něco objednat.:-D Rozjasňující barva vypadá lákavě. Moc se mi líbí ten box na kosmetiku. Skvělé řešení! Prozradíš, kde se dá takový koupit?:-)

    OdpovedaťOdstrániť