sobota, 7. januára 2012

best for me.

Premýšľala som, že aký príspevok napíšem a zistila som, že som nepísala nič o mojich obľúbených produktoch. 


Lipstick Yves Saint Laurent 7- môj naj naj naj, ktorý milujem.
Jemný "krémový" rúž. Krásna ružová farba, úžasne farbí. 
Vyzerá skvelo na perách.
Už ho mám celkom dlho a nepamätám si poriadne cenu, ale asi okolo 28 eur.


GOSH cream blusher 004 silky rose- tohto blushera som sa dosť bála,
keď som zistila, že je krémový, ale musím povedať, 
že farba je výraznejšia a vydrží dlhšie ako práškové obyčajné. 
Použijem najprv blusher a potom dám powder a farba je stále výrazná. 
No podľa toho koľko si toho dáte.Cena okolo 12 eur.( na obrázku nie je vidieť aká je to krásna ružová)


Essence eyeshadow base- nemám moc skúsenosti s bázami.
Mala som predtým len jednu od alverde, ale táto je 100x lepšia podľa mňa.
Nie je ani veľmi hustá ani vodnatá.
Používam ju aj ako bázu pod oči, či na nejaké nedostatky pleti a potom nanesiem concealer.
A tiene a concealer vydrží dlhšie.


Zoeva paleta očných tieňov - mám rôzne tiene rôznych značiek, 
ale musím uznať, že táto paleta je pre mňa naj. Krásne farby, všetky čo potrebujem.
Pigmentácia je podľa mňa skvelá a nie sú tam trblietky ktoré ja moc neuznávam 
( niektoré sú jemne perletového vzhľadu)


a tu je naša nová skriňa :)) a môj kútik. nuž máme maličký bytík...

7 komentárov:

  1. Lipstick Yves Saint Laurent vede! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. YSL!!!a ten blusher tiež vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hlavne že mate bytik :o) my s priatelom sa budeme asi tiež čoskoro sťahovať :o)) tešim sa za nas aj za vas :D :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. môžem sa opýtať odkiaľ máš tu paletu tieňov?:)

    OdpovedaťOdstrániť