štvrtok 5. januára 2012

buy GOSH...

 Zdravím baby. Tento príspevok je pre baby, ktoré majú radi GOSH kozmetiku alebo pre baby, ktoré majú radi farby a experimentovanie:) Viem vykšeftovať tieto effect powders a viem vám to predať za 6 eur, keď normálne stojí 10 vo Fann parfumerii. Ale iba ružové, zabalené!! Sú krásne. Ja osobne mam viac farieb a ružovú používam na líčka.má to pekný efekt. A písala som aj menšiu recenziu... sú 4 kusy na predaj.
5.50 eur 10 eur




Popis produktu:

Multifunkčný trblietavý púder - môžete ho použiť ako očný tieň, očnú linku alebo na žiarivé zvýraznenie ramien a dekoltu. Môže byť aplikovaný na sucho alebo na mokro.

Tu si môžeš overiť cenu http://goshamericas.com/effects.asp.

Ak má niekto záujem napíšte koment ;)
 (na fotkách je odfotený môj rozbalený)

4 komentáre:

  1. ja by som chcela..kam ti mozem napisat adresu??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vo FANN parfumerie je na produkty GOSH zlava, na ISIC.

    OdpovedaťOdstrániť