štvrtok 22. decembra 2011

x-mas presents...

from my boyfriend :) museli sme si spraviť skôr vianoce lebo na vianoce spolu nebudeme:/ ja som doma u rodičov a aj on. ale po vianociach príde po mňa tak sa teším, že budem s tými najdôležitejšími ľuďmi pre mňa :) darčeky mám už všetky pokúpené. ale čím ďalej tak tým viac neznášam vianočné nákupy a to kvôli tým neohľaduplným ľuďom...obchodné centrá pred vianocami=blázinec. ale to vieme všetci. od môjho miška som dostala najkrajšie darčeky!(hlavne tá poukážka) a áno viem, dar čeky nie sú všetko. to ani netvrdím, ale potešia. ale tak najväčším a najlepším darčekom je pre mňa ON! veľmi ho ľúbim a mali sme naše prvé najkrajšie "predvianočné" vianoce <3 :)

mimochodom padli návrhy aby som spravila nejaké videá. čo vy na to?? či ?

12 komentárov:

  1. Deniii, tá poukážka je najpeckovejšia :D a áno, urob nejaké videá, fotky sú bombové takže určite budú aj videá ;) btw želám Ti a aj Miškovi šťastné a veselé Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je nádherné..:) Deni rada čítam tvoj blog..a už sa teším na videá...aj ja želám obidvom krásne vianoce..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deníí,no jasné spravn nejaké videá!! myslí, že tým potešíš nejednu dušu :) ja vždy tak veľmi teším keď pridáš nový príspevok..veľmi rada čítam všetky tvoje "výlevy" ;) hihi
    fakt fajný blog, super fotky a krásne darčeky si podostávala :) pekné Vianoce želám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Woow, až teraz som si všimla, že ty máš voňavku Blac Star od Avril :-O ! aj ja ju mám(teda je jedna z ďalších :D) a je superská :) teda ja milujem Avril celú aká je,takže voňavka nieje prekvapením ;) :-p

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné, ako ste si spolu spravili vianoce. Ja budem so svojím milým aj zajtra, tak som rada, že si nemusím takto predčasne dávať. :) Mne sa najviac páčia AB slúchadlá (milujem tú hru) a kufrík je neskutočný.
    Budem rada ak spravíš video, bude zaujímavé sa na teba pozerať nie len na fotkách. Želám ti krásne Vianoce, s láskou tvoja Angelina :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dakujem aj vam prajem krasne vianoce :)

    bobinka ty ma stale balis!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Strašne zlaté :D .. prajem vám to.. nech spolu zažijete ešte veľa Vianoc :) .. tá poukážka je originálna :D:D .. a potešili by tie videá rada si ich pozriem :D.. Prajem veselé Vianoce a šťastný nový rok :) ..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jej..tie ponožky som chcela aj ja kúpiť, ale už ich nemali :-( a tá poukážka je bezkonkurenčná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jééé ty sobíci jsou super!! elle s diářem taky dostanu od přítele k vánocům :))s videi jen souhlasím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. kraaasa:)normálne vám závidím,tak troška:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá poukážka nemá chybu :D milý darček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvelé ponožky ..tiež ich mám :))

    OdpovedaťOdstrániť